Mika Nyyssölän paino ja pituus?

Luultavastikkin on asiatonta tehdä tästä oma thread.Mutta sain niin kovan motivaatio puuskan noista Mika Nyyssölän kuvista.Samaan aikaan mielestäni esteettinen mutta lihaksikas tuollaiseen haluaisin itsekin pyrkiä.Joten voiko kyseinen henkilö vastata ja kerto pituutensa ja painonsa noissa kuvissa?kenties vielä rasvaprosentin :)

:offtopic: Saattaa kuulostaa homostelulta mutta siitä ei ole kyse nuo kuvat vain kolahtivat niin hyvin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paino taisi viime kisoissa olla 72kg, rasvat tietenkin jossain 5% paikkeilla.

72kg :eek: Kuvissa näytää vähintään 90kg :rolleyes:

On se ihme miten vähän tiukassa lihassa oleva ukko lopulta painaa. Esim. nämä pikajuoksijat näyttää 90-100kg telkkarista mutta paperilla hyvä jos 75kg varmaan kaikki.

Kisakireät kaverit on vaatteet päällä aika pienen oloisia.

Joo siis jos puhut näistä Miken ottamista kuvista tolla PM1. Gran Prix4. -thredillä niin niissä olen (kuvat otettu päivä kisojen jälkeen, 73-75kiloa en muista tarkalleen.

Offilla paino heittelee, mutta kutakuinkin se on siinä 78kilon paikeilla.Ennen tosin bulkkasin painoni parhaimmillaan 85kiloon, mutta katotaan nyt jos vaikka sais kehitettyä sitä lihaa niin että olis joskus lavalla reilu 80kg ja supertiukka tietenkin!
Pituus yhä sama n.165cm!(paitsi raskaan kyykkäämisen jälkeen):hyper:

Kiitos Mika olet erittäin kansanläihen urheilija.Pakko kysyä vielä yksi erittäin typerä kysymys: Mites kauniimman sukupuolen edustajat ovat mieltä vartalostasi ? edit:Olen vielä niin nuori että muiden mielipiteet ovat tärkeitä etenkin vastakkaisen sukupuolen ;)eli jos meinaan pyrkiä samantapaiseen kuntoon missä sinä olet pitää tietää mitä ne naiset ajattelee ... :P

Nettiurheilija sanoi:
Kiitos Mika olet erittäin kansanläihen urheilija.Pakko kysyä vielä yksi erittäin typerä kysymys: Mites kauniimman sukupuolen edustajat ovat mieltä vartalostasi ? edit:Olen vielä niin nuori että muiden mielipiteet ovat tärkeitä etenkin vastakkaisen sukupuolen ;)eli jos meinaan pyrkiä samantapaiseen kuntoon missä sinä olet pitää tietää mitä ne naiset ajattelee ... :P

No hei, jos äijä saa heteromiehekin ihailemaan näyttävyttään niin eiköhän ne muijatkin tykkää :hyper:

Niinkuin joskus aiemmin oon sanonu, niin kovin harva nainen himoitsee äärimmäisen lihaksikasta ja tiukkaa, suonista vartaloa.

Mut saako naisia on ihan eri juttu. Eikä se pelkästään kroppaa katso vaan pitää olla fiksu, kohtalaisen hyvännäköinen(kai?) ja kohtelias myös, sellainen vetoaa naisiin! Sanotaanko että kaikki naiset joiden kanssa oon ollu ei ainakaan ole valittanut, että olisin liian lihaksikas vaikka ennen olisivatkin aristelleet?

Mutta tämä on enemmänkin ammatin valinta tämä kehonrakennus kuin hetkellinen projekti! Bodybuilding lifestyle!!:)

Bisley sanoi:
Offilla paino heittelee, mutta kutakuinkin se on siinä 78kilon paikeilla.Ennen tosin bulkkasin painoni parhaimmillaan 85kiloon, mutta katotaan nyt jos vaikka sais kehitettyä sitä lihaa niin että olis joskus lavalla reilu 80kg ja supertiukka tietenkin!
Pituus yhä sama n.165cm!(paitsi raskaan kyykkäämisen jälkeen):hyper:

Tämä havainnollistaa minulle aika hyvin sitä, kuinka paljon 15kg lihasta oikeasti on.

Itse olen saanut reilussa vuodessa pukattua painon 52-->64, ja silti peilistä tuijottaa sama kynis.

Bisley, et kehtais mulle lahjoittaa lihoja jahka lopettelet kilpailemisen?;)

Hagakure sanoi:
Tämä havainnollistaa minulle aika hyvin sitä, kuinka paljon 15kg lihasta oikeasti on.

Itse olen saanut reilussa vuodessa pukattua painon 52-->64, ja silti peilistä tuijottaa sama kynis.

Bisley, et kehtais mulle lahjoittaa lihoja jahka lopettelet kilpailemisen?;)
No kun mä aloittelin vuonna 92 niin painoin sellaiset 49-50kiloa. Kyllä se liha tarttuu, mutta toisille hitaammin ja toisille nopeemmin. Jossain vaiheessa vaan se paino ei enää millään tahdo nousta. Mulla on junnannu tossa 75-85kilossa jo vuosia! Jokaisen gramman eteen on tehty sairaasti duunia ja vuodatettu verta ja kyyneliä! Tällaista tää bodaus on, ei mikään helpoimmasta päästä oleva laji!:eek: :D

Myyn urani jälkeen lihani 49€ kilolta, jos joku haluaa ostaa!:hyper:

Bisley sanoi:
Niinkuin joskus aiemmin oon sanonu, niin kovin harva nainen himoitsee äärimmäisen lihaksikasta ja tiukkaa, suonista vartaloa.

Mut saako naisia on ihan eri juttu. Eikä se pelkästään kroppaa katso vaan pitää olla fiksu, kohtalaisen hyvännäköinen(kai?) ja kohtelias myös, sellainen vetoaa naisiin! Sanotaanko että kaikki naiset joiden kanssa oon ollu ei ainakaan ole valittanut, että olisin liian lihaksikas vaikka ennen olisivatkin aristelleet?

Mutta tämä on enemmänkin ammatin valinta tämä kehonrakennus kuin hetkellinen projekti! Bodybuilding lifestyle!!:)
valtavirtanainen ei ole pätkääkään kiinnostunut isoista lihaksista. miehen valtteja markkinoilla on kauniit kasvot, varakkuus, hoikkuus, nuori ikä, tyylikäs ulkonäkö ja kokemus naisten käsittelyssä.

Tai kauniiden kasvojen tilalla voisi ehkä tarkentaa että persoonalliset kasvot! En ole kyl koskaan törmännyt tohon varakkuus pointtiin! Ei normaaleja naisia kiinnosta ootko roskakuski vai pörssimeklari, kunhan on itsestään huolehtiva ja työssäkäyvä mies!

Ja ne naiset, jotka ovat rahan perään, ei meikäläistä vois vähempää kiinnostaa! Ei ollenkaan mun luonteelle sopivia ihmisiä! Turhamaisia ja salakavalia!

Varakkailla ihmisillä on varmaan aina takaraivossa se kysymys onko toi nainen mun takia tässä vai mun rahojen takia? Mä voin ainakin persaukisena sanoa että ihan mun takia on naiset seurassani on viihtyneet! ...ja hyvin onkin viihtyneet...heh!:);)

Bisley sanoi:
Tai kauniiden kasvojen tilalla voisi ehkä tarkentaa että persoonalliset kasvot! En ole kyl koskaan törmännyt tohon varakkuus pointtiin! Ei normaaleja naisia kiinnosta ootko roskakuski vai pörssimeklari, kunhan on itsestään huolehtiva ja työssäkäyvä mies!

Ja ne naiset, jotka ovat rahan perään, ei meikäläistä vois vähempää kiinnostaa! Ei ollenkaan mun luonteelle sopivia ihmisiä! Turhamaisia ja salakavalia!

Varakkailla ihmisillä on varmaan aina takaraivossa se kysymys onko toi nainen mun takia tässä vai mun rahojen takia? Mä voin ainakin persaukisena sanoa että ihan mun takia on naiset seurassani on viihtyneet! ...ja hyvin onkin viihtyneet...heh!:);)

Veit varpaat suustani :) Eipä ole munkaaa ammattia kyselty ku sen jälkeen korkeintaan kun se on saatu tietoon niin alettu tivaamaan alennusta sähkölaskuista johon en ikäävä kyllä kykene asentajana kykene kovasta halusta huolimatta :kippis1:

E: aikas samanmittaisia ollaan paitsi että oon vilelakin lyhyempi ja kevyempi prkl (162/73) :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom