Miksi ei dieetti toimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JomBa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Offia mutta on se kumma kun sä NGV ennen pärjäsit hyvin ilman teitittelyä, en muista edes silloin tällöin nähneeni lipsahtanutta teitittelyä (sen muistaisi). Nyt sittekun kaikkia vituttaa toi teitittely niin sitä kirjakieltä on vaan pakko korostella lisää. Vitun ernu, ala kuuntelemaan Gacktia tj. kuhan lopetat ton saakelin teitittelyn.:D
//~

NGV sanoi:
Noh se tuli vahingossa ja ajattelematta. Ei oo vaan niin loogista mulle sinutella isompia ja vanhempia ihmisiä. Mutta kokeillaan olla teittitelemättä.

No sitten sun ei ainakaan mua tarvi teititellä, mähän painan sua 12 kiloa vähemmän näit varmaan viimeks etten ole mikään massamonsteri enää:D

feikkiedit.off toppiikki:david:

Mä oon dieettaillu viimesen kuukauden ajan ja oon pudottanu painoo sieltä 80kg:sta 74kg:aan, eli mulla ainakin toimii seuraavan lainen:

Aamupala: 250g rahkaa, ruisleivän viipale

Lounas: Koulusta saan hiilarit, protskut saan juomana(50g heraa)

Päivällinen: 50g riisiä, 100 kanaa, 100g raejuustoa, tilkka mustaherukka hilloa

Illallinen: Aivan sama kuin päivällinen

Iltapala: 250g rahkaa

Välipaloina otan pari hedelmää...
Hiilareita oon täs dieetin aikana pudottanu asteittain. Aloitin 100g riisiä, nykyään vaan 50g.
Salilla käyn 3 kertaa viikossa ja nykyään 60min lenkillä 2 kertaa viikossa ja viikonloppuna 2 60min kävelyä.
Hyvin toimii kun ei vedä itteensä ihan ähkyks. Mulla ei juurikaan nälkä pääse yllättämään kun syön 3 tunnin välein.
Lisäksi lauantaina on hiilareitten tankkauspäivä, jolloin vedän karkkia ja jotain muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom