Miksi kehonrakentajia pidetään tyhminä?

Tuntuu että turhan moni ihminen tuomitsee toisen pelkän ulkonäön perusteella, tässä tapauksessa bodarin.
Yleisin bodareihin liitetty harhaluulo on että he olisivat muita tyhmempiä, itse en ole tätä mieltä.

Olen 85kg kaveri vasta niin omakohtaisia kokemuksia ei niinkään paljoa ole, jos ei kavereitten pientä kuittailua lasketa. :D

Pikaisella haulla en löytänyt asiaan liittyvää threadia, olen kyllä aika varma että sellainen löytyy jo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähes samanlainen mysteeri, kuin että jos normi jamppa pitää tank-toppia niin se on ihan fine.. Sitten joku vähän, tai vähän enemmänkin salilla käynyt käyttää niin se on joku kusipäinen pullistelija..

Voimalla voi ratkaista monta asiaa jotka ilman voimaa joutuu hoitamaan järkeilelmällä.

No miksi amiksia pidetään tyhminä? Miksi tuningteroja pidetään tyhminä? Miksi BMW-kuljettajia pidetään mulkkuina? Ja näitähän löytyy vaikka millä mitalla.

Yleensa jos tuntemattomasta ihmisesta puhutaan paskaa, takana on paskanpuhujan huono itsetunto eli toisin sanoen kateus.

Punttimiehelle helppo on vaikeaa ja vaikea, ihan vitun vaikeaa.

Edit. Ei kai BMW-kuskit enää ole mulkkuja? Joskus 90-luvulla kyllä. Nyt mulkuimmat löytyy Audin takaa.

- 80 tuhatta km vuodessa.

Yleensa jos tuntemattomasta ihmisesta puhutaan paskaa, takana on paskanpuhujan huono itsetunto eli toisin sanoen kateus.

En menisi väittämään näin. Esim. minä en ole millään tavalla katkera esim. jollekin Powerhousun mainitsemalla "tuningterolle".

En menisi väittämään näin. Esim. minä en ole millään tavalla katkera esim. jollekin Powerhousun mainitsemalla "tuningterolle".

Jep. Ei itsetunnolla ja kateudella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Omaa erinomaisuuttaan voi pönkittää haukkumalla muita, ei siinä kateellinen tarvitse olla.

Totta kai noita ennakkoluuloja löytyy joka lähtöön. Eikä ne kaikki voi olla tuulesta temmattuja, mutta ei ne kaikki 100% tottakaan ole.

Esim. romaneja pidetään epäluotettavina, insinöörit on helvetin tyhmiä, kiinteistönvälittäjät kieroja, mamut rikollisia jne... Joten ihan hyvin ne bodaritkin voi olla vähän vajaaälyisempiä monien mielestä.

Tiesittekö että jotkut IT-ym. alan isot tekijät käyttävät steroideja(testosteronia) boostaamaan aivojaan..

Lainaan tässä hyllystäni löytyvää Arne Palmenin ja Ivar Wilskmanin kirjoittamaa terveysopin oppikirjaa vuodelta 1923.
Liian pitkälle kehitetyn "lihaskulttuurin" epäkohdat

Ruumiillisten harjoituksien pääasialliseksi tarkoitusperäksi älköön asetettako mahdollisimman suurien lihasmassojen saavuttamista. [---] On fysiologinen totuus, että jonkun yksityisen elimen yksipuolinen ja äärimmäisyyksiin menevä kehitys varmasti tapahtuu toisten, harjoituksessa laiminlyötyjen ruumiinosien kustannuksella. [---] Koska äärimmäisyyksiin kehitetty lihasharjoitus ehdottomasti vaikuttaa ehkäisevästi niiden elimien kehitykseen, joita harjoitettaessa ei suoranaisesti käytetä, niin tämän säännön täytyy koskea aivojenkin toimintaa, niiden kestävyyttä ja ajatuksen terävyyttä. Sanottiinhan muinaisista roomalaisista gladiaattoreista, etteivät he lainkaan tietäneet itsellään sielua olevan. Vastakohdaksi voi huomauttaa, että tiedemiehet aniharvoin ovat miehisen kauneuden esikuvia.

Eli näin opetettiin suomalaisissa kouluissa 1920-luvulla.

Lainaan tässä hyllystäni löytyvää Arne Palmenin ja Ivar Wilskmanin kirjoittamaa terveysopin oppikirjaa vuodelta 1923.

Eli näin opetettiin suomalaisissa kouluissa 1920-luvulla.

Mielenkiintoista, kiitos tästä.
Voi hyvinkin olla totta, mutta sen voi myös soveltaa niin moneen muuhunkin asiaan..

Hehee:D
Kaikki normaalista poikkeava nyt vaan on valtaosan mielestä tyhmää.

Sulla voi olla jotain pointtia tossa. Meinaan, jos ei tiedä oikein bodauksesta, ei ehkä ole oikein sisäistänyt sitä, että tuloksia ei mitata nostetun painon määrällä tai muulla helpohkosti mitattavalla, vaan ne työn tulokset esitetään näyttämällä lihakset mahdollisimman edukkaassa asennossa, mahdollisimman tiukkoina, nahka mahdollisimman ruskeena, ja kivekset mahdollisimmat surkastuneina.

Ja vaikka tietäisi senkin niin mun mielestä oin silti helppo kuvitella että tämänkaltainen toiminta näyttää idioottimaiselta:
body_builder_20sfw.gif

Vielä jos ajattelee että lähin vastine tuolle löytyy eläinmaailmasta siitä, kun kaksi urosgorillaa haistattelee toisilleen ja takoo rintaa, ja kun lihasmassakin on kavereilla samaa luokkaa, niin saattaa ajatella, että niitä yhtäläisyyksiä on muitakin, esim aivotoiminnassa.

Tähdentäisin vielä etten itse ajattele näin, mutta että minun on helppo nähdä miksi joku näin ajattelisi.

+ bodaus vetää puoleensa aina joitakin älyllisesti haasteellisiakin, ihan real-life Raudoja ja Testo-Maneja, joiden toimintaa onnekkaimmat saavat ihailla baarissa. Sellaisen näkeminen in action tuskin ainakaan vähentää kadun miehen tulkintaa bodarin aivokapasiteetista.
Rajua yleistystähän se on tietty.

+ bodaus vetää puoleensa aina joitakin älyllisesti haasteellisiakin, ihan real-life Raudoja ja Testo-Maneja, joiden toimintaa onnekkaimmat saavat ihailla baarissa. Sellaisen näkeminen in action tuskin ainakaan vähentää kadun miehen tulkintaa bodarin aivokapasiteetista.
Rajua yleistystähän se on tietty.

Uskallan kyllä olla eri mieltä tästä asiasta.. Kyllä ne bodarit tuntuu olevan vähän rauhallisempaa ja järkevämpää sakkia baarissa, kun suurinosa muista apinoista.. Jos ei siis oteta huomioon näitä 18v "podareita"..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom