Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ois paras valmis proteiinipatukka/juoma ominaisuuksiltaan? Siis semmonen tavara jonka sais nopeesti salin hyllyltä, ettei tarviis ite sekotella mitää?
MOI
olen ajatellut tässä että voisi alkaa hieman creatiinia , ja jotain muuta käyttää , kun olen tähän mennessä käyttänyt pelliä palautus aineita ...ja mietin että miten toimisi sellainen , että sekoittaisi tuota kreatiinia jonkun proteiini valmisteen kansssa , mutta on vaa nhakusessa , että mikä se olisi , vaihtoehtoja on muun muassa : hera 80 , whey 8100 ja mites toi soija 90 toimis siin ä ?...ja koska tollasta pitäis vetää..? ..pistäkääs apuja
Ei oikeen ole olemassa sellasta 'parasta'. Mutta esim. kaikki Fastin tuotteet on ihan hyviä niitä saa kaikista supermarketeista jne. Gainomax myös hyvä..
MOI
olen ajatellut tässä että voisi alkaa hieman creatiinia , ja jotain muuta käyttää , kun olen tähän mennessä käyttänyt pelliä palautus aineita ...ja mietin että miten toimisi sellainen , että sekoittaisi tuota kreatiinia jonkun proteiini valmisteen kansssa , mutta on vaa nhakusessa , että mikä se olisi , vaihtoehtoja on muun muassa : hera 80 , whey 8100 ja mites toi soija 90 toimis siin ä ?...ja koska tollasta pitäis vetää..? ..pistäkääs apuja
Hera tai whey noista paras. 30 g sitä ja sit 3-5 g kreatiinia ennen ja jälkeen reenin. Hitaita hiilareita ennen reeniä 20-40g ja reenin jälkeen nopeita hiilareita vaikka 60-100g
Älä yritä tehdä siitä kreatiinin syönnistä rakettitiedettä. Se on melkein sama minkä kanssa sinä sen kurkkuusi kaadat, heraa et siihen tarkotukseen tarvitse, eikä se ole paras vaihtoehtokaan. Jos saat palkkaristasi 10g kreatiinia, et edes tarvitse tuota erikseen ostettua kreatiinia IMO. Jos nyt kuitenkin sitä ostat, voit huuhtoa sen kurkusta alas minkä tahansa hiilaripitoisen juoman kanssa: appelsiinimehu, sekamehu, palkkari, jne... Ota sitä välipäivinä niin että saat sitä sitten vaikka joka päivä.