BB PRO Mika Sihvonen

Shaun Clarida joka kisaa tuossa sarjassa painaa reipas 70kg. Toki hänellä on pituutta 158cm. Kyllä niitä kortteja jaetaan painosta huolimatta, bodaus on kuitenkin illuusiolaji. Mikalla on kuitenkin runko mihin rakentaa ammattilaistasolla kilpailukykyinen paketti.

Jenkeissä on ihan eri asia kun isoimmissa amatöörikisoissa joka sarjan top2 saa kortin. Suomessa sitä korttia pitää erikseen anoa ja voi olla et yks kriteeri on että on valmis tai lähellä ainakin pro lavoja tai sit voittaa overall joka menee lähes aina superin/raskaan voittajalle. Eli vaikka on kuinka hyvä niin silti se kortin saaminen kevyempänä kisaajana on vaikeampaa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shaun Clarida joka kisaa tuossa sarjassa painaa reipas 70kg. Toki hänellä on pituutta 158cm. Kyllä niitä kortteja jaetaan painosta huolimatta, bodaus on kuitenkin illuusiolaji. Mikalla on kuitenkin runko mihin rakentaa ammattilaistasolla kilpailukykyinen paketti.

Mulle täysin uusi nimi tämä Clarida ja pakko samastua, sillä kaveri on juuri mun pituinen! :3

Ja Mika Sihvonen! Voi vitsit, että olen fiiliksissä, että Suomesta tulee tällaisia uusia nimiä! Musta tuli heti fani kultsan kisojen jälkeen! :)
 
Tuo yhteiskuva Killen kanssa kuvaa niin täydellisesti, mistä tässä lajissa on kyse. Illuusiosta. Killellä ihan perkeleesti enemmän massaa kuin Sihvoselta ja näyttää Killen vieressä jopa "pieneltä". Yksinään näyttää ihan järkyttävän komealta jo tuolla nykyiselläkin massalla. Tuohon kun Sihvonen kasaa vielä kymmenen kiloa lihaa päälle, tulee olemaan niin järkyttävän kova paketti, että menestystä tulee ihan takuulla kansainvälisiltä lavoilta. Ihan käsittämätön fysiikka jo nyt!
 
Jos tosta videon thumbnailista olisi pitänyt kuukausi sitten arvata, kuka suomipotari olisi kyseessä, olisi vastaukseni ollut joko Marko Savolainen tai Artturi Kallio. Kiteyttää hyvin, minkä tason lupaus Sihvonen todella on.
 
Oho. Tää jätkä treenaili aikoinaan samalla salilla. Alottelija joutu kattoo silmät pyöreenä kun Mika vääns esim. dippiä 80kg+ lisäpainoilla. Toivottavasti tulee menestystä..
 
Jos tosta videon thumbnailista olisi pitänyt kuukausi sitten arvata, kuka suomipotari olisi kyseessä, olisi vastaukseni ollut joko Marko Savolainen tai Artturi Kallio. Kiteyttää hyvin, minkä tason lupaus Sihvonen todella on.
Jep, käsittämätön talentti. Tulee vielä viemään monta todella kovaa päänahkaa. :eek:
 
On se velho ja melkoinen myyntimies, kaikki kovimmat nappaa talliinsa!

#TeamAvokado
Mika jatkaa Team Victoryssa Teemu Elorannan valmennuksessa. Mutta koska itsekin olen ko. tiimin leivissä, se mahdollistaa yhteistyön. Ja Teemun osaaminen on sitä luokkaa, että sovittin että hän auttaa minuakin mahdollisesssa tulevassa veteraanikisaprojektissa. Täytänhän tänä vuonna jo 40. :konsta:
 
Huh meinasin nielasta purukumin. Kova kondis.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom