Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoit peiliin?Minä koin pientä myötähäpeää :I
Ois kyllä kovaLoistava pätkä Ovaskaisen kollega ois ehdottomasti @Bisley
Ei mahdu nuo mörököllit golffiin samaan aikaan.Loistava pätkä Ovaskaisen kollega ois ehdottomasti @Bisley
Ei mahdu nuo mörököllit golffiin samaan aikaan.
Et o vielä oppinu Pakkiksen kirjoittamatonta sääntöä...Minä koin pientä myötähäpeää :I
Mä näkisin tän tilanteen niin että ko. herrat olisi autossa jonka takana joku urpo hakkaa tööttiä ja he menevät kysymään voiko auttaa jotenkin tässä ongelmass aPitäs tehdä joku huumoripätkä, jossa Ovaskainen, Kallio ja Nyyssis ois etsiviä ja ne ajelis jollain mopoautolla :D
Mä näkisin tän tilanteen niin että ko. herrat olisi autossa jonka takana joku urpo hakkaa tööttiä ja he menevät kysymään voiko auttaa jotenkin tässä ongelmass a
En tiedä moisesta?Eikö Artturille käyny iha oikeessa elämässä vastaavalaine tilanne? :D
@Mike joskus laittoi kun fillaristi oli tullut uhoamaan ja olisko Halmo tai Kataja kertonut jostain taksikuskista joka oli halunnut alkaa liikenneopettajaksi?Eikö Artturille käyny iha oikeessa elämässä vastaavalaine tilanne? :D
En tiedä moisesta?
Joskus vaan miettii kun toiset soittaa torvea tuolla liikenteessä ja muutenkin uhoaa että millainen ilme mahtaisi peruspertillä olla kun tuollaiset heput tulee kysymään voisiko auttaa ongelmassa.
Olet väärässä, sillä tilanne meni kutakuinkin näin.Muistelisin että Artturille käyny just että takana olija hakannu nyrkillä tööttiä jonka jäläkee Artturi noussu jututtaa kuskia :D Korjatkaa jos oon väärässä
Myönnän, olen itsekkin syyllistynyt joskus moiseen mutta varmasti aiheesta, yleensä vaan tyydyn kiroamaan muita siellä peltipurkissa mutta noi torvipohjassa perässä ajavat on kyllä jotain liikenteen pohjasakkaan ja melko usein heitä yhdistää uudenkarhea premiumauto ja ylisuuri ego.Oo mikä sankari