BB PRO Mike O'Hearn

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei se ole mikään oletus että yli 50v on tossa kunnossa, pässikin näkee että sillä on vähintään testot pelissä. Ja mitä tulee taas isompaan myrkyttämiseen, niin se olis kyllä huonossa kunnossa jos nää vuosikymmenet olis vedellyt rajusti. Se ei ole kasvanut isommin, vaan on ollut aika samassa kunnossa jossa todennäköisesti aika pienillä määrillä. Et sä nyt taida ymmärtää edes lääkkeiden sivuvaikutuksia.

Kyllä, pidempään treenannut ja asioiden kanssa tekemisissä olevat varmasti näkevät asian jo valkoisella kepillä. Mutta aloittelijoille, joilla ei ole kompetenssia tällaisia asioita katsoa, asia ei ole niin selvä.

Mieti nyt asiaa bisneksen kannalta. Mulla on sellainen käsitys, että itse yrititte tehdä kauppaa pakkotoiston kaupan aikaan hyvinkin eettisistä näkökulmista. Muistan, että olet kirjoittanut joskus, kuinka kerroit jollekin nuorelle janarille, joka tuli tribuluspurkki kourassa tiskille, että vaihtaisi sen perus protskuun ja kreatiiniin (tai jotain sinne päin). Mitä jos sun kilpailijasi vetää roinaa huilun kokoisilla ruiskuilla, väittää olevansa natu ja myykin sille janarille strutsinmunia? Onko sun mielestä oikeesti ihan eettisesti kestävää? Voiko sen kuitata vain sillä, että "tyhmempikin näkee"? Eikö sen janarin kehityksenkin kannalta ole parempaa, että se ostaa rehelliseltä roinaajalta perustuotteita, kreaa ja prodee kuin täysin valheellisella mielikuvalla markkinoituja muurahaisen munia?

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku roinaa, tai väittää olevansa natu. Mutta jos sillä aletaan tekee bisnestä ihan täysin kusetusmielessä niin kyllä mä vaan näen sen eettisesti kestämättömänä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli jos kyseiset kuluttajat eivat saavuta O'Hearnin fysiikkaa, se on kusetusta ja tekee siita kusipaan ja urpon? Mista loydat energiaa jonkun vihaamiseen joka ei ole tehnyt mitaan pahaa kenellekaan?
Huokaus. Jos äijä mainostaa itseään life time -naturaalina ja on jonkun lisäravinnemerkin keulakuva (ainakin ollut), niin antaahan se nyt hiukan valheellisen käsityksen perustyperille jenkeille siitä, mikä on mahdollista ja mikä ei. No hei, mites sun mielestä se taannoinen Nokia-case, kun mainoksen "kännykkäkuvat" olikin otettu puoliammattilaistason järjestelmäkameralla? Oliko ihan ok kusettaa kuluttajaa? Eikö niin, että pitää olla vitun urpo, ettei heti näe, että kuvat olikin otettu järjestelmäkameralla eikä Nokian puhelimella, kuten mainoksessa väitettiin?

Ja sitten... Energiaa? Vihaamiseen? Miten paljon energiaa sä luulet, että muutaman viestin kirjoittamiseen menee?

Kiitos. Ymmärränkö asian oikein, että kanssasi asiasta debaatti päätty tähän? Oliko tämä oikeasti parasta, millä pystyit näkemystäsi puolustamaan? Koita nyt jotain parempaa, ei tunnu kivalta lytätä toista näin pahasti. 😞
Mutta ihan oikeasti, oletko menettanyt jotain O'Hearnin takia vai taisteletko jalosti muitten oikeuksien puolesta?

Zone-sarja -42%
Itse nuorena henkilona luulin monia kehonrakentajia mainoksissa naturaaleiksi. Inspiroiduin siita ja rakensin vuosien varrella lihaksikkaan fysiikan. Saavutinko heidan tasonsa? En lahellekaan. Koenko oloni kusetetuksi? En. Heidan fysiikat inspiroivat minua eli nettohyoty oli minun kohdalla positiivinen. Jos tuosta onnistuisi katkeroitumaan, se olisi aika saavutus.
Moniko noista väitti 20 vuoden ajan olevansa life-time natural?

Miettikää miten paljon Ohearn on inspiroinut porukkaa, valmentanut niitä, saanut ihmiset liikkumaan.

Luulisin hänen inspiroineen huomattavasti pienempää porukkaa kuin esim. Michael Jordan, Maradona, Lionel Messi, Usain Bolt tai vaikkapa Hulk Hogan. Mitenkään O'Hearnia väheksymättä tai muita natuiksi väittämättä.

Luulisin hänen inspiroineen huomattavasti pienempää porukkaa kuin esim. Michael Jordan, Maradona, Lionel Messi, Usain Bolt tai vaikkapa Hulk Hogan. Mitenkään O'Hearnia väheksymättä tai muita natuiksi väittämättä.
No noi ei liity tähän tapaukseen mitenkään. Ja Maradona veti huumeita, inspas varmaan monia siltä osin.

O’hearnin muistan jo ysäriltä Musclemagin vakiokasvona mutta mistähän kaveri oli saanut näin kypsemmällä iällä inspiraation laittaa kuva internetiin seisovasta munastaan? Ehkä se tuntui hyvältä ajatukselta siinä tilanteessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
O’hearnin muistan jo ysäriltä Musclemagin vakiokasvona mutta mistähän kaveri oli saanut näin kypsemmällä iällä inspiraation laittaa kuva internetiin seisovasta munastaan? Ehkä se tuntui hyvältä ajatukselta siinä tilanteessa.
GetBigin jutuista ymmärsin, että O'Dens olisi laittanut naistuttavuuksilleen kuviaan.

Huomasin itsekin tuo threadin Getbigilla mutta ei kylla tullut mieleenkaan alkaa levittamaan sita. Se on selvasti vahingossa vuotanut nettiin. Onnittelut vaan niille jotka sai kikseja siita. Olisi painajainen jos tuo itselle sattuisi kohdalle ja arvostaisin jos jengi ei silla retostelisi.

Jaahas. Ylikseltä bongatun linkin takaa paljastuu tämän patologisen valehtelijan kikulikuvia, joista käy hyvin ilmi, että roinaa on vedetty kovalla kädellä ja pitkään. Luultavasti tänäänkin on syntynyt johonkin päin maailmaa poikalapsi, jolla on isommat kivekset kuin tällä kenties koko elämänsä ajan valehdelleella paskapäällä.

Vai näkee sitä noista boltseista että on roinattu. Mitäs sitten jos on naturaalina yhtä pienet, pitäisikö huolestua? TRT setit päälle myöhemmin niin taitaa jäädä pelkkä pussi roikkumaan. Kaverin puolesta kyselen. :unsure:

Moniko noista väitti 20 vuoden ajan olevansa life-time natural?

Oma punttien nostelu alkoi aikanaan siitä kun Mentula sanoi telkkarissa että hän eikä muutkaan oikeat kehonrakentajat, käytä roinaa.

Kauaa ei tarvinnut lajia seurata että tajusin tämän olleen valhe. Tunsinko että Mentula olisi kusettanut minua, no en todellakaan, lähinnä mietin että olinpa joskus tyhmä kun noin selvän valheen uskoin.

Jos minä aikasin täällä nyt väittää että maapallo on litteä, ja joku uskoisi sen niin kyllä se vika on enemmän siinä joka uskoo kuin siinä joka noin sanoo.

Oma punttien nostelu alkoi aikanaan siitä kun Mentula sanoi telkkarissa että hän eikä muutkaan oikeat kehonrakentajat, käytä roinaa.

Kauaa ei tarvinnut lajia seurata että tajusin tämän olleen valhe. Tunsinko että Mentula olisi kusettanut minua, no en todellakaan, lähinnä mietin että olinpa joskus tyhmä kun noin selvän valheen uskoin.

Mentula ei ole tuollaista väittänyt ikinä. Tämä on vain todiste siitä, kuinka tehokasta tuollainen viestintä on. Jotenkin se on sunkin, sekä monen muun päässä kääntynyt niin, että Mentula olisi kieltänyt roinanneensa. Ei ole. Mentula vain viesti tehokkaasti.

Jos minä aikasin täällä nyt väittää että maapallo on litteä, ja joku uskoisi sen niin kyllä se vika on enemmän siinä joka uskoo kuin siinä joka noin sanoo.

Niin, eli jos joku väittää maapalloa litteäksi ja tekee sillä bisnestää niin se on ok, koska maksaja on tyhmä. No entäs kun autokauppias kusettaa asiakasta, kai sekin on ostajan vika, mitäs uskoo autokauppiasta. Ei sulla ole kummassakaan tapauksessa mahdollista itse todeta, pitääkö väite paikkaansa. Muista tämä sitten, kun sua kusetetaan, että on sun oma vikasi tulla kusetetuksi kun oot niin hönö.

Itse nuorena henkilona luulin monia kehonrakentajia mainoksissa naturaaleiksi. Inspiroiduin siita ja rakensin vuosien varrella lihaksikkaan fysiikan. Saavutinko heidan tasonsa? En lahellekaan. Koenko oloni kusetetuksi? En. Heidan fysiikat inspiroivat minua eli nettohyoty oli minun kohdalla positiivinen. Jos tuosta onnistuisi katkeroitumaan, se olisi aika saavutus.

Miettikää miten paljon Ohearn on inspiroinut porukkaa, valmentanut niitä, saanut ihmiset liikkumaan. Nytkö se kaikki pyyhkäistään pois? Ei kukaan strutsin muniin kuole, jotain rajaa tohon ja järki käteen.

Ei nämä inspiraatiot ole mitään positiivisia summapelejä, etenkään tässä lajissa. Kyllä Savolainenkin on saanut jostain inspiraation olla lihaksikas ja tämä on johtanut tässä tapauksessa terveyden menettämiseen ja moniin muihin ongelmiin.

Mitä inspiraatioon tulee niin Utti on varmasti kotimaassa yksi, joka on inspiroinut porukkaa treenaamaan terveellisesti ja ilman roinaa. Jos jostain pitää hakea inspiraatiota niin sitten tuollaisesta Utin kaltaisesta esikuvasta.

Mutta ihan oikeasti, oletko menettanyt jotain O'Hearnin takia vai taisteletko jalosti muitten oikeuksien puolesta?

Mitä vittua? Mikä vitun peli tää on, että mun pitäis vastailla sun kysymyksiin, mutta sä et ole vastannut yhteenkään mun kysymykseen? Voitko pysyä nyt asiassa, etkä keskittyä muhun. Kerro millo oot tulossa Suomeen niin voin tulla halaamaan sua Helsinki-Vantaan lentokentälle.

En toki väitä, että olisin nähnyt kaikki Mentulan koskaan antamat haastattelut, mutta aina kun häneltä on kuulteni kysytty dopingista, vastaus on ollut suunnilleen tällainen:

"Niin minähän olen alekirjoittanut sopimuksen, jossa kielletään dopingin käyttö ja sanktiot testissä kiinni jäämisestä olisivat todella kovat."

Koskaan en ole kuullut hänen väittäneen, että ei käyttäisi dopingaineita.

Mentula ei ole tuollaista väittänyt ikinä. Tämä on vain todiste siitä, kuinka tehokasta tuollainen viestintä on. Jotenkin se on sunkin, sekä monen muun päässä kääntynyt niin, että Mentula olisi kieltänyt roinanneensa. Ei ole. Mentula vain viesti tehokkaasti.

Niin, eli jos joku väittää maapalloa litteäksi ja tekee sillä bisnestää niin se on ok, koska maksaja on tyhmä. No entäs kun autokauppias kusettaa asiakasta, kai sekin on ostajan vika, mitäs uskoo autokauppiasta. Ei sulla ole kummassakaan tapauksessa mahdollista itse todeta, pitääkö väite paikkaansa. Muista tämä sitten, kun sua kusetetaan, että on sun oma vikasi tulla kusetetuksi kun oot niin hönö.

Itse asiassa on näin sanonut, vuosi taisi olla 2012 ja tv-ohjelman nimi Jutta ja superdietit.
Kyseisen ohjelman ensimmäinen tuotanto kausi.

Riippuu ihan siitä miten se autokauppias kusettaa.
Vaihto ehto A. Kauppias sanoo että autossa on neljä hyvää rengasta, todellisuudessa yksi auton alla olevista renkaista on kuitenkin puhki ja täytetty paikka mössöllä.
Vaihto ehto B. Kauppias sanoo että autossa on neljä hyvää rengasta, todellisuudessa auton alla on kuitenkin vain kolme rengasta.

Vaihto ehto A. Sa Kauppias kusettaa selvästi, kun taas Vaihto ehto B.sä vika on niin selvästi nähtävissä että jos asiakas on niin tyhmä että ei sitä huomaa niin menee kyllä ihan asiakkaan oman tyhmyyden piikkiin.

En toki väitä, että olisin nähnyt kaikki Mentulan koskaan antamat haastattelut, mutta aina kun häneltä on kuulteni kysytty dopingista, vastaus on ollut suunnilleen tällainen:

"Niin minähän olen alekirjoittanut sopimuksen, jossa kielletään dopingin käyttö ja sanktiot testissä kiinni jäämisestä olisivat todella kovat."

Koskaan en ole kuullut hänen väittäneen, että ei käyttäisi dopingaineita.
Jep. Diplomaattinen vastaus, jonka lasken kuitenkin enemmän kieltämiseksi kuin myöntämiseksi.

Mitä haluaisit sanoa niille, jotka epäilevät, etteivät lihaksesi ole tulleet pelkällä kaurapuurolla?

Kysymyksen kuultuaan ”Bull” nojautuu eteenpäin, katsoo kysyjää tiukasti silmiin ja vastaa sitten vakaalla äänellä:

– Ovatko he kokeilleet tätä itse? Ovatko he treenanneet 20 vuotta systemaattisesti? Syöneet ja eläneet systemaattisesti?, Mentula aloittaa vastauksensa.

– Sitten kun tekee sen itse ja jollei sen jälkeen saa itse tuloksia, voi alkaa kommentoida mun tekemisiäni eikä puhua paskaa, hän täräyttää ja jatkaa:

– Voinhan minäkin huudella, etten pysty tekemään sitä tai tätä, mutta millä helvetillä voin sanoa niin, jollen yritä sitä? Janoa sitä? Ja tee sen eteen töitä päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen? Jos vedetään vaan omilla johtopäätöksillä, niin kannattaa olla hiljaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom