BB Mikko Ovaskainen

Siinä on kyllä jumalauta mallikas hanska! Saa muut ottaa mallia. miten käsiä kasvatetaan! Eikös Mikolla ole pituuttakin jonkun verran? Mike tuolla jossain kirjoitteli, ettei ole pitkillä miehillä, eikä leveä harteisilla isoja hanskoja :D
Joku 180cm olen. Ja eihän sitä kaikilla niitä isoja hanskoja olekaan, parrailla vuan ;) Eikä ne nämäkään ole kummoset ympärysmitaltaan, mutta kun lihas on lyhyt niin se pomppaa korkeelle. Malli siis suhteeellisen hyvä noissa.

On se perkele komia tuo Mikon yläkerta! Ei malta odottaa Expoa kun pääsee näkemään ukon lavalla. :)
No sinne sitten kavereitten kanssa humalapäissään huutelemaan lavalle! :) Ei siellä selevinpäin kannata olla. Itsekään en juuri ole ollut muulloin kuin kisaan ja kun olen edustustehtävissä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sinne sitten kavereitten kanssa humalapäissään huutelemaan lavalle! :) Ei siellä selevinpäin kannata olla. Itsekään en juuri ole ollut muulloin kuin kisaan ja kun olen edustustehtävissä :D

No kattotaan jos ei tarvi ajaa niin ehkä sitten... :D

Kyllä teikäläisestä taitaa alkaa muotoutua itselleni ainakin raskaan sarjan puolelta suosikki jota lähdetään tänä vuonna kannustamaan. :)

Ootko Mikko muuten mitannut ympärystä? Laita nyt joku kisa pystyyn missä pitää arvata haupitsin ympärys ja Fastin herapussi palkinnoks :)
En ole nyt dieetillä mitannut. Offilla mittasin, mutta jätänpä senkin mainitsematta, sillä järjestetään ehdottamasi kisa:

- ARVAA MR.O:n DIEETTIHANSKAN YMPÄRYSMITTA -

Oikein tai lähimmäksi arvannut saa valita palkinnoksi jonkun seuraavista:

- Fast Shock- laturi
- Fast Intra- treenijuoma
- Fast Whey+ palkkari

Yhden desimaalin tarkkuudella mennään! Kilpailuaikaa perjantaihin 14.8 klo 24.00 asti.

Vaen jo! Nyt osallistummaan niin suapi vähän täytettä lisäravinnehyllyyn!

En ole nyt dieetillä mitannut. Offilla mittasin, mutta jätänpä senkin mainitsematta, sillä järjestetään ehdottamasi kisa:

- ARVAA MR.O:n DIEETTIHANSKAN YMPÄRYSMITTA -

Oikein tai lähimmäksi arvannut saa valita palkinnoksi jonkun seuraavista:

- Fast Shock- laturi
- Fast Intra- treenijuoma
- Fast Whey+ palkkari

Yhden desimaalin tarkkuudella mennään! Kilpailuaikaa perjantaihin 14.8 klo 24.00 asti.

Vaen jo! Nyt osallistummaan niin suapi vähän täytettä lisäravinnehyllyyn!

48,8

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom