BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elite Pro ei tunnu liigana olevan kovin arvossaan tuolla foorumilla...

Joo ei ole kyllä. Minulle tulikin jo privaviestiä joltakin, joka sanoi olevansa Mikan ystävä että MD ei oikein sovellu Elite Pro bodareiden promoamiseen, kun tällä foorumilla Eliteä ei arvosteta :sneaky: Mutta katsotaan mihin keskustelu menee jos minnekkään, ainakin tulee toi fysiikka useampien bodausfanien tietoisuuteen.
 
Joo ei ole kyllä. Minulle tulikin jo privaviestiä joltakin, joka sanoi olevansa Mikan ystävä että MD ei oikein sovellu Elite Pro bodareiden promoamiseen, kun tällä foorumilla Eliteä ei arvosteta :sneaky: Mutta katsotaan mihin keskustelu menee jos minnekkään, ainakin tulee toi fysiikka useampien bodausfanien tietoisuuteen.

Haittaako tuo mitään? Eihän tarkoitus ole promota Elite Prota vaan Sihvosta. Kommentithan on olleet enemmän luokkaa "hieno fysiikka, menee hukkaan B-sarjassa". Jos tyypit eivät arvosta ja seuraa Elite Prota, niin eiväthän he saisi sitten koskaan edes kuulla Sihvosesta ilman tuota.
 
Haittaako tuo mitään? Eihän tarkoitus ole promota Elite Prota vaan Sihvosta. Kommentithan on olleet enemmän luokkaa "hieno fysiikka, menee hukkaan B-sarjassa". Jos tyypit eivät arvosta ja seuraa Elite Prota, niin eiväthän he saisi sitten koskaan edes kuulla Sihvosesta ilman tuota.
Ei haittaa mitään, sillä linjallahan minä olenkin, että näkyvyys on hyväksi :)
 
No sitä minäkin. Mä jo ajattelin että olen aivan kujalla.

Kyllä tuo 166cm max-pituus on mainittu monessa eri lähteessä. Vaan 212 sääntökirjaa en itse löytänyt googlaamalla, niin voisiko joku lajista enemmän tietävä valaista, kuinka tuo asia oikeasti menee? Mittaako ne kilpailijoita oikeasti?
 
946B7D81-ACD3-4889-B81E-3732EB50C5E9.png
 
Eihän nuo lähteet olleet parhaalta mahdollisilta sivustoilta, mutta oli niissä vastaus tuohon pituus- ja painorajaan.
Yritin löytää virallisemmalta sivustolta, mutta en löytänyt tällä kertaa (kärsivällisyys loppui kesken). :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom