Miksi Firefox ei toimi samaan aikaan Azureuksen kanssa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Firefox lakkaa siis toimimasta, kun Azureuksen laittaa päälle. Exploder toimii silti aivan loistavasti. Jotta Firefoxin saa toimimaan pitää kone resetoida. Ipconfig /renwe sun muut ei auta, ja eihän siinä mitään vikaa pitäisikään olla, jos IE:kin toimii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän noilla pitäisi olla mitään tekemistä keskenään kumma juttu kyllä. Ei tule muuta mieleen kun eikös tuo Azureus ole jonkun java-kikkulan päälle pukattu kasaan. Sehän toki voi aihettaa ongelmia jos Firefox samaa runtime-javaa tms. käyttää. No eipä auttanut mitään mutta tulipa pohdittua. Toki kannattaa kokeilla jotain toista torrent clienttia niin näkee ettei torrent liikenne jotenkin Firefoxia jumita. Itse käytän mieluummin mitä tahansa muuta ohjelmaa/hallinta-metodia kun noita pirun java-kikkula-härpäkkeitä.

Joku on joskus sanonut, että Java on todella hyvin yhteensopiva ja monipuolinen systeemi. Todellisuudessa jokaikinen softa vaatii oman java-kikkulansa alleen. On se sitten kytkimen hallinta softa tai joku mikälie näppärä java plugin. Kyllä siinä oiekasti aina tuskanhiki puskee otsalle kun ruudussa alkaa pyöriä se kahvikuppi hienoine animaatioineen...hieman :offtopic:

Olin väärässä sen suhteen, että IE toimisi. Tai toimii se pidempään, mutta pikkuhiljaa ei siinäkään uudet sivut auenneet.

Mitä hyviä vaihtoehtoja tuolle Azureukselle olisi?

Hankala tuohon on sanoa mitään kun nuo tahtoo olla niin monesta asiasta kiinni. 2 vaihtoehtoa tulee kuitenkin mieleen.

a) Sulla on paljon yhteyksia ja Azureus lutkuttaa kaikki vapaana olevat socketit ja firefoxille ei jää yhtään socketia käyttöön. Kokeile tiputtaa noita Azureuksen yhteysrajoituksia koemielessä ihan järjettömän pieniksi. Eli Azureuksessa asetukset-> sekä siirrot että yhteys kohtiin merkkaat vaikka 5/torrent, 15/kaikki maksimitheyksien määräksi.

b) Azureus kun tarttee jaavaa niin siinä saattaa olla jotain vikaa. Voi käydä hakemassa uusimman version jaavasta ja kokeilla sitten.

BitComet on oma suosikkini. Azureusta en itsekään suosittele, pirun raskaita nuo java-pohjaiset :/

Firefox ja Azureus on käytössä ja toimiikin mutta aika tökkivää on välillä Azureuksen kanssa ollut joten koitanpa vaikka tuota BitCometia, kiitti vinkistä.
Eikun siis puhun toki yhden kaverin kokemuksesta en minä itse moisia ohjelmia käytä. ;)

Taidanpa kokeilla sitten tuota BitCometia. Kiitos

BitComet ja Firefox toimivat ainakin mulla oikein mallikkaasti... eli voin suositella niitä sinullekkin.

Johan on Saatana. Asensin juuri Java Runtimen ja netti lakkaa toimimasta heti, kun käynnistän DC++.

joo, Java vittuun niin netti toimii taas.

Vähän samanlainen ongelma oli joskus. Abc ja winamp ei toiminu samaan aikaan, ei vieläkään tietoa miksi mutta vaihdoin tuohon bitcomettiin niin johan kaikki toimi taas. Suosittelen bitcomettia!

Vron sanoi:
Hankala tuohon on sanoa mitään kun nuo tahtoo olla niin monesta asiasta kiinni. 2 vaihtoehtoa tulee kuitenkin mieleen.

a) Sulla on paljon yhteyksia ja Azureus lutkuttaa kaikki vapaana olevat socketit ja firefoxille ei jää yhtään socketia käyttöön. Kokeile tiputtaa noita Azureuksen yhteysrajoituksia koemielessä ihan järjettömän pieniksi. Eli Azureuksessa asetukset-> sekä siirrot että yhteys kohtiin merkkaat vaikka 5/torrent, 15/kaikki maksimitheyksien määräksi.

b) Azureus kun tarttee jaavaa niin siinä saattaa olla jotain vikaa. Voi käydä hakemassa uusimman version jaavasta ja kokeilla sitten.

Kohta a on syy. Mulla on ABC bittorrent ja jos on liian monta tiedostoa samanaikaisesti imutuksessa niin selaimet eivät enää saa yhteyttä nettiin. Ylimääräisten imutusten laittaminen pause-tilaan auttoi mulla.

Kepponen sanoi:
Kohta a on syy. Mulla on ABC bittorrent ja jos on liian monta tiedostoa samanaikaisesti imutuksessa niin selaimet eivät enää saa yhteyttä nettiin. Ylimääräisten imutusten laittaminen pause-tilaan auttoi mulla.
Mulla käy noin, vaikka lataisi vain yhtä tiedostoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom