Olen aloittanut jokin aika sitten putkarullauksen, ehkä mielestäni päässyt "oikeaoppisempaan" tekniikkaan tässä parin-muutaman viikon aikajänteellä. Aloitin rullauksen lähinnä varsinkin toisen reiden kireyksien takia, jotka ilmeisesti aiheuttivat polveen oireilua. (Rullaus tuntui helpottavan polven oireilua.) Harrastuksina lähinnä kävely, pyöräily ja kung fu. Alussa rullaus oli vaikeaa koska en vielä hallinnut vartaloa tarpeeksi hyvin, ja varsinkin ulkoreisiin tuli selkeästi rullan nypyköiden painamia pieniä mustelmia. (Rullana Easyroller, jossa selkeät nypykät, mutta antaa myöden pari milliä).
Nyt pariin otteeseen olen huomannut reisien rullausillan jälkeisenä päivänä, että säären yläosaan, polven alasivulle on ilmestynyt kertaalleen molempiin jalkoihin hematooma, jossa mustelma, turvotus pienellä alueella ja arka. Olen tietty levännyt silloin ja laittanut kylmää tuohon kohtaan.
Tietääkö kukaan mistä tämä voi johtua, joku häikkä mahdollisesti imusuonistossa tai heikot verisuonet? Teenkö jotain mahdollisesti väärin, pitääkö minun lopettaa rullaus, joka olisi kuitenkin mielestäni selkeä apua reisille ja polvelle...
Nyt pariin otteeseen olen huomannut reisien rullausillan jälkeisenä päivänä, että säären yläosaan, polven alasivulle on ilmestynyt kertaalleen molempiin jalkoihin hematooma, jossa mustelma, turvotus pienellä alueella ja arka. Olen tietty levännyt silloin ja laittanut kylmää tuohon kohtaan.
Tietääkö kukaan mistä tämä voi johtua, joku häikkä mahdollisesti imusuonistossa tai heikot verisuonet? Teenkö jotain mahdollisesti väärin, pitääkö minun lopettaa rullaus, joka olisi kuitenkin mielestäni selkeä apua reisille ja polvelle...