Miken 2*6 KOSTO!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja venus
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saatana! Mike saunan taakse ja liukkaasti! Meikäläiselläkin katkesi kerran ylätaljaa tehdessä vaijeri mikä tarkoittaa sitä, että Neutraalin voi pistää samaan läjään! :curs: :curs:

:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täähän on kun jostain Amerikasta kun ruvetaan ohjelmia syyttelemään ja kohta jo haastetaan oikeuteen. :) Omaa tyhmyyttä ei mitään muuta.

Heh.. Tuskinpa tuossa oli pointtina treenisysteemiä syyttää.. Kunhan kaveri halusi vaan tilittää huonoa tuuriaan. Kyllähän noita ilman varmistajia penkkaavia riittää ja muutenhan tosta olis selvitty ilman kummempia kärsimyksiä - sattui vaan jäämään sormi tangon alle. Auts..

Mulla niksahti kyykätessä selkä. Hulkki myös saunan taakse.

Kyllähän tuossa nyt varmaan tosiaan oli tarkoitus vain manata huonoa tuuria. Vaikea uskoa, että joku tosissaan syyttäisi ohjelmaa ja se tekijää.

tyhmyydestä sakotetaan ;) itelle kävi kerran tolleen 90kg kanssa, mut heiluttelin ne painot pois. ja se miksei niitä rautoja laiteta, jos ei ole varmistajaa johtuu varmaan siitä, että aika harvalla kaupallisella salilla niitä rautoja on.

AT sanoi:
Heh.. Tuskinpa tuossa oli pointtina treenisysteemiä syyttää.. Kunhan kaveri halusi vaan tilittää huonoa tuuriaan. Kyllähän noita ilman varmistajia penkkaavia riittää ja muutenhan tosta olis selvitty ilman kummempia kärsimyksiä - sattui vaan jäämään sormi tangon alle. Auts..

Kato sentään joku muukin tajusi :D

Nooh, tuskinpa toi alotusviesti nyt niin hyökkäävässä mielessä oli kakskertaakutosta vastaan. Salikomediaa-threadiin olis kantsinu postata.

Ei se ny hirveen koomista oo ku loukkaantuu, ehkä Salitragediaa ois hyvä tredi.

Vähän vastaavaa kävi mulla joskus kun autoin kaveriani ylätaljassa tekemään pakkotoistoja.
No pitkänä miehenä nappasin toki vaijerista kun se siinä sopivalla korkeudella oli, kaverini kuitenkin lopetti sarjansa ennen aikojaan aika rojahtaen enkä sitten ihan ehtinyt irroittaa vaijerista kun se paino veti vaijeria takaisin rissaa kohti :wall:

Infotiskillä istuskellut intin uimavalvoja olikin tilaamassa ambulanssia mut kysyin että jos saisi ens sitä laastaria niin kävelen sit kysymään tikataanko.

Eli näitä sattuu, varsinkin reeniuran alussa ;)

Pyranha sanoi:
Vähän vastaavaa kävi mulla joskus kun autoin kaveriani ylätaljassa tekemään pakkotoistoja.
No pitkänä miehenä nappasin toki vaijerista kun se siinä sopivalla korkeudella oli, kaverini kuitenkin lopetti sarjansa ennen aikojaan aika rojahtaen enkä sitten ihan ehtinyt irroittaa vaijerista kun se paino veti vaijeria takaisin rissaa kohti :wall:

Infotiskillä istuskellut intin uimavalvoja olikin tilaamassa ambulanssia mut kysyin että jos saisi ens sitä laastaria niin kävelen sit kysymään tikataanko.

Eli näitä sattuu, varsinkin reeniuran alussa ;)

Mä olenkin aina miettinyt että mitä tapahtuu jos ei ehtisi irrottaa..nyt tiedän.Auts! :rolleyes:

Koodi:
Täähän on kun jostain Amerikasta kun ruvetaan ohjelmia syyttelemään ja kohta jo haastetaan oikeuteen.  Omaa tyhmyyttä ei mitään muuta.

Joo ameriikassahan mää olenkin...

Täytyy sanoa, et aika huumorintajutonta porukkaa on vastaillut tässä thredissä? Huumoriahan tämä vain on. Totta ihmeessä toi oli mun oma vika. Treenimetodi oli itselleni uusi ja halusin todellakin jatkaa samalla painolla seuraavassa sarjassa. Huonoa tuuria ,kun jätin fingerin väliin just kun olin aloittanut bulkkauksen... No ei muuta kun dietti päälle uudestaan.

Olen noin 10 kertaa tehnyt vastaavan asian, joskus isommilla ja joskus pienemmillä. Itse painojen saanti pois rinnalta on itselleni helppo suoritus.

venus sanoi:
Täytyy sanoa, et aika huumorintajutonta porukkaa on vastaillut tässä thredissä? Huumoriahan tämä vain on.

:arvi:
Porukassa ei ole vikaa, eikä sussakaan, vaan kyseessä on viestinnän ongelma. Mikään kohta viestissäsi ei paljastanut, että se on kirjoitettu koodilla , koodin ollessa huumoria - eli se mikä pintatasolla pitäisi lukea syytökseksi 2*6:sta kohtaan, onkin syvätasolla satiiria.
Niinpä by default ihmiset piti sinua :david: ja pilkkanaan, koska se oli mahdollista ja koska se on kivaa.

Noista luiden katkeemisista kyllä tulee kohtuu heikko olo. Itseltäkin olkavarsi kerran meni poikki niin veti naaman ihan valkoseks ja tuntu että ei oikeen enää veri riittäny päähän kun pää ihan kylmäkskin meni. Mutta ei auttanu kun kerätä tavarat pukkarista ja mennä sairaalaan odottelemaan. Eikä tarvinnu odottaa kun VAAN 45 minuuttia että pääs sisään! Sitten vielä lääkäri luuli että kädestä on jänne poikki koska en pystynyt nostamaan kättä kuin vähän matkaa ja sen jälkeen se ei enää noussut. Voihan se vähän niin olla että kun on luu katki niin käsi ei nouse. Se sitten jo kirurgia etsi ja oli leikkaukseen laittamassa kunnes tajusi edes tutkia vähän sitä kättä ja huomasi että sehän on murtunut ja pisti röntgeniin. :D :wall:

Belmondo sanoi:
Mikään kohta viestissäsi ei paljastanut, että se on kirjoitettu koodilla , koodin ollessa huumoria - eli se mikä pintatasolla pitäisi lukea syytökseksi 2*6:sta kohtaan, onkin syvätasolla satiiria.

No aika ihme jos tuota ei tajua. Ei kai kukaan meistä luule että kaveri on niin tyhmä että pistää tuon ohjelman syyksi. Eihän? :D

Tanssiva Rosvo sanoi:
No aika ihme jos tuota ei tajua. Ei kai kukaan meistä luule että kaveri on niin tyhmä että pistää tuon ohjelman syyksi. Eihän? :D
:nolo:

No en kai nyt! Ei mutta mitä sanoin pätee yhä: jos on suinkin mahdollista ajatella että toinen on vatipää, häntä kohdellaan kuin vatipäätä. (Koska se on hauskaa.) Internetin laki?

Koodi:
No aika ihme jos tuota ei tajua. Ei kai kukaan meistä luule että kaveri on niin tyhmä että pistää tuon ohjelman syyksi. Eihän?

Valitettavasti kaikilla ei aina leikkaa! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom