Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaankin vuodelta 2005, munuaiset taisi olla jo aika loppu siinä vaiheessa.Minä vuonna toi mustavalko maken kuva on otettu? Taitaa olla jo ajalta kun fysiikka ottanut takapakkia.
Kuva on dokumentin kuvauksista Mayroksen katolta oisko ollut 2005 tms., jonka jälkeen ura loppui aika nopeasti.Minä vuonna toi mustavalko maken kuva on otettu? Taitaa olla jo ajalta kun fysiikka ottanut takapakkia.
Hyvä, että niitä kuitenkin on vaikka julkaisemattomana.Selkä on hieno, mutta jos heikkouksia pitää hakea, niin ei sellainen perunapelto paksuuden osalta, että offilla näyttäis tarpeeksi rajulta. En halua julkaista mitään yhtään turhaa kuvaa Mikasta. Tallessa ne on kuitenkin. Sit joskus vuosien ja vuosien päästä mulla on kuvia Mikasta joita ei kukaan ole nähnyt.
Ihan hullun kovaa kehitystä - hyvä Mika!

Miksei olisi?Sihvonen ifbb.com sivuilla bannerissa. En nyt hiffaa miten Mika tuolla on kun Elite ja Pro liigat on kovin erillään.
katso liitettä 227892
IFBB pro leaguella ei ole ollut mitään tekemistä varsinaisen ifbb:n kanssa viimeseen 4 vuoteen. Se aito ja alkuperäinen ifbb jonka alla esim arska kisasi niin on sama liitto jossa Sihvonen tänä päivänä kisaa. Periaatteessa ifbb pro leaguen nimessä ei kuuluisi enää mainita ifbb:tä koska ei ole enää osa sitä vaan NPC:tä.
Kuten itsekin sanoit niin Arnoldin aikana Wayne Demilian vetämää pro leagueta ollut vielä olemassa, vaan teknisesti hän kisasi ihan normi IFBB:ssä mikä on sama liitto kuin nykyinen "elite-IFBB". Samaa mieltä olen siitä, että PRO league on se oikea IFBB:n manttelinperijä tässä tilanteessa juuri selittämästäsi syystä.Arnoldhan kilpaili IFBB:ssä ammattilaisena. Amatöörinä hän kilpaili ainakin pääosin NABBA:ssa.
IFBB eriytti ammattilaistoimintansa IFBB PRO Leagueksi vuonna 2004. Ainakin itse näkisin tämän jatkavan aiempaa IFBB:n ammattilaisperintöä, koska siellä jatkoivat Mr. Olympia, Arnold Classic ja muutkin lajin tunnetuimmat ammattilaiskilpailut.
Samoin siellä jatkoivat kaikki silloiset IFBB-ammattilaiskilpailijat. Amatööri-IFBB ei myöskään mitenkään irtisanoutunut toiminnasta tai yrittänyt väittää IFBB PRO Leaguen olevan joku uusi ja aiemmasta perinteestä irrallinen juttu.