Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon tuota arskan kutosta käyttäny tuon 3kk, nyt kyllä varmaan vaihdan johonkin muuhun. Liikkeet teen kyllä oikein.
Ruuasta ja levosta ei pitäisi olla kiinni ja vaikka olisikin niin niitä en enää pysty parantamaankaan, että jos niistä riippuu niin sitten ei voi mitään :D.
Onko mahdollista että runsas aerobinen syö salikehitystä? Harrastan salin lisäksi about 3x viikossa joko jouksua, sulkapalloa tai uintia.
Oon tuota arskan kutosta käyttäny tuon 3kk, nyt kyllä varmaan vaihdan johonkin muuhun. Liikkeet teen kyllä oikein.
Ruuasta ja levosta ei pitäisi olla kiinni ja vaikka olisikin niin niitä en enää pysty parantamaankaan, että jos niistä riippuu niin sitten ei voi mitään :D.
Onko mahdollista että runsas aerobinen syö salikehitystä? Harrastan salin lisäksi about 3x viikossa joko jouksua, sulkapalloa tai uintia.
Kun yhdistää ra'asti venyyttävän ja voimakkaasti supistavan liikkeen liikepariksi saa lihasvaurioita, samoin kun vetää eristävän kovaa ensin ja sitten pääliikkeen perään samalla intentiseetillä kuin aikaisemmin ilman eristävää etukäteisväsytystä. Vaatii vaan pirun kovaa tahtoa.
Pystytkö vähän avaamaan käytännössä mitä tarkoitat? Oon nyt pari kertaa tehnyt sarjoja testimielessä about näin 15 kevyttä- 8 raskasta - 8 raskasta - 15 kevyttä. Eli esimerkkinä nyt vaikka penkissä kevyet vajaa 50kg ja raskaat jotain 60kg.
Kehitystä kyllä tulee mulla kokoajan ja pikkuhiljaa saan lisäiltyä painoja jatkuvasti, mutta onko se maksimaalista, sitä en tiedä. Esim penkkitulokset n. 3kk kehitys 3x10 40kg->55kg
Ei voi olla lähellekkään maksimaalista jos lähtö on 40kg ja lisäys 1,25kg/vko.
Onhan tuossa 15kg lisäystä 3kk aikana. Ei kai tuo huonokaan ole? Millaisia sarjapainojen nousuja yleensä olette saaneet/tiedätte jonkun saaneen 3kk aikana, jos lähtö on penkissä 40kg? Ja harjoitteena on Arskan G6?
Onhan tuossa 15kg lisäystä 3kk aikana. Ei kai tuo huonokaan ole? Millaisia sarjapainojen nousuja yleensä olette saaneet/tiedätte jonkun saaneen 3kk aikana, jos lähtö on penkissä 40kg? Ja harjoitteena on Arskan G6?
Ei haittaa mitään jos lihakset eivät kipeydy ja silti sarjapainoja pystyy nostamaan viikoittain. Jotkut eivät vaan ilmeisesti tunne kipua niin herkästi kuin toiset.Ja kukaan ei vastaa, mikseivät lihakset kipeydy.
Ja kukaan ei vastaa, mikseivät lihakset kipeydy.
Ja kukaan ei vastaa, mikseivät lihakset kipeydy.