BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vittu, nyt alkaa taas nää mielenspahoittajat ryömiä koloistaan.. Johan nyt on kumma, kun ei saa mitään sanoa täällä, ilman, että se otetaan suoranaisena vittuluina -.-

Luulen että noihin viesteihin kun jätettäisiin vain reagoimatta, sillä voisi olla paras vaikutus asiaan. Tällä hetkellä kaava tuntuu noudattavan aika hyvin kaavaa: nega, negaaminen negasta, jne
 
Saa täällä toki neuvoa amatöörikehonrakentajia - tiedä vaikka lukisivat threadejaan päivittäin etsien anonyymien kotisohvavalmentajien neuvoja, kuinka he voisivat pärjätä paremmin ensi kerralla.
Ei mua kiinnosta lukeeko mika tota "neuvoa" (mikä se ei edes ollut).. Tuo nyt sattui olemaan mun mielipide asiasta
 
Aivan! Sehän on keskusteluforumin tarkoitus. Mielipiteesi jälkeen Mike kertoi oman mielipiteensä perusteluineen mikä oli ainakin omasta mielestäni parempi. Ei tästä muiden tarvitse hernettä nenään vetää.
 

Tossa ekalla videolla alkoi naurattamaan, kun ensin esiteltiin isoja lihaksikkaita äijiä ja sitten kohdassa 7:48 lavalle tuli amatsooni korkkareissa ja dwarffasi kaikki miehet. :)

Overallissa Mika oli tyylikkäämpi. Nigga oli kyllä iso, mutta sillä oli rumat kyljet, silloin kun ei kädet ylhäällä spennannut niitä kahvoja piiloon.
 
Aivan! Sehän on keskusteluforumin tarkoitus. Mielipiteesi jälkeen Mike kertoi oman mielipiteensä perusteluineen mikä oli ainakin omasta mielestäni parempi. Ei tästä muiden tarvitse hernettä nenään vetää.
Oletko sä edes katsonut tätä ketjua? Mä en vastannut Mikelle missään vaiheessa.. Mike tosiaan kertoi oman mielipiteensä, niinkuin kerroin minäkin ja se oli ihan fine and dandy niiku pitääki..

Tolle Myslisoturille mä vastasin, koska se laittoi tälläisen kommentin "Nytkö niitä pakkiksen pro-valmentajien vinkkejä alkaa satelemaan :D", mikä taas on mielestäni hieman aiheeton kommentti mielipiteeseeni..

Saitko vihdoin, vai ruvetaanko vääntää rautalangasta?
 
Sihvonen lauteilla.

EDIT: Heh, jälkeenpäin vasta näin että Konaa:n postauksessa tuossa yläpuolella luki Mikan oleva stagella :D
 
Finaalissa.

nimetöneeeee.png
fffff.png
 
Viimeksi muokattu:
Ja noin. Loistavaa Mika.

E: Myös pro-kortti ilmeisesti siinä, jos vain päättää hakea. Kova on kyllä kaveri, yksi kisa Suomessa, pari kv-kisaa siihen päälle ja kortti taskuun
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom