Mikäs hemmetti mua nyt vaivaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Käy mittauttamassa veren tulehdusarvot arvauskeskuksessa, kun liiottelet vielä vaivojas ni varmasti suostuuvat...nykyään sellanen härveli johon verellä täytetty pikkupullo laitetaan ja 2 min se sitä analysoi...arvo 8 on normaali ja yli 20 on hälyttävä...itellä nyt pientä kuumeilua yms. pikkuvittumaista juttua ni arvo oli 14...
ja sitten vaan lepolepolepo...ne lihakset ei mihinkään häviä viikon levolla...

Vedin minäkin eilen pari niitä kaapissa olleita mankkuja ja tuo "hullu olo" helpotti heti selvästi. Plazeboako? Mites sulla ameriikan jeesus?

Mies lepoon ja yläselkä kuntoon.Mulla on ollut vastaavia oireita " aineissa olon suhteen".Yläselän lihashuolto on auttanut vaivaan ja veri palasi takaisin päähän.

No joo. Ei tämä hemmetin päätetyö isolle miehelle sovi. Kipeeksihän tässä tulee. Lekuri sanoi että mulla on ns. jännityspäänsärky, joka aiheutuu näppiksestä ja hiirestä tai jotain. Suomeksi niskat/hartiat jumissa. Pomo epäili joskus pahimpana aikana että käytän huumeita. No vaikutus on suurinpiirtein sama ja tästä vielä maksetaankin jotain :rock:

123jippo sanoi:
Vedin minäkin eilen pari niitä kaapissa olleita mankkuja ja tuo "hullu olo" helpotti heti selvästi. Plazeboako? Mites sulla ameriikan jeesus?

Jees. Kyllähän nää ongelmat on tästä alkanut nyt loppumaan.. ainakaan tänään ei ole ollut mitään muuta havaittavaa kuin väsymys joka johtuu kyllä 5 tunnin yö unista. Räkä kyllä valuu vieläkin iloiseen tahtiin nenästä. :curs:

Magnesiumia ja B1 vitamiinia. Tuplaat annokset muutamaksi päiväksi. B1 vitskua löytyy vain apteekista ja se toimittaa välittäjäaineen virkaa lihasten hermottamisessa. Vaihda myös vesi muutamaksi päiväksi runsas natriumiseen vissyyn jos tuo natrium on alakantissa. Jokos kävit lääkärillä?

123jippo sanoi:
Käy hakemassa magnesium tabuja. Yleensä niissä on 350mg tavaraa per tabu.

Edit: Mullakin on kyllä usein tosi hullu olo. Pitäisköhän niitä ostettuja magnesiumtabuja syödä välillä?

Hulluun oloon suosittelisin kuitenkin ihan muita droppeja.... ;)

Olohan voi olla hullu ihmisen sitä silti olematta. Vrt. kammottava paniikkihikikrapula kolmen vuorokauden kaljottelun jälkeen. Siihen ei enää magnesiumikaan auta. AAARRGGH! Se on kammottavaa. No lipsahti sivu topicin mutta hiukan kuitenkin hipaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom