Miksi ei dieetti toimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JomBa
  • Aloitettu Aloitettu
Patteri_ sanoi:
Jotain helppo tekoita aamupalaa tarviisiin. Kun asuu yksin omassa kämpässä. Tai no muijan kans ni tarviis jotain helpompaa tehä. Mikä rahka sit ois hyvä? Musta noi maustamattomat on ku kumia söis.. Mite niihi sais makua?
Noh ehram on todella hyvä ja suht edullinen olikohan se 0,55 centtiä purkki mitä oon halvimmillaan löytänyt. Minä maustan rahkat Fun Light+makeutusneste kompolla ja hyvältä maistuu. Makeutusnesteen ostan Lidlestä ja se maksaa joku 2 euroa per 300 ml ja se riittää kepeesti yli 2 viikoksi. Ja tuo ehram+kaurhiutale kompo on helppo ja nopea tehdä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupalaksi käy mun mielestä ihan tavallinen kaurapuuro rasvattoman maidon kanssa, niin paljon kuin menee. Itse olen ainakin huomannut, että mulla toimii dieetti paremmin kun syö aamulla paljon ja iltaa kohden vähentää. Näin kone lähtee heti aamusta käyntiin. Mikään aamulla syöty tuskin menee läskiksi.

NGV sanoi:
Noh ehram on todella hyvä ja suht edullinen olikohan se 0,55 centtiä purkki mitä oon halvimmillaan löytänyt. Minä maustan rahkat Fun Light+makeutusneste kompolla ja hyvältä maistuu. Makeutusnesteen ostan Lidlestä ja se maksaa joku 2 euroa per 300 ml ja se riittää kepeesti yli 2 viikoksi. Ja tuo ehram+kaurhiutale kompo on helppo ja nopea tehdä.

Sunkin pitää kyllä kokeilla tota O´light Ice Coffeeta "Ehramiin":kuola:
Maistuu melkein failurelle, kuten sanottu:kippis1:

Yhtä#Hauista sanoi:
Sunkin pitää kyllä kokeilla tota O´light Ice Coffeeta "Ehramiin":kuola:
Maistuu melkein failurelle, kuten sanottu:kippis1:
Hmm, noh pitää sitten maistaa kun kerta te suosittelette. Tosin ajatuksena, että rahka maistuu kahvilta on aika paha, mutta pitää kokeilla mitä se käytännössä on.:rolleyes:

NGV sanoi:
Hmm, noh pitää sitten maistaa kun kerta te suosittelette. Tosin ajatuksena, että rahka maistuu kahvilta on aika paha, mutta pitää kokeilla mitä se käytännössä on.:rolleyes:

Lopeta nyt "änkkäri" tuo teitittely,ootte tavannukin jo muutaman kertaa :D

Noissa rahkoissa maistuu myös muut tiivisteet mahtavalta. Mä käytän paraillaan O'light päärynää tai sitten tota kahvinmakuista.

Off toppiikkia vielä suonette anteeksi. Niin NGV ystäväiseni ei se maistu kahville vaan joltain aivan jumalaiselta :kuola: Kokeile niin tiedät;)

Olen punttaillut nyt reilu 7 kuukautta ja painoja on kertynyt 7 kiloa. Tuosta on varmaan aika iso osa läskiä. Ajattelin että alottaisin kohta dieetin mutta kannattaako aloittaa vielä näin vähän treenaamisen jälkeen eli lähteekö lihakset?

marqs sanoi:
Olen punttaillut nyt reilu 7 kuukautta ja painoja on kertynyt 7 kiloa. Tuosta on varmaan aika iso osa läskiä. Ajattelin että alottaisin kohta dieetin mutta kannattaako aloittaa vielä näin vähän treenaamisen jälkeen eli lähteekö lihakset?

Ei lähde lihakset, jos syöt niin sanottua bodyevästä. Läski jää mukavasti Lahden rautatieasemalle kyydistä.:thumbs:

marqs sanoi:
ei ne lihat lähde jos hyvin syö, mutta onko nyt tuollaisesta vielä lähtäkään? itse nostelisin painoa rauhallisesti ja diettaisin sitten kun sieltä läskin alta olisi jotain löydettävissäkin. jos sitä läskiä ei ole häiritsevästi jatka vaan rauhassa bulkkailua.

Mikä on hyvän dieetin määritelmä...?
Mulla ollu "dieetti" päällä reilun vajaat 2kk ja paino noussu melkein 4kg....!!:eek:
Päivän kalorit olen pyrkiny pitää alle 2000kcal.. miinusta noin 1000kcal.
Rasvaa on hävinny, mutta mistä painon nousu? (tosin tuloksetkin on noussu?)
Aika kummallinen yhtälö mun mielestä....:hyper:

Korsto sanoi:
Mikä on hyvän dieetin määritelmä...?
Mulla ollu "dieetti" päällä reilun vajaat 2kk ja paino noussu melkein 4kg....!!:eek:
Päivän kalorit olen pyrkiny pitää alle 2000kcal.. miinusta noin 1000kcal.
Rasvaa on hävinny, mutta mistä painon nousu? (tosin tuloksetkin on noussu?)
Aika kummallinen yhtälö mun mielestä....:hyper:

hyvä dietti on dietti joka etenee suunnitelmien mukaan ja loppuu silloin kun suunniteltu ;)

jos rasvaa on hävinnyt ja 4kg oot saanut lisää tulosten noustessa niin olet tehnyt mitä kaikki haluavat tehdä, polttaa läskiä ja kasvattaa lihasta samaan aikaan.

erkjetter sanoi:
jos rasvaa on hävinnyt ja 4kg oot saanut lisää tulosten noustessa niin olet tehnyt mitä kaikki haluavat tehdä, polttaa läskiä ja kasvattaa lihasta samaan aikaan.

Täytyy vissii jatkaa sitten samalla "ohjelmalla" jos tää on tulos :lol2:

lihasta ei ole lähteny päinvastoin, ennätyksiä alkaa tulemaan kokoajan... 6päivää syödään 2500kcal= n.300g protskuu, n.200g hiilareita, 55ml kylm.pur.oliiviöljyä
7päivänä hiilaritankkaus: n.6000 - 10 000kcal = rasvoja eikä hiilareita ei lasketa.. protskua ei syödä juuri ollenkaan...

8viikossa 4kg lähteny painoa ja 6cm vyötäröltä ;)

6x viikossa 60min aamulenkki ja joka aamulenkin jälkeen 100vatsaa
4x viikkoon treenit ja joka treenin jälkeen 20min aerobista.

Hieman epäselväksi on jäänyt että pitääkö treeniä jotenkin muuttaa kun aloittaa dieetin. Pitäisikö keventää? Voiko ylikunto tulla helpommin? Jos vaikka pari kiloa tiputtaisi.

ite alotin 4 viikkoa 12toistoa, 4viikkoa 10 ja nyt menossa 8toistoja eka viikko.. mut tosi asia on, että ei aleta heti aerobista lisämään pilviin asti, ettei elimistö mene sitte 1-2kk aikana säästöliekille.. eli lisätään esim. joka viikko aerobista vähän ja tiputetaan joka viikko vähän kaloreita.. maitotuotteita lähdetään vähentämään pikkuhiljaa, sekä hiilareitaikin
.

marqs sanoi:
Hieman epäselväksi on jäänyt että pitääkö treeniä jotenkin muuttaa kun aloittaa dieetin. Pitäisikö keventää? Voiko ylikunto tulla helpommin? Jos vaikka pari kiloa tiputtaisi.

Mä muutin sen verran, että entistä kovemmin on vedetty treeniä... :)
Huolehtii palautumisesta, niin en usko, että on huolta ylikunnosta.
Mutta eiköhän oma kroppa kerro mikä on parasta.
Eikö kovaa treeniä vaan.. :worship:

Yhtä#Hauista sanoi:
Off toppiikkia vielä suonette anteeksi. Niin NGV ystäväiseni ei se maistu kahville vaan joltain aivan jumalaiselta :kuola: Kokeile niin tiedät;)
Vai ei maistu kahvilta vaan jumalaiselta. Noh kai se sitten on ihan pakko kokeilla, pitänee sanoa isälle kun kauppaan ensi keralla eksyy. Ja BTW there is no topic like off-topic.:D

Leelucky sanoi:
Lopeta nyt "änkkäri" tuo teitittely,ootte tavannukin jo muutaman kertaa
Noh se tuli vahingossa ja ajattelematta. Ei oo vaan niin loogista mulle sinutella isompia ja vanhempia ihmisiä. Mutta kokeillaan olla teittitelemättä.

Boogie sanoi:
Ei lähde lihakset, jos syöt niin sanottua bodyevästä. Läski jää mukavasti Lahden rautatieasemalle kyydistä
En haluaisi lähteä teidän kanssa vääntämään, mutta kokkeilaan. Kyllä dietillä osa lihaksesta lähtee karkuun, toisilla saattaa mennä enemmän toisilla paljon vähemmän se riippuu paljolti siitä paljonko kroppa saa proteiinia. Mutta tosin vaikka dietillä lähteekin lihasta niin se kasvaa todella nopeassa tahdissa takaisin samoihin mittoihin tämä on muistaakseni ns. lihasmuisti (ainenkin Hulkkilta olisin lukenut.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom