Mikäs olis paras lisä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poottus
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä ois paras valmis proteiinipatukka/juoma ominaisuuksiltaan? Siis semmonen tavara jonka sais nopeesti salin hyllyltä, ettei tarviis ite sekotella mitää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MOI

olen ajatellut tässä että voisi alkaa hieman creatiinia , ja jotain muuta käyttää , kun olen tähän mennessä käyttänyt pelliä palautus aineita :) ...ja mietin että miten toimisi sellainen , että sekoittaisi tuota kreatiinia jonkun proteiini valmisteen kansssa , mutta on vaa nhakusessa , että mikä se olisi , vaihtoehtoja on muun muassa : hera 80 , whey 8100 ja mites toi soija 90 toimis siin ä ?...ja koska tollasta pitäis vetää..? ..pistäkääs apuja :)

Mikä ois paras valmis proteiinipatukka/juoma ominaisuuksiltaan? Siis semmonen tavara jonka sais nopeesti salin hyllyltä, ettei tarviis ite sekotella mitää?

Ei oikeen ole olemassa sellasta 'parasta'. Mutta esim. kaikki Fastin tuotteet on ihan hyviä niitä saa kaikista supermarketeista jne. Gainomax myös hyvä..

MOI

olen ajatellut tässä että voisi alkaa hieman creatiinia , ja jotain muuta käyttää , kun olen tähän mennessä käyttänyt pelliä palautus aineita :) ...ja mietin että miten toimisi sellainen , että sekoittaisi tuota kreatiinia jonkun proteiini valmisteen kansssa , mutta on vaa nhakusessa , että mikä se olisi , vaihtoehtoja on muun muassa : hera 80 , whey 8100 ja mites toi soija 90 toimis siin ä ?...ja koska tollasta pitäis vetää..? ..pistäkääs apuja :)

Hera tai whey noista paras. 30 g sitä ja sit 3-5 g kreatiinia ennen ja jälkeen reenin. Hitaita hiilareita ennen reeniä 20-40g ja reenin jälkeen nopeita hiilareita vaikka 60-100g

Ei oikeen ole olemassa sellasta 'parasta'. Mutta esim. kaikki Fastin tuotteet on ihan hyviä niitä saa kaikista supermarketeista jne. Gainomax myös hyvä..

Gainomax maistuu nannalta, mutta kallista ja muistaakseni ei sisällä kreatiinia.. tais olla 20 proteiinia ja 40 hiilaria siinä tai jtn..

MOI

hera 80 ja whey 8100 on molemmat heraproteiinia. Aivan sama kumpaa syöt. Toi soija toimii lähes samalla tavalla. Ei ole väliä mitä noista kolmesta syöt. Ja kreatiini pitäis ottaa hiilareiden kanssa, jotta se imeytyisi paremmin. Veikkaanpa, että sulla ei ole mitään hajua mitä tuo kreatiini edes on. Jos vaikka lukisit tämän.

Hera tai whey noista paras. 30 g sitä ja sit 3-5 g kreatiinia ennen ja jälkeen reenin. Hitaita hiilareita ennen reeniä 20-40g ja reenin jälkeen nopeita hiilareita vaikka 60-100g

no siis kun mulla on tota muscle + palautusjuomana ja siinäkin on se 10 g kreatiinia siinä annoksessa mitä mää otan ...niin mun ei tarvisi sit ottaa tota kreatiiniä enää eriksee jälkee ? vaan pelkästää enne ? ja mikä olis sit just sellanen hyvä mistä sais ton 20-40 g tai 60- 100 hiilareita?...vai olisko hyvä jos tekisin tälläi :

aamulla :omegat
ennen treeniä : whey / hera , creatiini , fast dextro
treenin jälkeen : muscle +

vai miten noita kannattais ottaa ?

auttakaas nyt :)

Älä yritä tehdä siitä kreatiinin syönnistä rakettitiedettä. Se on melkein sama minkä kanssa sinä sen kurkkuusi kaadat, heraa et siihen tarkotukseen tarvitse, eikä se ole paras vaihtoehtokaan. Jos saat palkkaristasi 10g kreatiinia, et edes tarvitse tuota erikseen ostettua kreatiinia IMO. Jos nyt kuitenkin sitä ostat, voit huuhtoa sen kurkusta alas minkä tahansa hiilaripitoisen juoman kanssa: appelsiinimehu, sekamehu, palkkari, jne... Ota sitä välipäivinä niin että saat sitä sitten vaikka joka päivä.

Älä yritä tehdä siitä kreatiinin syönnistä rakettitiedettä. Se on melkein sama minkä kanssa sinä sen kurkkuusi kaadat, heraa et siihen tarkotukseen tarvitse, eikä se ole paras vaihtoehtokaan. Jos saat palkkaristasi 10g kreatiinia, et edes tarvitse tuota erikseen ostettua kreatiinia IMO. Jos nyt kuitenkin sitä ostat, voit huuhtoa sen kurkusta alas minkä tahansa hiilaripitoisen juoman kanssa: appelsiinimehu, sekamehu, palkkari, jne... Ota sitä välipäivinä niin että saat sitä sitten vaikka joka päivä.

juu , kiitoksia , mutta tarvitsisi siä proteiiniakin alkaa käyttää niin ajattelin että se menis siinä samalla jotenkin hyvin....ja eikös tota kreatiiniä pitäs ennen treeeniäkin ottata ? antakaa nyt kunnon päivä phjelma miten tota vedän ja minkä kans olis parasta !?

No voi ny... luetun ymmärtäminen hukassa? Mikä tahansa hiilaripitoinen neste kelpaa, otat 5-10g päivässä sitä kreatiinia joka päivä ja siinä se. IMO aivan sama missä välissä päivää otat sen, mutta kätevähän ne on siinä treenin yhteydessä ottaa. Proteiinilisää tarvitsen vain ja ainoastaan jos et saa tarvittavaa määrää proteiinia ruuasta.

Mun mielestä g-massassa on ihan hyvä proteiini/hiilarisuhde. ruokaisin massanlisäysjuoma. Maku on vaan jotenkin tunkkainen.. ei maultaan mikään herkkuperseitten unelma.
Kävin sitä ennen monta eri merkkistä purkkia läpi. Weiderin massajauhot ovat sontaa. Kalliita, tosin Joitenkin maku, oli kyllä ihan jees.

G-mass is the best

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom