BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset on ylipäätänsä vitun tyhmiä jotkut. Esim ajatteleeko toikin, että jätkät esim Olympiassa treenaa vuosikymmeniä lihaksia, että olisivat hyviä tappelemaan?
katso liitettä 268144

Se on kuitenkin faktaa, että oikeassa elämässä vitun iso koko on aina paras itsepuolustuskeino, harvempi alkaa vittuilemaan kun taas tommonen keyboard warrior näyttää että se kuolee litsarilla vaikka oliskin mielestään ninja. Mitä isompi, lihaksikkaampi ja vihaisemman näköinen oot, sitä vähemmän kukaan tulee aukomaan nettiä lukuunottamatta päätänsä ja ne jotka edes pärjäis isolle kaverille, eivät ole tuolla riitaa haastamassa vaan ne kunnoittaa muita treenaajia kuten bodaritkin.
Pitkästä aikaa tänne loggasin onko tää joku teinifoorumi...Mike pidähän keskusteluu aikuisten tasolla kilpaijoitten palkkapussit ja tappelut ei varmaan tänne kuulu..sit nää pöljät wannabe bodarit arvostelee muita mitkä perseensä saanu oikeesti kisoihin. Just mietin tarviin kai 2 sormee tähänkin postaukseen vittu mitä porukkaa..
 
Pitkästä aikaa tänne loggasin onko tää joku teinifoorumi...Mike pidähän keskusteluu aikuisten tasolla kilpaijoitten palkkapussit ja tappelut ei varmaan tänne kuulu..sit nää pöljät wannabe bodarit arvostelee muita mitkä perseensä saanu oikeesti kisoihin. Just mietin tarviin kai 2 sormee tähänkin postaukseen vittu mitä porukkaa..
Alappas katsomaan mitä kirjoittelet, olet joko kännissä tai sitten muuten sekaisin, koska ei tässä enää montaakaan viestiä aleta katsomaan sulta kun niissä ei ole mitään järkeä. Selvitä pääsi ja palaa sitten.
 
Pitkästä aikaa tänne loggasin onko tää joku teinifoorumi...Mike pidähän keskusteluu aikuisten tasolla kilpaijoitten palkkapussit ja tappelut ei varmaan tänne kuulu..sit nää pöljät wannabe bodarit arvostelee muita mitkä perseensä saanu oikeesti kisoihin. Just mietin tarviin kai 2 sormee tähänkin postaukseen vittu mitä porukkaa..
Kännissä keskellä viikkoa, surullista
 
Höpö höpö ukko mikä siinä oon surullista kun vkl oon aina miltein duunis? käsittääkseni myös tärkeää työtä joskus nollaan siinäpä se.
Suomi meininki viinaahan saa juoda vaan vkl no..onnee sille XD toki paikalliset baarit siihen laskee...en haluis vittuilla mut mun elämäntilanteen/työn takia tää fakta jos haluu ns nollausta
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom