BB PRO Mike O'Hearn

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hearn on kova äijä ja hyvä haasto. Tuskinpa Blaha tosiaan mihinkään lähtee.

Tuo Blaha on muuten helvetin rasittava ukko. Toki välillä puhuu asiaakin mutta jotenkin vain vastenmielinen tapaus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkä ihmeen takia Blahan (tai ylipäätänsä kenenkään) pitäisi lähteä johonkin voimapyöräkilpailuun?:D
sen takia että ne sais tuota kallista pellepyöräänsä mainostettua. Tuossa taas yksi täysin ylihinnoiteltu vekotin, jolla yritetään huijata läskeitä rahat pois. Ihan hyvä että tuo Jason Blaha hieman ampuu alas noita. Osa ihmisistä on valmis myymään vaikka koiranpaskaa muille ihmisille jos vaan joku ostaa.

Kyllähän tuo Jason on osakseen varmasti ihan oikeassa, vaikka aika kärkkäästi puhuu. Onhan tuo Mike aikamonien jätkä ja natukin vielä! Syö vaan ankkasoluja, treenaa kovaa ja rullaa yli tonnin voimapyörää nii patti kasvaa!

ostaa halpahallista 9-euron voimapyörän ja lähtee rullaa sillä loskaan,markkinoi sitä : tosimiesten hardcore abs training ;)

Jos joku on niin tyhmä, että maksaa voimapyörästä tai jostain ankan paskasta yli tonnin, niin saa kyllä syyttää ihan itseään.

Toki syy on myös ostajassa, mutta eipä siitä kannata miken tai miken fanipoikien loukkaantua jos joku sanoo, että myyt kyllä ylihintasta ripulipaskaa. Kyllä mike kuitenkin itse tietää että ihmisiä hän kusettaa. Ellei oikeasti ole joku idiootti mikä uskoo itsekkin noihin höpö höpö juttuihinsa.

Zone-sarja -42%
Toki syy on myös ostajassa, mutta eipä siitä kannata miken tai miken fanipoikien loukkaantua jos joku sanoo, että myyt kyllä ylihintasta ripulipaskaa. Kyllä mike kuitenkin itse tietää että ihmisiä hän kusettaa. Ellei oikeasti ole joku idiootti mikä uskoo itsekkin noihin höpö höpö juttuihinsa.

Ei kait täälä kukaan ole loukkaantunutkaan? Ylihintaista ripulipaskaa myy jokainen bodari muutenkin, ja koko kehonrakennus perustuu kusetukseen.

Oma mielipide on se, että se ei ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa. Kyllä mäki myisin ankanmunia ja voimapyäriä tonnilla jos joku niistä sen maksais.

Itse en tuota mikeä edes ihmeemmin fanita. Onhan sillä siisti kondis ja voimat ikäisekseen, vaikka roinaakin varmasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom