BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
klo 22 suomen aikaan alkaa tuo IFBB Elite Gala Dinner... ^^ Ylläoleva kaveri voitti muuten Blessingin, olin taas väärässä !

Toivottavasti en missannut jotain nimeä listasta, pari kertaa kävin läpi... Päivän tulokset verrattuna Elite World Rankingiin...
Mika voitti Elite World Rankingin sekä 15k euroo ! Onnea jo etukäteen vuoden menestyksestä (y)
 
Hieno homma on myös se, että potin meni hakemaan lavalta bodari joka ymmärtää jotain vaatteiden päälle. Tai ainakin lähipiirissä joku ymmärtää. Mitään siis kollareilta ja huppareilta poisottamatta.
 
Hieno homma on myös se, että potin meni hakemaan lavalta bodari joka ymmärtää jotain vaatteiden päälle. Tai ainakin lähipiirissä joku ymmärtää. Mitään siis kollareilta ja huppareilta poisottamatta.
Onko sillä kenties väliä lukeeko siinä kireessä t-paidassa Calvin Klein, Armani vai Independent? Ja on meinaan sitten eka suomalainen bodari joka tommoisen pystin on hakenut, että verrokkeja ei kamalasti ole.
 
Onko sillä kenties väliä lukeeko siinä kireessä t-paidassa Calvin Klein, Armani vai Independent? Ja on meinaan sitten eka suomalainen bodari joka tommoisen pystin on hakenut, että verrokkeja ei kamalasti ole.

Ei ole väliä kenen logo paidassa on, se ei ollut viestin pointti. Vaatteen merkillä ei ole väliä, kunhan se on tilanteeseen sopiva, kuten tässä tapauksessa oli. Tummat yksinkertaiset farkut ja siisti t-paita.

Kymmenen vuotta kehonrakunnusta ja salitouhuja katselleena ei aina ole vakuuttanut alan harrastajien tyylitaju. Mutta eiköhän tämä ole tässä minun osalta niin ei tule enempää sanomista.
 
Ottaakohan verottaja jotain siivua tuosta rahapalkinnosta? t: tietämätön

Ekana tästä tuli mieleen vaan että ON IHAN SAATANAN HIENOA ETTÄ SUOMESSA ON TÄLLANEN KEHONRAKENTAJA KUIN MR. SIHVONEN!! Miksi sit jotkut fanit miettivät verottajaa, veropäivä oli ja meni...

Eniveis Onnea Mikalle ihan hullunkovasta kisakaudesta!! Huhhuh!! Mika-lasit päähän heti ku Pro-kisoihin menee... :oujee::oujee::oujee::oujee:
 
Ei ole väliä kenen logo paidassa on, se ei ollut viestin pointti. Vaatteen merkillä ei ole väliä, kunhan se on tilanteeseen sopiva, kuten tässä tapauksessa oli. Tummat yksinkertaiset farkut ja siisti t-paita.

Kymmenen vuotta kehonrakunnusta ja salitouhuja katselleena ei aina ole vakuuttanut alan harrastajien tyylitaju. Mutta eiköhän tämä ole tässä minun osalta niin ei tule enempää sanomista.
Gazoz – not even once. :ROFLMAO:
 
Ei ole väliä kenen logo paidassa on, se ei ollut viestin pointti. Vaatteen merkillä ei ole väliä, kunhan se on tilanteeseen sopiva, kuten tässä tapauksessa oli. Tummat yksinkertaiset farkut ja siisti t-paita.

Kymmenen vuotta kehonrakunnusta ja salitouhuja katselleena ei aina ole vakuuttanut alan harrastajien tyylitaju. Mutta eiköhän tämä ole tässä minun osalta niin ei tule enempää sanomista.

Joo ei parane tällä foorumilla alkaa muodista puhumaan, bensalenkkarit, samat housut jalassa ja aikuiset miehet cäpit päässä vedetään vuodesta toiseen. :ROFLMAO:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom