Miksi maitoa?

Originally posted by Fiona
Toisilla aineenvaihdunta on luonnostaan nopeampi ( Powerhousu?? ).

Niinhän sitä luulis. Itestä ainakin tuntuu että se on ihan ylihidas. Syömisen jälkeen kestää piiiiitkään ennen kun taas on nälkä. Sen takia mun syönti onkin sellasta ahtamista koko ajan. Syön kyllä päivän aikana tarpeeksi. On vaan ärsyttävää kun se syöminen ei oo ikinä ns. kivaa, vaan lähinnä pakkopullaa. Nesteetkään ei oikein meinaa tulla läpi. Vessassa en käy kun korkeintaan kolme kertaa päivässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by JuhazOne
Miksi jotkut juovat niin paljon maitoa? Miksei vaikka tuoremehua?

Onko maidossa niin paljon enemmän hyödyllisiä proteiineja tai jotain?

Mehu laittaa hampaat remonttiin.

Re: Re: Re: Re: Re: maito

Originally posted by Powerhousu
Joo, näinhän se on. Mulle ei tosiaan tuu rasvaa millään, ja ehkä sen takia en oikein pysty ymmärtään näitä ylitarkkoja ruokavalioita. Mutta kyllä siltikin täällä joillakin menee toi ruokavalion tarkkailu pahasti yli. Ei muuten oo pelkästään mun mielipide.

Meikä ei myöskään liian tarkasti katso mitä syön. Esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana on tullut käytyä lähes joka päivä mäkissä. Ehkä sitä kehittyisi paremmin jos söisi kunnolla, mutta tärkeintä on, että jostain repii ne kasvuun tarvittavat kalorit.

Nutrition is overrated

Originally posted by Powerhousu
Niinhän sitä luulis. Itestä ainakin tuntuu että se on ihan ylihidas. Syömisen jälkeen kestää piiiiitkään ennen kun taas on nälkä. Sen takia mun syönti onkin sellasta ahtamista koko ajan.
Kyllä mä vaihtaisin tuohon minä päivänä vaan ja kahdesti sunnuntaisin. Sanoit että täällä on monen mielestä ravintohommat menneet turhan tarkoiksi ja niin se on ainakin omalla kohdallani, mutta sikatarkka dieetti on ainoa keino pitää rasvat alhaalla. Mulla on käytännössä koko ajan nälkä, oon tullut siihen tulokseen että mun kropan signalointi on perseellään kun nälkäisenä olemalla pysyy paino vakiona.
Syön kyllä päivän aikana tarpeeksi. On vaan ärsyttävää kun se syöminen ei oo ikinä ns. kivaa, vaan lähinnä pakkopullaa. Nesteetkään ei oikein meinaa tulla läpi. Vessassa en käy kun korkeintaan kolme kertaa päivässä.
Mee joskus miinuskaloridieetille erittäin vähillä hiilareilla vaikka kahdeksi viikoksi ja pidä sitten tankkauspäivä. Voin luvata että syöminen on järjettömän kivaa eikä sitä tule lopetettua koko päivänä vaikka tuntuu ettei millään mahdu enää muruakaan :kuola:.

Originally posted by Dopey

Mee joskus miinuskaloridieetille erittäin vähillä hiilareilla vaikka kahdeksi viikoksi ja pidä sitten tankkauspäivä. Voin luvata että syöminen on järjettömän kivaa eikä sitä tule lopetettua koko päivänä vaikka tuntuu ettei millään mahdu enää muruakaan :kuola:.

Tuo on niin totta. Viime viikon ketoilun jälkeen tuli tankkauspäivänä melkeinpä huono omatunto kun hiilihydraattipitoista ruokaa upposi käsittämättömiä määriä. Kaloreja en edes laskenut, en syömiseltä ehtinyt. :D

Tuona lauantaipäivänä totta tosiaan ymmärsin viimeistään että syöminen on ihan perkeleen kivaa puuhaa.

:kuola:

Re: Re: Re: Miksi maitoa?

Originally posted by Raven
Laittakaa nyt vielä joku neljännen kerran.

Mehu(on juice ) kasvattaa lihaksia.

smiley.jpg

Maito on hyvää niinkuin täällä jo todettiinkin. Lisäksi siitä saa ihan mukavasti proteiinia jos tarpeeksi kittaa. En näe mitään pätevää syytä vaihtaa sitä muuhun ruokajuomaan.
:5:

Ah. Tota pitää koittaa. Olis kyllä mukavaa jos sais kerrankin istua koko illan sohvalla, kattoo telkkaria ja syödä ja syödä ja syödä...

Mulla on käytännössä koko ajan nälkä, oon tullut siihen tulokseen että mun kropan signalointi on perseellään kun nälkäisenä olemalla pysyy paino vakiona.

Joo mulla on kans yhtenään nälkä ja vaikka ei aina muista syödä tarpeeksi :nolo: niin silti paino pysyy samana tai hiljalleen jopa nousee... Asiaan varmaankin vaikuttaa se, että syön usein ja vähän kerrallaan. En siis ole tyyppiä "yksi-8-kilon-palapaisti-päivässä" jolla pärjää loppupäivän, vaan pitää syödä tosi usein, optimitilanteessa söisin lähes koko ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom