Miksei kaikki kehity?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luuska
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tahvo Tohveli sanoi:
Minusta kaikkein pahin vaihtoehto on vaihdella koko ajan liikkeitä, koska silloin ei päästä oikein koskaan siitä hermostollisesta oppimisvaiheesta eteenpäin.
Aivan. Ja just näin. Olen sanonut ennenkin, että tosta tekee tyhmää just se, että juuri kun sen uuden liikkeen on oppinut kunnolla ja tulosta alkaisi tulemaan muutenkin kun hermostolliselta kannalta, vaihdetaan liike pois ettei lihakset totu. Jotkut sekoittaa sen tuloskehityksen hidastumisen juuri siihen että lihakset on muka tottunut liikkeeseen eikä enää kehity. Mitään sellaista liikettä ei ole olemassakaan mikä yhtäkkiä lakkaisi toimimasta.

Kyllä mä aika pitkälti olen Powerhousun kanssa samaa mieltä tosta lihaksien tottomisesta ja tottumattomuudesta. Se tottuminen on enemmän siellä korvienvälissä, eli pää kaipaa vaihtelua. Ja silloin kun pää sitä kaipaa, kannattaa sitä myös antaa. Hyvä tapa vaihtelulle on vaikka rintareenissä vaihtaan penkin ja vinopenkin paikkaa keskenään. Tai jos on tehnyt 2x6 niin tekee vähän aikaa vaikka 2x4 tai 2x8. Itse vaihdan liikkeitä kun alkaa vanha "tökkimään" ja tämä tökkiminen on siis 90% tapauksista pään sisällä, eli suomeksi vituttaa hinkata jotai samaa liikettä aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom