BB PRO Mika Sihvonen

Millaiset voimatasot Sihvosella muuten on? Sillä bodarilla pahemmin merkitystä ole mutta mielenkiinnosta kyselen. Voi olla että olisi tullut ilmi videoilla mutta olen laiska niitä katsomaan, siis kenenkään videoita 🙂
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millaiset voimatasot Sihvosella muuten on? Sillä bodarilla pahemmin merkitystä ole mutta mielenkiinnosta kyselen. Voi olla että olisi tullut ilmi videoilla mutta olen laiska niitä katsomaan, siis kenenkään videoita 🙂
Vajaan 200 kilon smith sarjoja jne. Ei pelaa isoilla painoilla mikä on fiksua.
 
Sihvosen erottaa muista erittäin tasainen rakenne, ei heikkoja kohtia siinä. Sitten lihasten hullu vaste ottaa vastaan rasitusta kasvattamalla kokoa. Myös miehen moraali hommassa on tarkkaa, ei tehdä isoja muutoksia, vaan viilataan hiljalleen asioita. Mies korjasi epäbalanssin ala- ja yläkerran osalta. Sitten mies korjasi ojentajan uupuvan massan. Nyt se on mennyt niin hyvin eteenpäin yläkerrasta käsien ja olkapäiden osalta, että tänään annoin palautetta selän massasta, se on sitten seuraava missä mies taas tekee korjausliikkeet ja kasvattaa sen hieman vikkelämmin latsien osalta käsien tasolle. Metabolinen lahjakkuus on myös vertaansa vailla, rasvaa ei tule offilla ollenkaan oletettua vauhtia, vaan painonlisäys on suurilta osin lihasta. Ja kun Sihvonen kasvaa nyt semmoista brutaalia massaa tässä parin vuoden sisässä vielä, niin se on suorastaan ihme jos onnistuu vielä selän muutoksen tekemään pitäen samalla keskivartalon kunnossa. Mutta tätä en epäile kun tota kehitystä katsoo. Uskomaton ukko.
oletko ruvennut valmentamaan siis sihvosta? Näin voisi olettaa kun tämån luki?
 
Koko Elite-Pron -90 kg sarjaa ei taida olla enää olemassa. 😳 Ainakaan sitä ei ole Elite-Pro MM-kisojen karsintataulukoissa niin kuin ei CBB:täkään.


Itse MM-kisoillekaan ei ole vielä päivämäärää, mutta varmaan ne joskus syksyllä pidetään. Ei kuulostaisi pahalta idealta käydä ne ja mennä seuraaviin IFBB Pro Qualifiereihin hakemaan ammattilaiskorttia IFBB Pro Leagueen. Siitä olisi sitten 2 vuotta aikaa aloittaa IFBB Pro ammattilaisura.
 
oletko ruvennut valmentamaan siis sihvosta? Näin voisi olettaa kun tämån luki?
En ole, me vain jutellaan aina sen kehityksestä, monet ymmärtää ton tahallaan väärin. Sihvonen varmaan monen kanssa samoista asioista juttelee, mutta mä nyt vain satun tekemään niitä videoita aiheesta.
 
Hyvä video oli,Sihvonen asiallinen kaveri.Vähä naurattaa, sillai hyvällä tavalla, ku Mike on aina ihan äimän käkenä Mikan muskeleiden kasvua ihmetellessään!
 
Hyvin on lahjoja lajiin rakenteen ja mallin lisäksi. Noita massoja ei niin vaan joka poika tee, vaikka mitä lääkkeitä vedettäsiin, joidenkin tietenkin mahdoton tämäkin ymmärtää.
 
Hyvä video oli,Sihvonen asiallinen kaveri.Vähä naurattaa, sillai hyvällä tavalla, ku Mike on aina ihan äimän käkenä Mikan muskeleiden kasvua ihmetellessään!
Itseä oikeasti ihmetyttää miten se joka kerta on isompi ja parempi, ihmeellinen mies.
 
Vuosi aikaa kun viimeksi käyny kuvia kattomassa, ei samalta esteettiselta ja terveeltä henkilöltä enää vaikuta. Raju on laji, jos ei malta alemmissa sarjoissa pysytellä.
Toivotaan ettei rakenne mene massan mukana ja tulee menestystä uhrauksien mukana!
Sihvosesta harvoin offilla kuvia julkaistaan, joten älä huoli. Hyvin kuvaa internettiä nykyään sun kommentti. Sen sijaan että meillä on kerrankin potentiaalinen Olympiakisaaja, sä tulet vuoden jälkeen kertomaan ettei se näytä terveeltä. On se elämä niin hienoa kun aina kaivaa sen negatiivisen katsonnan joka asiasta. Eikä tartte suuttua, on vain surullista huomata nykyään.
 
Sihvosesta harvoin offilla kuvia julkaistaan, joten älä huoli. Hyvin kuvaa internettiä nykyään sun kommentti. Sen sijaan että meillä on kerrankin potentiaalinen Olympiakisaaja, sä tulet vuoden jälkeen kertomaan ettei se näytä terveeltä. On se elämä niin hienoa kun aina kaivaa sen negatiivisen katsonnan joka asiasta. Eikä tartte suuttua, on vain surullista huomata nykyään.

Pieneen kaaliini ei mahdu se, miten ihan asiallisesti kirjoitettu viesti on negaamista. Kriittinen yhden ihmisen mielipide se oli, mutta en millään löydä tuosta varsinaista negaamista. Onhan Sihvosen fysiikka muuttunut paljon lihasmassan kasvettua, eikä se välttämättä miellytä varsinkaan klassisempaan bodauslookiin mieltyneitä. Se kritiikki pitää kehonrakentajan ja tukijoukkojen sietää, varsinkin kun laji perustuu ulkomuodon arvosteluun.

Olisitko älähtänyt näin, jos kyseessä ei olisi suomalainen bodari (ja ilmeisesti kaverisi)?
 
Pieneen kaaliini ei mahdu se, miten ihan asiallisesti kirjoitettu viesti on negaamista. Kriittinen yhden ihmisen mielipide se oli, mutta en millään löydä tuosta varsinaista negaamista. Onhan Sihvosen fysiikka muuttunut paljon lihasmassan kasvettua, eikä se välttämättä miellytä varsinkaan klassisempaan bodauslookiin mieltyneitä. Se kritiikki pitää kehonrakentajan ja tukijoukkojen sietää, varsinkin kun laji perustuu ulkomuodon arvosteluun.

Olisitko älähtänyt näin, jos kyseessä ei olisi suomalainen bodari (ja ilmeisesti kaverisi)?
Tuo terveyteen liittyvä kommentti tuossa ei kyllä minun mielestäni ollut asiallista.
 
Tuo terveyteen liittyvä kommentti tuossa ei kyllä minun mielestäni ollut asiallista.
Epäterveellisempää on olla painavampi, oli se sitten läskiä tai lihasta joten enpä kyllä siitäkään löydä epäasiallista.

Mutta mun mielestä hyvä vaan että Mika kasvanut ja toivotaan että kokeilee vielä ton 212 kun selvästi sinne potentiaalia on
 
Pieneen kaaliini ei mahdu se, miten ihan asiallisesti kirjoitettu viesti on negaamista. Kriittinen yhden ihmisen mielipide se oli, mutta en millään löydä tuosta varsinaista negaamista. Onhan Sihvosen fysiikka muuttunut paljon lihasmassan kasvettua, eikä se välttämättä miellytä varsinkaan klassisempaan bodauslookiin mieltyneitä. Se kritiikki pitää kehonrakentajan ja tukijoukkojen sietää, varsinkin kun laji perustuu ulkomuodon arvosteluun.

Olisitko älähtänyt näin, jos kyseessä ei olisi suomalainen bodari (ja ilmeisesti kaverisi)?
Kritiikkiin vastaaminen pitää sietää.
 
Muutenkin, yksi ainoa hieman negatiivisempi kommentti niin ei maailma tähän kaadu
Ei kaadu, pointti vain oli se, että jos vuoden ollut seuraamatta, niin sen jälkeen eka kommentti on tommoinen. Ehkä mä nään striimien ja muiden kautta sitä liikaa ja kaikki positiivinen tuppaa hukkumaan alle. Kai toi sit oli ihan asiallinen ja sopivasti tähän väliin kun ura on lähdössä lentoon oikein urakalla.
 
Ei kaadu, pointti vain oli se, että jos vuoden ollut seuraamatta, niin sen jälkeen eka kommentti on tommoinen. Ehkä mä nään striimien ja muiden kautta sitä liikaa ja kaikki positiivinen tuppaa hukkumaan alle. Kai toi sit oli ihan asiallinen ja sopivasti tähän väliin kun ura on lähdössä lentoon oikein urakalla.
Semmoista maailmaa ei tule ikinä olemaan etteikö joku jotain negatiivista sano.
Lahjoita miljoona hyväntekeväisyyteen niin joku siitä keksii jotain huonoa sanottavaa
 
Back
Ylös Bottom