BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja noi kaverit ketkä to fassionin lykkäs pystyyn on vissiin jotain jonkinsortin pyramidihuijaussivustojen tms takana ollut. ihan paska sivu kaiken kaikkiaan

Tuolta vaan saa provikkaa mainoksista. En mie eneppee tiijjä.

Maksakkee mulle tää harrastus silleen, että voin tehä tätä kokopäiväisesti, niin mie luppaan kasvaa meleko köntiks :D

Ei kandee kuitenkaan kokopäiväduunia lopettaa vielä. Parilla eurolla kuussa ei hirveemmin harrastella.

Mun mielestä ei vain jumalauta rimmaa mitenkään sana Fitfashion ja tämä kuva.

ova12.jpg

Lähes jokaisen blogin lukemisen lopetin mikä siirtyi fitfäääshöniin. Todella huonosti rakennettu sivusto joten älkäätten nyt bodarit prkl mitään joukkopakoa sinne tehkö :D

Blogin sisältäö Mikon osalta on parasta antia mutta on toi fitfashion jotenkin aika tökerö. Varsinkin bloggauksien välillä oleva erotin, mikä on vaan olematon harmaa viiva.

Mutta joo se siitä keskitytään nyt itse sankariin tässä keskustelussa :D

Näin on. Kyllä nyt kannattaa Mikon lopettaa harrastaminen ja siirtyä Zumbaamaan, koska blogi ei ole "Pakkotoisto members approved".

Väkevää menoo penkkireenissä! Toimii ja UDO soi jossain pätkässä taustamusiikkina...iso plussa.

tärräytäppä myös naudasta joku eväs ja ota vilimille! =)

Oottapas ilikijöitä joka iikka ku noin sanotte! TOinen yrittää kihistellä akkoja tuolla fiiiitfäshiönissä ja sitten työ tyrmäätte koko homman! Tosin eihän se kovin haardcoor oo, mutta näillä nyt mennään. Kai se sisältö ja hölömöt jutut on se piäassii.

Mutta HUOM!

Jos jollain on oikeesti ideaa, miten tällä hölömöjen kirjoittelulla saa jotain muuta ku rakot sormiin, niin saa ehottaa. Privana vaikka ja ihan rautalangasta, ku enhän mie ällyy tuommosista "google-mainoksista" ja muusta hevon persettä. :D

Näin on. Kyllä nyt kannattaa Mikon lopettaa harrastaminen ja siirtyä Zumbaamaan, koska blogi ei ole "Pakkotoisto members approved".

Väkevää menoo penkkireenissä! Toimii ja UDO soi jossain pätkässä taustamusiikkina...iso plussa.
UDO on kova! Parempi ku Accept IMO. Penkataan taas offilla sit kovempaa. Mut järki pittää pittee, ettei telo itteesä enempee.

tärräytäppä myös naudasta joku eväs ja ota vilimille! =)
Pittäkö se lehmä teurastaa mun kans? :D

- - - Updated - - -

mistä tämä mikon blogi nyt sitten löytyy?
Mun allekirjoituksessa on linkki kaikkiin minne oon itteni survonu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom