BB Mikko Ovaskainen

Mä näkisin tän tilanteen niin että ko. herrat olisi autossa jonka takana joku urpo hakkaa tööttiä ja he menevät kysymään voiko auttaa jotenkin tässä ongelmass :LOL:a

Eikö Artturille käyny iha oikeessa elämässä vastaavalaine tilanne? :D

Eikö Artturille käyny iha oikeessa elämässä vastaavalaine tilanne? :D
En tiedä moisesta?
Joskus vaan miettii kun toiset soittaa torvea tuolla liikenteessä ja muutenkin uhoaa että millainen ilme mahtaisi peruspertillä olla kun tuollaiset heput tulee kysymään voisiko auttaa ongelmassa.

En tiedä moisesta?
Joskus vaan miettii kun toiset soittaa torvea tuolla liikenteessä ja muutenkin uhoaa että millainen ilme mahtaisi peruspertillä olla kun tuollaiset heput tulee kysymään voisiko auttaa ongelmassa.

Muistelisin että Artturille käyny just että takana olija hakannu nyrkillä tööttiä jonka jäläkee Artturi noussu jututtaa kuskia :D Korjatkaa jos oon väärässä

Muistelisin että Artturille käyny just että takana olija hakannu nyrkillä tööttiä jonka jäläkee Artturi noussu jututtaa kuskia :D Korjatkaa jos oon väärässä
Olet väärässä, sillä tilanne meni kutakuinkin näin.
Artturi ajoi ruuhkassa "tiukkaan" väliin ja näin ollen sillä kaistalla ollut henkilöpahoitti mielensä, jonka seurauksena tämä soitti tööttiä ja väläytteli valoja raivopäisesti. Sitten tuli liikennevalot(?) Ja tämä kuljettaja astui ulos autosta ja meni avaamaan artturin auton oven. Huomattuaan pilotin paikalla istuvan noin 130 kiloinen mörkö pyysi anteeksi ja oli poistumassa.

Loppu on vähän hämärän peitossa, muistaakseni Artturi otti avaimet. Tämä siis tosiaan täysin hämäriä muistikuvia.

:whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:

Kallio Volvo.jpg

Oo mikä sankari :zzzz:
Myönnän, olen itsekkin syyllistynyt joskus moiseen mutta varmasti aiheesta, yleensä vaan tyydyn kiroamaan muita siellä peltipurkissa mutta noi torvipohjassa perässä ajavat on kyllä jotain liikenteen pohjasakkaan ja melko usein heitä yhdistää uudenkarhea premiumauto ja ylisuuri ego.
Veikkaan ettei tuokaan enää toista kertaa tuon jälkeen tee tuota ja kuinkahan monta kertaa saanut aiemmin samasta tyydytystä kun siellä on ollut joku mummo tai perheenäiti lapsien kanssa ja nyt sattuikin olemaan "väärä" tyyppi siihen hommaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom