BB PRO Mike O'Hearn

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis tuotteiden markkinointihan on usein taytta kusetusta, olipa tuote mika tahansa. Jos jotain nama natuvaitteet hairitsee enemman kuin muut kusetusmarkkinoinnit voi katsoa peiliin ja miettia mika juuri siina omalla kohdalla riivaa. Erityisesti kun lansimaisen oikeustajun mukaan ollaan syyttomia ennenkun on tuomittu. Omia aivoja saa kayttaa. Onhan esim. Lee Haneykin testattu kerran ja ei jaany kiinni.

Minusta on aivan jarjetoman upeaa etta lahes 50v vanha ukko on tuossa kunnossa. Kylla siina on hiton monta asiaa tehty oikein eika juoksemalla kustu. Jengi mussuttaa geeneista joilla on tietenkin osuus tuohon mutta loppupelissa Mike on optimoinut monta juttua, treenannut fiksusti ja optimaalisesti, ja varmasti syonyt aivan huippuravintoa nayttaakseen tuolta. Tuosta pitaa inspiroitua eika alkaa negailla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
IFBB pro bodari joka ei myönnä roinaavansa menettelee mielestäni täysin oikein koska se saattaa olla uran loppu. Tämä on täysin ymmärrettävää.

Mike O'Tren julistaa olevansa "life time natural" ja käyttää hyväkseen natu-statustaan esim. myymällä täyttä paskaa helvetin kalliilla, luonnollisena lisäravinteena tietenkin.

Näidän kahden esimerkin välillä on todella suuri ero.

Itseasiassa O'Hearn taitaa olla aika tiiviissä yhteistyössä IFBB/NPC.n kanssa.

Ja tottakai kun massista on kyse, niin massoille markkinoidaan ja valehdellaan tietoisesti asioista. Joidenkuiden kohdalla se vaan näyttää räikeämmältä, kun ei ole enään ns. urheilullista statusta kisaajan muodossa, jolloin kaikki se olisi muka oikeutetumpaa.

Onko Mike natu? En usko, eikä edes kiinnosta. Oma fanitus perustuu lähinnä hyviin voimatasoihin yhdistettynä esteettiseen kroppaan tolla iällä.

Ihan samalla tavalla kaikki keholajien ammattilaiset on esikuvia ja tavoiteltuja fysiikoita monen harrastajan mielessä, kuitenkin todella iso osa jo bikini kisaajista vetää jonkinasteista kuuria vähintään kisaprepillä. Ei sekään silti mun yöunia vie.

Itseasiassa O'Hearn taitaa olla aika tiiviissä yhteistyössä IFBB/NPC.n kanssa.

Ja tottakai kun massista on kyse, niin massoille markkinoidaan ja valehdellaan tietoisesti asioista. Joidenkuiden kohdalla se vaan näyttää räikeämmältä, kun ei ole enään ns. urheilullista statusta kisaajan muodossa, jolloin kaikki se olisi muka oikeutetumpaa.

Onko Mike natu? En usko, eikä edes kiinnosta. Oma fanitus perustuu lähinnä hyviin voimatasoihin yhdistettynä esteettiseen kroppaan tolla iällä.

Ihan samalla tavalla kaikki keholajien ammattilaiset on esikuvia ja tavoiteltuja fysiikoita monen harrastajan mielessä, kuitenkin todella iso osa jo bikini kisaajista vetää jonkinasteista kuuria vähintään kisaprepillä. Ei sekään silti mun yöunia vie.
Sen sijaan että kirjoitin IFBB PRO bodari niin olisin yhtä hyvin voinut kirjoittaa NFL- tai NBA-pelaaja. Huipputasolla kun liikutaan ja kyse on omasta elinkeinosta, selä isoista rahoista niin ei ole varaa olla olla käyttämättä dopingia.

Tietty se mikä on oikeutettua ja mikä ei on, kun kaikki kaikki kusettavat enemmän tai vähemmän, on jokaisen päätettävä itse. Mua ei haittaa jos joku huippu-urheilija/bodari kieltää roinaamisen kun häneltä kysytään siitä. Tämä siis vaikka henkilö olisikin lisäravinnefirman keulakuvahahmo.

Se taas että joku tekee ison numeron siitä että on naturaali (ja julistaa sitä joka yhteydessä) ja selkeästi on doupattu on mun mielestä todella vastenmielistä. Sitten vielä kun tähän yhdistetään kaverin omien lisäravinteiden, treeniohjelmien myynti yms. niin kyllä mun mielestä tätä touhua on ikävä katsoa. :(

Joku voi hyvinkin olla sitä mieltä että noissa mun esimerkeissä on kyse samasta asiasta, itse en ole sitä mieltä.

Ymmärrän että noinkin voi ajatella, ja onhan toi drugfree hehkuttaminen sinänsä hölmöä, mutta kohdeyleisön huomioiden varmaankin välttämätöntä.

Ja quottasin sun viestin lähinnä tuon ifbb osuuden takia. Ja asia on yhä validi, vai luuletko ettei kyseisellä ihmisellä elinkeino ja rahat ole kiinni tässä "valheen ylläpitämisessä" tai doupin vetämisessä? Huipputaso urheilussa ja bisneksessä voi vaatia varmaan aika samankaltaisia uhrauksia.

Ymmärrän että noinkin voi ajatella, ja onhan toi drugfree hehkuttaminen sinänsä hölmöä, mutta kohdeyleisön huomioiden varmaankin välttämätöntä.

Ja quottasin sun viestin lähinnä tuon ifbb osuuden takia. Ja asia on yhä validi, vai luuletko ettei kyseisellä ihmisellä elinkeino ja rahat ole kiinni tässä "valheen ylläpitämisessä" tai doupin vetämisessä? Huipputaso urheilussa ja bisneksessä voi vaatia varmaan aika samankaltaisia uhrauksia.
Ihmettelen että miksi edes kysyt tätä (boldattu kohta) minulta. Olen tuonut jo aikaisemmin esiin että ko. henkilön agenda on nimenomaan rahastus valheellisella natu-statuksellaan.

Itse teen eron sen suhteen tapahtuuko valehtelu ns. olosuhteiden pakosta vai onko kyse puhtaasti hyväuskoisten rahastamisesta härskisti silmään kusemalla.

Minulla ei olisi mitään tätä kyseistä herraa vastaan jos hän hoitaisi bisneksiään täysin kuten nytkin mutta jättäisi väittämättä olevansa naturaali. Näin tehdessään hän voisi sivuttaa mahdolliset doping-epäilyt vastaamalla "ei, en käytä" niinkuin muillakin tällä alalla on tapana. Tietty on sanomattakin selvää että taloudellinen menestys näin toimiessa ei olisi samaa tasoa.

Tietysti löytyy ihmisiä jotka ovat sitä mieltä että valehtelu on valehtelua ja sen suhteen ei ole mitään "sävyeroja". Tämä on tietysti helppo tapa ajatella mutta todellisessa elämässä mikään ei ole mustavalkoista, valitettavasti.

Kysyin siksi, koska viittasit alkuperäisessä viestissä ifbb/nfl jne ammattilaisuuden olevan elinkeino, ja siten douppaamisen olevan lähes ok. Ja IMO sama pätee myös tässä.

Mä hyväksyn ton natuksi itsensä tituleeraamisen jenkkimarkkinoille, koska siellä se keskivertoväki on senverran yksinkertaisempaa että se menee läpi. Plus että tuolla varmasti suht moni tässäkin ketjussa esiintynyt hahmo vähän väliä hyökkää asiaa vastaan sosiaalisessa mediassa tms, niin vaatiihan se aina jotain julkista kompensointia.

Mutta joo, ei tästä kannata enempää vääntää.

Zone-sarja -42%
Näin Kampissa tänään aivan O'Hearnin näköisen jätkän. Pakko sanoa että kyllä niitä tosmariinejä ympärillä pyöri. Ihan eivät siinä kävellessä kuitenkaan naamalle kiivenneet.

Kysyin siksi, koska viittasit alkuperäisessä viestissä ifbb/nfl jne ammattilaisuuden olevan elinkeino, ja siten douppaamisen olevan lähes ok. Ja IMO sama pätee myös tässä.

Mä hyväksyn ton natuksi itsensä tituleeraamisen jenkkimarkkinoille, koska siellä se keskivertoväki on senverran yksinkertaisempaa että se menee läpi. Plus että tuolla varmasti suht moni tässäkin ketjussa esiintynyt hahmo vähän väliä hyökkää asiaa vastaan sosiaalisessa mediassa tms, niin vaatiihan se aina jotain julkista kompensointia.

Mutta joo, ei tästä kannata enempää vääntää.
Ei IMO todellakaan päde tässä tapauksessa.

Mielestäni oikeampi analogia asian suhteen on seuraavanlainen:
Monelle rikolliselle petoksien tekeminen on keino elättää itsensä ja ylläpitää elintasoaan. Myös heidän elinkeinonsa harjoittaminen edellyttää jatkuvaa hyväuskoisten ja tietämättömien kusetusta.

Niin no mä alunperin puhuin vaan douppaamisen hyväksymisestä muiltakin kuin ammattiurheilijoilta, mihin alkuperäinen lainauskin liittyi.

Onko sulla jo perustettuna Mike O'Hearn hate club finland?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin no mä alunperin puhuin vaan douppaamisen hyväksymisestä muiltakin kuin ammattiurheilijoilta, mihin alkuperäinen lainauskin liittyi.

Onko sulla jo perustettuna Mike O'Hearn hate club finland?
Sun ajatuksenkulku on taas vähän epäselvää. Mä en missään vaiheessa ole ollut sitä mieltä että douppaaminen ei olisi hyväksyttävää (paitsi alaikäisiltä). Jos vaivaudut tutkimaan mun viestihistoriaa niin varmasti ymmärrät varmasti että en todellakaan ole mitenkään douppaamista vastaan. Se mitä en hyväksy on valheellinen markkinointi kun se viedään sille tasolle kuin Mike O'Hearn sen tekee.

Ei siitä ollut kyse, vaan Miken kohdalla tässä ketjussa, josta alunperin lainasin viestiä. Tuosta viestistä sai sen käsityksen että douppaamista ei kannata ainakaan myöntää jos on ammattiurheilija ja elanto on siitä kiinni. Tästä taas sai sen kuvan, että Miken kohdalla näin ei olisi.
Voi olla että ymmärsin toki väärin.

Valheellisesta markkinoinnista osittain samoilla linjoilla, mutta sitten taas lähtökohtaisesti ainahan markkinointi on.

At 23 years old my opening deadlift of 675lbs was enough to win the 242 class & the best lifter at the California Power Lifting Championship. 2 weeks prior I won Natural Mr. America and I was doing American Gladiators at the same time.
Don't be 1-dimensional. Kick ass in everything you can!

maikki.JPG

Suositut

Back
Ylös Bottom