- Ikä
- 39
Järkyttävää paskaa se on silti, ostatko sä levyjä esim sen perusteella paljonko se on myynyt?
Mitkä on sun objektiiviset todisteet että biisi on huono?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Järkyttävää paskaa se on silti, ostatko sä levyjä esim sen perusteella paljonko se on myynyt?
Mitkä on sun objektiiviset todisteet että biisi on huono?
Riittäskö se että se on mun mielestä huono, järkyttävää paskaa enkä pidä tuollaista edes musiikkina, kai mä sitten oon vaan niin vanha koska tollainen kone roska ei ole musiikkia.
Jos sä et jostain tykkää niin onko se hyvä jos se muiden mielestä on hyvä?
Riittäskö se että se on mun mielestä huono, järkyttävää paskaa enkä pidä tuollaista edes musiikkina, kai mä sitten oon vaan niin vanha koska tollainen kone roska ei ole musiikkia.
Jos sä et jostain tykkää niin onko se hyvä jos se muiden mielestä on hyvä?
Siinä kaveri kysyi OBKEKTIIVISIA todisteita biisin huonoudesta. Se, että se on sun mielestä huono, on sun oma SUBJEKTIIVINEN mielipide Joskus kannattaa vaan ajatella sen oman kuplan ulkopuolelta ja miettiä, että olenko minä tässä se outolintu, jos en tykkää jostain asiasta mistä valtaosa ihmisistä tykkää, ennenkuin alkaa haukkumaan mitään. Oli sitten vanha tai nuori tai minkä ikäinen tahansa.. Ja joo Daruden - Sandstorm on omastakin mielestä jo aivan saatanan kulunut ralli ja olen sitä vapaaehtoisesti kuunnellut viimeksi ehkä 12-vuotiaana. Siltikään en voi sanoa, että biisi on paska. Ymmärrän kyllä jos jotkut sitä vielä kuuntelee myös vuonna 2018.
Jos teiltä kysytään onko biisi hyvä vai huono teettekö te noin syvällisen analyysin siitä kysyvälle?
Jos teiltä kysytään onko biisi hyvä vai huono teettekö te noin syvällisen analyysin siitä kysyvälle?
Kyllä se on useamman miljoonan kyseisellä kappaleella tehnyt kaikkine tekijänoikeusmaksuineen ja kappeleen kautta tulleine keikkoineen. Pelkkää Sandstorm singleäkin kun on myyty pitkälti yli miljoona kappaletta.Ville on siis takonut kyseisellä biisillä n. 500 000 dollaria.
Kyllä se on useamman miljoonan kyseisellä kappaleella tehnyt kaikkine tekijänoikeusmaksuineen ja kappeleen kautta tulleine keikkoineen. Pelkkää Sandstorm singleäkin kun on myyty pitkälti yli miljoona kappaletta.
Miten tämä sitten Sihvoseen liityy? Tiedä vaikka vaparibiisinä toimisi
Villen tietynlaista neroutta on koostaa maailmanluokan tanssimusiikkia noinkin yksinkertaisista aineksista. Olihan mm. Shakespearellakin vain sulkakynä ja paperia.
Siihen aikaan, kun Sandstorm oli vielä tuore kuulin sanottavan, että eo. kappale olisi enemmänkin JS16 Jaakko Salovaaran käsialaa, eikä Darude ollut tuohon aikaan vielä kovin etevä tekemään musiikkia. Voi toki olla, ettei huhu pidä ollenkaan paikkansa.
Ai miten liittyy? No että Sihvonen poseerasi muiden ukkojen kanssa lavalla kun Sandstorm soi taustalla. Suomalainen lavalla ja suomalainen biisi.Kyllä se on useamman miljoonan kyseisellä kappaleella tehnyt kaikkine tekijänoikeusmaksuineen ja kappeleen kautta tulleine keikkoineen. Pelkkää Sandstorm singleäkin kun on myyty pitkälti yli miljoona kappaletta.
Miten tämä sitten Sihvoseen liityy? Tiedä vaikka vaparibiisinä toimisi
Villen tietynlaista neroutta on koostaa maailmanluokan tanssimusiikkia noinkin yksinkertaisista aineksista. Olihan mm. Shakespearellakin vain sulkakynä ja paperia.