Ensinnäkin Bob Sapp on häpeäksi kaikille kamppailulajeille mihin se mies on osallistunutkaan. Varsinki K1:ssä. Mun mielestä se on järkyttävää kattoa, kun mies heiluu heinämiehenä pellolla missä ei oo ees heinää. Eli hankkis jonkun näköisen tekniikan itelle, eikä tollasta heilumistä. Se pidetään K1:ssä vaan sen takia, että se on niin suosittu Japanissa.
Ja mitä tulee aikasemmin mainittuihin potkuihin K1:ssä vielä, niin kaverit on järjestäin yli 100 kg. 5x3 min ottelu parhaimmillaan. Voin kertoa sille, kuka ihmetteli vähiä potkuja, että kyllä sullaki pitäs olla kovakunto, jos aijot olla pystyssä 15 min jälkeen. Olen itte harrastanut 5,5 vuotta potkunyrkkeilyä ja painanu kokoajan yli 100 kg. Voin kertoa, että en omaa huonoa kuntoa. Potkut tai lyönnit tässä sarjassa on niin kovia ja raskaita, että yks isku tai potku vastaa lähes kolmannesta kerrokseta putoomista päälleen maahan. Vähän ehkä kärjistettyä, mutta kuitenki ehkä auttaa sinua ymmärtämään millainen se tunne on. K1:stä ei minun mielestä pidä verrata, koskaa mihinkään nyrkkeilyyn. Ottelu on kuitenki ihan erinlaista, kun otetaan mukaan jalat, nyrkkejen lisäksi.