reenailija sanoi:Eikös sitä road ragea tule kun syö proteiinihormoonia?
se voi olla osasyynä tähän tapahtumaan. sen takia varoitinkin. olen nimittäin nähnyt nettiurheilijalla ehrmannin ja lusikan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reenailija sanoi:Eikös sitä road ragea tule kun syö proteiinihormoonia?
ihan sama kysymys on vaikka kauniilla ja älykkäillä ihmisillä. noi kaikki on vaan ominaisuuksia, joista se markkina-arvo koostuu. toi logiikka ei siis oikein toimi. tarpeeksi kun pelkistetään, niin toi "mun takia" ei tarkoita enää mitään. varakkuus tai sen puute on yksi ominaisuutesi siinä missä muutkin. ihan sama mulle tykkääkö se nainen mun isosta nenästä tai vähistä rahoista kunhan on siinä.Bisley sanoi:Varakkailla ihmisillä on varmaan aina takaraivossa se kysymys onko toi nainen mun takia tässä vai mun rahojen takia?
quiz sanoi:ihan sama kysymys on vaikka kauniilla ja älykkäillä ihmisillä. noi kaikki on vaan ominaisuuksia, joista se markkina-arvo koostuu. toi logiikka ei siis oikein toimi. tarpeeksi kun pelkistetään, niin toi "mun takia" ei tarkoita enää mitään. varakkuus tai sen puute on yksi ominaisuutesi siinä missä muutkin. ihan sama mulle tykkääkö se nainen mun isosta nenästä tai vähistä rahoista kunhan on siinä.
no mitkä ominaisuudet on niitä, joihin ihastuminen on "muhun ihastumista"? harva kaunis nainen ihastuu köyhiin kaljamahaisiin rumiluksiin riippumatta muista ominaisuuksista.gianasisters sanoi:Silkkaa . Sitä ihteään.
raipat sanoi:
ihan sama kysymys on vaikka kauniilla ja älykkäillä ihmisillä. noi kaikki on vaan ominaisuuksia, joista se markkina-arvo koostuu. toi logiikka ei siis oikein toimi. tarpeeksi kun pelkistetään, niin toi "mun takia" ei tarkoita enää mitään. varakkuus tai sen puute on yksi ominaisuutesi siinä missä muutkin. ihan sama mulle tykkääkö se nainen mun isosta nenästä tai vähistä rahoista kunhan on siinä.