BB Mikko Ovaskainen

Tulee niin upee video, että Makekin lopettaa koko homman.

Voidaan samalla tehdä sellainen yyber siisti video, missä meikäläinen ajelee 2006 vuoden Honda Civc type-r:llä pitkin Oulun katuja. Siinä on muuten 200 kaakkia ja ralliratti ja penkit. Sitten voidaan käydä meidän yli siistissä asunnossa. Siellä on Samsungin 42 tuumanen tv ja ylätalja, sellaista ison maailman meininkiä tiedäthän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voidaan samalla tehdä sellainen yyber siisti video, missä meikäläinen ajelee 2006 vuoden Honda Civc type-r:llä pitkin Oulun katuja. Siinä on muuten 200 kaakkia ja ralliratti ja penkit. Sitten voidaan käydä meidän yli siistissä asunnossa. Siellä on Samsungin 42 tuumanen tv ja ylätalja, sellaista ison maailman meininkiä tiedäthän.

Sä lopetit koko homman, ei voida kuvaa.

No eikun paikan päälle vaan :) Se on järkyttävä tsemppi, mikä tulee, kun kuulee kannustusta :)

Moro Harri! Paikan päälle vaan sitten :)

Ei oo Ile yllyttäny, mut mukavaahan se varmasti olis. Kyllä oli mahtava fiilis Rukallakin. Mut ei uskalla, ku repii ittensä rikki kuitenkin... Ja kun on vähän tuota kilpailuviettiä silleen, että ei viitsi lähtee, jos ei jotenkin edes pärjäis :D Mut voin mä muuten sinne tulla urpoilee joskus :hyper:

Katos katos siellä oli paikalla kaikki nimiukot Radzikowski, Shahlei, Katona ja Ovaskainen :fuckyeah:
Olitko sä ihan vaan katsojana vai järjestelyporukassa Laitisen, Frifeldtin ja kumppaneidein kanssa. Ite olin just silloin vetokisassa Rollossa, illalla vajaa promillen filosifisessa kossunousussa kun velat oli muuttunut saatavaksi niin meinattiin ottaa taxi ja suhauttaa Rukalle, onneksi jostain pään sisältä kuului järjen ääni...

Katos katos siellä oli paikalla kaikki nimiukot Radzikowski, Shahlei, Katona ja Ovaskainen :fuckyeah:
Olitko sä ihan vaan katsojana vai järjestelyporukassa Laitisen, Frifeldtin ja kumppaneidein kanssa. Ite olin just silloin vetokisassa Rollossa, illalla vajaa promillen filosifisessa kossunousussa kun velat oli muuttunut saatavaksi niin meinattiin ottaa taxi ja suhauttaa Rukalle, onneksi jostain pään sisältä kuului järjen ääni...

Olin järjestelyporukassa, mutta kun olin vähän niinku ylimääräinen, niin sluibailin osan hommista ja annoin sillä välin hyviä vinkkejä kisaajille. Esim. Conanin pyörään vinkkasin sekä Suomeksi että enkuksi tyypeille, että "ei kannata mennä liian lujaa, menee muuten pää pyörälle" :D Mahtavaa porukkaa kyllä kaikki! :)

Mikkoa fanitan ihan saatanasti jo muutenkin, eikä Slayer videon musiikkivalintana kyllä ainakaan miinusta tehnyt meikän silmissä ! Nyt perkele Mikko täysiä vaan ja tavotteet korkealle !"!""#%&/()=#¤%&

Ei oikein tuo dippi lähe. Tosin, voishan tuota tehä useamminkin ku muutaman kymmenen kertaa koko treenihistorian aikana :D

Blogissa juttua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom