Miken nykykunto..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zonked
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Tarvi tunnukset niin nappasin ton kuvan mukaan sieltä. Ei voi sanoa muuta kuin että NOLO!!! :wall:

mikeiltapoika7_middle_vi.jpg

armand sanoi:
AAAARGH! :curs:
Tänään luin tuota Iltalehteä ja odotin jotain kaunista naista sieltä viimeiseltä sivulta, mutta sieltä tuli kyseinen "mike"! Lensi lehti seinään ja päivän jalkatreenit meni piloille.

Jos jalkatreeniagre haetaan tuijottamalla Iltiksen Iltatyttöä, on seulaa tyttöjen valinnassa tiukennettava tuntuvasti. :hyper:

Arvaa armand, miten mä petyin, kun odotin linkin takaa jotain naminnäköistä miestä ja siellä olikin TUOMMOINEN. :jahas:

No eipä tuohon kroppaan paljon tarvitsisi lihasta rakentaa lisää, kun moni pakkislainenkin olisi tyytyväinen...varsinkin nämä bradpittwannabeet.

Toi on tosi halvan näkönen kuva (niinkun yleensä noiden iltatyttöjenkin kuvat). Vähän olis voinu naisten päivään satsata ja hommata paremman
mallin tai edes paremman kuvaajan. Väritkin on ihan perseestä.

Penneck sanoi:
No eipä tuohon kroppaan paljon tarvitsisi lihasta rakentaa lisää, kun moni pakkislainenkin olisi tyytyväinen...varsinkin nämä bradpittwannabeet.

Rakentaa lisää? RAKENTAA? LISÄÄ?

...siis onko siihen ennestään rakennettu jotain ;) :kuvia:

Sepa sanoi:
Toi on tosi halvan näkönen kuva (niinkun yleensä noiden iltatyttöjenkin kuvat). Vähän olis voinu naisten päivään satsata ja hommata paremman
mallin tai edes paremman kuvaajan. Väritkin on ihan perseestä.

Mä olen muuten katsonut samaa muutaman kerran, että mikä toimitusharjoittelija siellä oikein jollain lomapokkarilla niitä fotoja räpsii. Ja kruunuksi taideteokselle on vielä parhaimmissa leikattu henkilö irti taustasta ja tällätty joku todella outo kahden värin Photoshop gradient sinne taustalle - esim. nyt vaikka sähkön sinisestä ja läpi palaneen valkoisesta miksattu kaurapuuro. :thumbs: Propsit Iltaläyhän fotohenkilökunnalle.

Helie sanoi:
Arvaa armand, miten mä petyin, kun odotin linkin takaa jotain naminnäköistä miestä ja siellä olikin TUOMMOINEN. :jahas:

Jos tosta jätkästä tulee tuollaista kommenttia, niin mä elän ja kuolen 100% varmuudella yksin :(

Näkeehän tostakin tyypistä, että se on salilla käynyt... Mitä nämä haukkumiset on? :confused:

No höh, tuo kuvan tyyppi on vaan just sellasen ylisöpön mallipojun näköinen.. Ei oikein kolahda muhun.. En mä kenenkään itsetuntoa halunnut luhistaa tuolla kommentilla..:)

Dragon sanoi:
Jos tosta jätkästä tulee tuollaista kommenttia, niin mä elän ja kuolen 100% varmuudella yksin :(

Näkeehän tostakin tyypistä, että se on salilla käynyt... Mitä nämä haukkumiset on? :confused:

Käynyt salilla max vuoden, tai sitten ei ole treenannut kovin tosissaan. Ei silti mitenkään huonossa kunnossa, rasvat inhimilliset jne. Eiköhän suuri osa naisista koe tuollaisen kropan ihan miellyttäväksi, elleivät sitten ole ihan friikkejä. Tällä palstalla on ihan ymmärrettävästi paljon friikkejä; tämä on pakkotoisto, ei demi.

Dragon sanoi:

Kyllä lolloteltiin tänään Miken ja Jounin kanssa tuolle kuvalle. Itse nauroin noiden "lihaksien" jälkeen eniten tuolle viileälle aurinkolasitempulle, joka oli muodissa viimeksi syyskuussa 1988. Ja Dragon, salilla tuo tyyppi on kyllä käynyt, mutta vaaleanpunaisia vinyylipuntteja, hyppynarua ja kengurupalloa ei vielä voi laskea kunnon treeniksi.

Tomi sanoi:
... Ja Dragon, salilla tuo tyyppi on kyllä käynyt, mutta vaaleanpunaisia vinyylipuntteja, hyppynarua ja kengurupalloa ei vielä voi laskea kunnon treeniksi.

Onko jonkin muunkin värisiä puntteja kuin vaaleanpunaisia :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom