BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
800_1685.jpg
 
Haha. 500€. Vittuilua lähinnä
No älä nyt. On se 500€ ihan kiva raha. Mä en saanut liitolta penniäkään mun Arnold voitosta. Lipun Saksan messuille sain, jonne en edes päässyt töiden takia lähtemään.

Sihvoselle hullusti onnea voitosta! Upea fysiikka ja fantastinen kireys!!
 
On kyllä älyttömän kova fysiikka, huh!

No älä nyt. On se 500€ ihan kiva raha. Mä en saanut liitolta penniäkään mun Arnold voitosta. Lipun Saksan messuille sain, jonne en edes päässyt töiden takia lähtemään.

No, ei ole kyllä reilua, ettet saanut siitä voitosta mitään. :( Eipä tuollainen lippu varmasti paljon mieltä lämmitä.
 
Olen jo pitkään sanonut että Sihvonen vie kaiken mitä täältä saa ja niinhän hän teki !
Sihvonen suomen paras kehonrakentaja alle 80kg sarjassa. Anteeksi Nyyssölä, vaikka olet kuin hyvä äijä, et ole Sihvosen vertainen kehonrakentajana. Tää on tietty se kysymys mille haluaa elämänsä antaa, viinille vai bodaukselle. Nyyssölän selkä on yhä suomen kovin, mutta kokonais paketti ei niin kova kuin Sihvosen. Kattokaa nyt noita reisiä !!!
 
Sihvonen on tyylikäs paketti mutta minun makuun liian laiha yläkerta. Sellainen bodarin paksuus jää puuttumaan. No makuasioita ja hienosti on pärjännyt.
 
Olen jo pitkään sanonut että Sihvonen vie kaiken mitä täältä saa ja niinhän hän teki !
Sihvonen suomen paras kehonrakentaja alle 80kg sarjassa. Anteeksi Nyyssölä, vaikka olet kuin hyvä äijä, et ole Sihvosen vertainen kehonrakentajana. Tää on tietty se kysymys mille haluaa elämänsä antaa, viinille vai bodaukselle. Nyyssölän selkä on yhä suomen kovin, mutta kokonais paketti ei niin kova kuin Sihvosen. Kattokaa nyt noita reisiä !!!

Mitä järkeä tuollaisia johtopäätöksiä on tehdä, kun ei ole kavereita koskaan lavalla vierekkäin nähnyt? Kyseessä kuitenkin niin erilaiset fysiikat, että kyse on lähinnä makuasioista. Toki uskon, että Sihvonen on tällä hetkellä paras suomessa alle kasissa. Ei se tarkoita etteikö Nyyssölä voisi silti olla Sihvosen vertainen kehonrakentaja. Heidän Menestykset kilpailuissakin ovat hyvinkin verrattavissa, kun molemmat ovat voittaneet isompia äijiä overallissa ja kansainvälistä menestystä löytyy.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom