BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cool, koska God of warin kuvia kyttäsin ennen kuvauksia.
No hyvin onnistuit koska toi vaikutelma tuli heti, ja itse olen tasan yhtä God of Waria pelannut evör joka sekin PSP:n peli.

Mut ai saatana ton kettingin maskaamisen kanssa. Eka focus stackia kehiin neljästä kuvasta että saa ton pään isommaksi. Sitten hirvee nysvääminen noiden reikien kanssa.

Kuuntelen aina sopivaa musaa riippuen teemasta mitä photoshoppaan, tässä soi.

[video=youtube_share;33iPIizR6tI]http://youtu.be/33iPIizR6tI[/video]
Hyvin onnistu lopulta kuitenkin. Taisi kettinki tosin olla enemmänkin työlästä kuin (sulle) vaikeeta?

Tulipa siitä mieleen tämäkin, jonka sattumalta katsoin eilen, värimaailma pelkästään tosin. Taitava kaveri piirtää fotarissa, pätkä kuitenkin putkeen kuvattu:

[video=youtube_share;7QGIwifx1K0]http://youtu.be/7QGIwifx1K0[/video]

Joku tommonen asento ja God of War aiheinen ase tms. kädessä vois olla hieno.

On kyllä hieno kuva. Ovaskainen, Wilenius ja Kotipohja mielenkiintoisimmat suomalaiset bodarit tällä hetkellä.

samaa mieltä, mutta asiaan vaikuttaa varmasti sekin, että näiltä herroilta tulee paljon materiaalia ulos netissä. On varmasti muitakin kiinnostavia kilpailijoita, mutta he eivät vain ole niin paljoa näkyvillä. Ainakaan näin "ei niin aktiivisesti" seuraavan silmin.

Ylipäätään nykyään hieno homma, että kisoista ja kisailijoista kuulee muutenkin kuin kerran vuodessa lehdestä kisojen jälkeen. Luultavasti sponssihommatkin "vähän" kehittynyt sieltä -80 ja -90 luvuilta tämän ansiosta. Enkä nyt tarkoita, että sponssirahaa tulisi nykyisinkään ovista ja ikkunoista.

Ovaskaiselle tsemppiä dieetille, lupsakan oloinen ukkeli ja pyöriää on liha.

Hienoa Mike ja Mikko. Hyvää settiä!

Täytyy kyllä sanoa, että Mike on aika velho kuvankäsittelyssä. Ja mitä tulee tohon yhteen juutube pätkään missä joku piirsi muutamassa minuutissa loistavuuden...ei voi käsittää.

Itse osaa kyllä paperille jotain ihmistä muistuttavan piirtämään mutta annas olla ku pitäisi tietokoneella saada aikaseksi grafiikkaa. Piirtokynä ehkä auttaisi. Olen siitä outous että piirrän ja kirjoitan vasurilla mutta hiirtä käytän oikealla..

No pitää ihastella toisten tuotoksia ja odotellaan mitä Mike taikoo vielä..2 kuvaa taisi olla tulossa :)

ova12.jpg

Mulle tuli tästä uusimmasta mieleen jostain kumman syystä Vikings -sarja. Jotenkin tuo tausta toi sellaisen fiiliksen.

Hienoa työtä kuvaajalta/muokkaajalta ja kuvattavalta. Seuraava suomalainen "prööö" kuvissa? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom