Toista kertaa olin tekemässä penassa Miken 2*6 systeemillä, kun riemu repes!!! En ole ilmeisesti aloittanut ko. treenityyliä riittävän ajoissa, kun niin pahasti anto takas? Tangossa nippanappa vajaa sata kg. Viides työntö suoritettu ja hetken miettiminen tuleeko kuudes (ajattelin, et en halua vähentää painoa seuraavaan yritykseen). Eipä tietenkään ollut varmistajaa. Päätin, että jos ei ole noustakseen, niin aggrella nousee. Satagrammaa vajaaksi jäi!!! Perkele! Ei siinä mitään. Työnsin painon yhdellä työnnöllä alavatsan päälle ja nousin ilman ongelmia istumaan tanko reisillä. Otin sitten välitömästi kapeemman otteen, että saisin nostettua painot penkin reunalle. Ajattelematta mitään otteen leveydestä ponnistin tangon hieman ylös ja tanko lähti kohti penkin reunaa. Huomasin, että otteeni on hieman kapea, jolloin siirsin ilmassa hieman otettani leveämmälle. Valitettavasti vasemman käden etusormi jäi tangon ja penkin väliin!!! Pikku vihlasu sormessa, mutta ei se mitään? Kahden minuutin päästä katsoin vihlovaa sormea uudestaan ja huomasin sen vuotavan verta! Sormi oli myös turvonnut huomattavasti. Lähdin salilta kun tuulispää ajaen kohti sairaalaa. Puolivälissä oloni oli kuitenkin sen verran heikko, et oli pakko pysähtyä hotellilleni. Rysähdin hotellin aulan sohvalle kalman kalpea. Päästäni valui vesivana ihan kun olisin suihkusta tullut. Kaverini olivat jollain vidun kävelylenkillä, joten sanoin respalle, et soittaa ambulanssin. Sit mua vietiin pillit huutaen sairaalaan. Tuloksena oli noin kolmasosa kynnen koosta oleva luun palanen irti poikki + 3 tikkiä!!! Voi viddu, et on hauskaa!!! Just kun olin alottanut bulkin 7kg:n laihduttamisen jälkeen!!! No perjantaina salille vetää jalkoja.
Mitä tästä opimme? Älkää epäröikö aloittaa Mike 2*6 pena ohjelmaa heti näette sen...
Mitä tästä opimme? Älkää epäröikö aloittaa Mike 2*6 pena ohjelmaa heti näette sen...