BB PRO Mika Sihvonen

Kyllä siellä on Krisanekkikin helisemässä, jos/kun Mika saa yhtä nätisti pakattua muutama lihakilon yläkertaan.
Lada jää kyllä heittämällä, kun noita vertailuja kattoo.
En tiiä oonko ainut, mutta toi Ladan rinta sivulta on kyllä ärsyttävimmän näköinen mitä oon ikinä nähny.
Anova katse ja tarjoaa persettään "come and get it mr. Santoja":david:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä siellä on Krisanekkikin helisemässä, jos/kun Mika saa yhtä nätisti pakattua muutama lihakilon yläkertaan.
Lada jää kyllä heittämällä, kun noita vertailuja kattoo.
En tiiä oonko ainut, mutta toi Ladan rinta sivulta on kyllä ärsyttävimmän näköinen mitä oon ikinä nähny.
Anova katse ja tarjoaa persettään "come and get it mr. Santoja":david:

Vaikeehan sitä on kiinni saada ku toinenkin oletettavasti kehittää balanssiaan. Kokoero on aika jäätävä. Kova suoritus mikalta!
 
Kyllä siellä on Krisanekkikin helisemässä, jos/kun Mika saa yhtä nätisti pakattua muutama lihakilon yläkertaan.
Lada jää kyllä heittämällä, kun noita vertailuja kattoo.
En tiiä oonko ainut, mutta toi Ladan rinta sivulta on kyllä ärsyttävimmän näköinen mitä oon ikinä nähny.
Anova katse ja tarjoaa persettään "come and get it mr. Santoja":david:
Valitettavasti ei. On se niin järjetön ja ihan omassa kastissaan. Mika on todella kova kakkonen.
 
Muistetaan nyt että bodauksessa arvostellaan myös lihasmassan määrää, ei se ole epärelevantti kriteeri. Ja jos sitä on noin huikeasti muita enemmän, rakenne on ok ja kireys hyvä, niin se massaero merkitsee.
 
Pisteellä Ladan voitti, voittajaan isompi ero onkin.

26CABFDC-9032-4038-9F96-9D41AC98E0E3.jpeg
 
Onhan toi Krizo älytön, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Hienoo nähä noin pitkä kaveri valtavissa massoissa ja noin (ainakin omaa) silmää miellyttävän esteettisenä.

Kyllä sitä kuitenkin väkisinkin lekittelee ajatuksella, että oisko Mikan mahdollista parantaa niin paljon (paremman termin puutteessa) teho/painosuhdettaan, että tollanen mörökölli ois voitettavissa.
Alakertahan on lähes yks yhteen vertailukelponen jo nyt, mutta yläkerrassa tulee takkiin.

Oli miten oli, hattu kouraan ja kaikki kunnia Mikalle tuosta sijoituksesta. Aivan huikeeta!
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä kuitenkin väkisinkin lekittelee ajatuksella, että oisko Mikan mahdollista parantaa niin paljon (paremman termin puutteessa) teho/painosuhdettaan, että tollanen mörökölli ois voitettavissa.
Alakertahan on lähes yks yhteen vertailukelponen jo nyt, mutta yläkerrassa tulee takkiin.
Krizo on pidempi, eli sitä on paha kuroa kiinni. Se tulee aina näyttämään massiivisemmalta.
 
Krizo on pidempi, eli sitä on paha kuroa kiinni. Se tulee aina näyttämään massiivisemmalta.

Tarkoitatko, että Krizo on niin hyvä, ettei Mika voi voittaa vaikka saisi paremman kokonaispaketin kasaan, vaan Krizo vie sitten kuitenkin absoluuttisella kokoerolla homman himaan? Voit olla oikeassa.

Itse haluan kuitenkin uskoa toisin ja toivon, että herrat ottavat toisistaan mittaa huippukondiksessa vielä monet kerrat tässä lähivuosina :)
 
Tarkoitatko, että Krizo on niin hyvä, ettei Mika voi voittaa vaikka saisi paremman kokonaispaketin kasaan, vaan Krizo vie sitten kuitenkin absoluuttisella kokoerolla homman himaan? Voit olla oikeassa.

Itse haluan kuitenkin uskoa toisin ja toivon, että herrat ottavat toisistaan mittaa huippukondiksessa vielä monet kerrat tässä lähivuosina :)
No hyvin vaikeaa se on kun muistetaan, että Krizo on rakenteellisesti hyvä ja sen kireys on aina hyvä. Siinä alkaa erotuksena olemaan jossain kohtaa vain lihaskoko. Vai kumpi pitäis voittaa, Sihvonen samoilla mittasuhteilla ja balanssilla 25cm pidempänä 30kg massiivisempana vai 90kg Sihvonen?

Esim tämän päivän Sihvonen voittaisi Kultsan kisojen Sihvosen heittämällä, siinä olisi turha perustella miten viimeistelty kevyempi Sihvonen on kun se painavampi on kanssa viimeistelty.

Bodauksessa arvostellaan balanssi, symmetria, kireys, lihasmassa, rakenne, lihaskoko ja esiintyminen sekä välillisesti kisavärit ja yleinen habitus.
 
Vai kumpi pitäis voittaa, Sihvonen samoilla mittasuhteilla ja balanssilla 25cm pidempänä 30kg massiivisempana vai 90kg Sihvonen?

No toki tämän massiivisemman Sihvosen tulis voittaa.
Tässä ollaanki, jos ei asian ytimessä, niin ainakin lähellä sitä.:)

Mun mielestä, jos tietosanakirjassa (jonnet kts. wikipedia) olis kohta "Kehonrakennuksen kultainen leikkaus" vois nyky Sihvosen kuvan laittaa siihen määreeksi. Ehkä se aavistuksen kestäis massaa yläkertaan, mut muuten ollaan lähellä täydellistä. Mun mielestä.(y)

Vaikka Krizo ei ihan niin hyvä ole, niin riittävän hyvä kuitenkin + todella paljon massiivisempi, jolloin Sihvonen ei käytännössä voisi voittaa. Right?

Asia voi olla juuri näin.
Toivon et Sihvonen saavuttaa sen olomuotonsa multihuipentuman minkä on päässään piirtänyt ja Krizo on tuolloin edelleen kunnossa, niin päästään näkemään käytännössä se lopputulema :puntti::rock:
 
Sihvonen oli aavistuksen saanut kehitettyä käsiä lisää ja jos sinne käsiin saadaan massaa sillai sopivasti vielä, niin semmoiset makeet tykit tekee tosta fysiikasta Peter Molnarin tasoisen koneen. Mä näkisin Sihvosen kehityksen johtavan juurikin Molnarin tapaiseen fysiikkaan, joka on kyllä melko täydellinen.

image.png
 
Toi Krizanek on oikeesti MR olympia ainesta. Nyt ei kaikki taida käsittää kuinka helvetin kova se on.
Joo. Oikeasti ilman politiikkaa olis ollu korkealla tämän vuoden Mr. Olympiassa. Jos siis sinne puolelle merta prokortin hankkisi. Saisi sen helposti niin halutessaan. Tuolta pitää raskaan sarjan kehonrakentajan minusta näyttää mutta helvetin harva siltä lopulta näyttää. 182cm ja kisapaino omien sanojen mukaan 118kg. Sihvonen on ihan helvetin kova eikä ole häpeä Krizanekin takana olla hopealla sitten ollenkaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom