Miken nykykunto..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zonked
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dragon sanoi:
Onko jonkin muunkin värisiä puntteja kuin vaaleanpunaisia :confused:

en mäkään jaksa nostaa kuin nuita vaaleanpunaisia, mut Tomi varmaan pystyy jo treenaamaan niillä vihreillä vinyylipunteilla. ja mikä vika kengurupallossa on? Hyppynarua en käytä, kun treenikaverit ei suostu pyörittämään sitä :itku:

No ei toi nyt NIIN huonossa kunnossa ole. En usko että täälläkään suurinosa 2-3 vuotta reenanneista on _hirveästi_ paremassa kunnossa. Mutta huono ja tyylitön kuva toi on silti.

Tosta kyllä tulee mieleen jotkut kasari leffat :lol2:

todellakin.. jos treenaa oikein niin tuommonen kunto ei ole mikään saavutus.. ainakin jos lähtötilanteessa rasvat on ollut alaalla.. todennäköisesti tarkoitus ei olekaan esitellä salituloksia tuossa..

mutta jos itse kuvaan suostuisin niin olisi pakko olla hyvät spotit yms. olisi tostakin ehkä vähän ryhdikkäämmän saanut. =D

Tomi sanoi:
Tarkoitit ilmeisesti "2-3 viikkoa treenanneista"?

Tuota... sulla on ilmeisesti ollut hyvä lähtötaso? Kyllä tuohon nyt kuitenkin tavallisella :david: :lla vähintään vuosi menee.

No on sillä saatana ainakin isommat tissit kun mulla. Ei vielä sitten aukene uusi ura iltapoikana..

Tomi sanoi:
...salilla tuo tyyppi on kyllä käynyt, mutta vaaleanpunaisia vinyylipuntteja, hyppynarua ja kengurupalloa ei vielä voi laskea kunnon treeniksi.

Eikö muka??? Miksei kukaan ole aiemmin tätä minulle kertonut :curs: Olen ollut vuosikausia ihan harhapoluilla treenin suhteen ja muutenkin... :itku:

Tomi sanoi:
Tarkoitit ilmeisesti "2-3 viikkoa treenanneista"?

Ehkä vähän liioittelin, mutta kyllä tosiaankin tohonkin kuntoon saa vähän aikaa treenata. Voit vaikka tarkistaa tuolta kuvat-osiosta. Joku voi olla jo valmiiksi tuon näköinen kun aloittaa, mutta suurin osa ei ole.

No ei tohon kroppaan kyllä mitään kummempaa punttitreeniä tarvita, jos nyt ei ihan paskat lähtökohdat ole niin vähän urheilua harrastanut suht rasvaton kaveri on varmaan kropaltaan samanlainen.

Timba79 sanoi:
No ei tohon kroppaan kyllä mitään kummempaa punttitreeniä tarvita, jos nyt ei ihan paskat lähtökohdat ole niin vähän urheilua harrastanut suht rasvaton kaveri on varmaan kropaltaan samanlainen.

No ei ole. Riippuu tietenkin mitä vähällä urheilulla tarkoittaa. Mulla lienee ollut tosiaankin huonot lähtökohdat tämän porukan puheiden perusteella...

Vai hämääkö tässä kaikkia se, että kys. kaveri ei näytä penkkipelleltä? Enemmänkin tuollainen tyypillinen jääkiekkoilija :D

D.Yates sanoi:
No ei ole. Riippuu tietenkin mitä vähällä urheilulla tarkoittaa. Mulla lienee ollut tosiaankin huonot lähtökohdat tämän porukan puheiden perusteella...

Vai hämääkö tässä kaikkia se, että kys. kaveri ei näytä penkkipelleltä? Enemmänkin tuollainen tyypillinen jääkiekkoilija :D

Lähinnä tarkotin just jotain lätkää tai vastaavaa. Ei tollasen kropan hankkimiseen kunnollisella punttireenillä todellakaan mene mitään montaa vuotta tai sitten saa olla aika paskat lähtökohdat.

onion sanoi:
Onkohan se pumpissa tuossa kuvassa? :eek:

On. Vaaleanpunaisilla kässäreillä saa tuollaisen megapumpin.

:worship:

Sepa sanoi:
No ei toi nyt NIIN huonossa kunnossa ole. En usko että täälläkään suurinosa 2-3 vuotta reenanneista on _hirveästi_ paremassa kunnossa. Mutta huono ja tyylitön kuva toi on silti.

2-3v? Ite veikkaisin että puolessa vuodessa pääsee tuohon kuntoon normaali nuori kaveri suht helposti. En yhtään ihmettelis vaikka normaali yleisurheilija näyttäs tuolta vaikka ei punttisalilla varsinaisesti käviskään.

Bah, bah... hirveetä dissausta, toihan on ihan komia poika. Tomi & kumppanit on vaan katteellisii. :jahas:

Ihan hyvässä kunnossahan tuo on...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom