Mikä sai sinut aloittamaan treenauksen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla syy salilla käymisen aloittamiseen oli selkeä. Halusin kropan kuntoon. Kropan kunnolla tarkoitan lähinnä niska ja selkäkipujen poistoa. Nälkä on kuitenkin kasvanut syödessä ja nyt haluan myös näyttää hyvältä. Aikaisemmin n.8 vuotta sitten treenaus oli sitä penkkaamista ja jotain haukkaa siinä sivussa. Opiskelujen takia tuli vuosien tauko ja kunto meni siinä sivussa harakoille. Onneksi iän myötä on tuonne päähän jotain järkeäkin jäänyt ja nyt on mukavaa pistää ravintopuolta yms. kuntoon. Ja tosiaan liian suurilla painoilla en halua enää treenata, koska eikös salitreenauksen tavoite ole vahvistaa ruumista, eikä rikkoa sitä?

Ja pakko tähän loppuun on myöntää se, että hieman naisnäkökulmaakin ajattelin treeniä aloittaessa. Naiset tykkää enemmän sikspäkistä, kuin kaljamahasta.

:wall: Hittos.. Käytin hakua sanoilla Miksi treenaat ja mitään ei löytynyt? No saa poistaa... Voisko joku antaa linkin, ni ois kiva lukea?

:offtopic:
toi haku on kyllä hiukan heikko.
esim. haku - mass blast, niin sieltä tulee vaikka mitä tredejä!
eli jos sen sais sellaiseksi että hakee erikseen tredin nimiä, ja erikseen postauksia jne.
pystyskö sitä parantamaan??

no emmä ny tiedä tarviiko aina etsiä niitä vanhoja threadeja mihin jatkaa. nää löytää hyvin uudetkin käyttäjät ja ei oo heti sataa sivua luettavana :)

itse huomasin että harjoittelin muita lajeja saadakseni lihasta, jolloin välähti että miksi en harjoittaisi lajia jossa keskitytäänkin juuri sen lihaksen hankintaan eikä se tule ikäänkuin sivutuotteena. toki myös voima ja suorituskyky ja niiden lisääminen on puskenut tälle tielle. eikä loppua näy :thumbs:

juu tarzan me palikka, ei voinut tietää, en oo eksyny vielä kaikkii lokeroihin tällä palstalla. kiitos tierosta, nyt on kiva tietää, nimittäin toi tarkennettu haku!!

Mulla oli taas sillai alotus kun kokeilin penkistä 30kg ja yllätys yllätys se menikin niin ajattelin, että tuosta se on hyvä aloittaa. Siitä alko epäsäännöllinen treenaus, mutta nyt treenaus on jo aika hyvin kohdillaan.

Itse menin salille, koska isän serkku sanoi, "poika lähes mun kanssa salille rasvaa poltelemaan." Sitten ajattelin noh kyllä sitä yhden kerran jaksaa, ja kumma juttu rakastuin salilla käymiseen ja siitä lähtien olen käynyt salilla whoppaamassa assiani parempaa kuntoon.
Ja IMO parempaa harrastusta ei ole..:whip:

Alemmuuskompleksihan meillä kaikilla on päämotivoija. ;) Lapsuudesta jäänyt traumoja kynäniskasuudesta niin on PAKKO olla isompi ja voimakkaampi kun kukaan muu nyt kerrankin. :(

Aina ollu suht. jässikkä ollu. Tarttuu tuo liha siihen malliin ilman voisilmääkin näyttää aika mukavaan kuntoon parissa vuodessa pääsevän. Katsoo sitte mitä sinne puuron sekaan heitellään :kippis1:

Olin nuorempana läski mopopoika ja rupesi jossain vaiheessa vituttamaan se saamattomuus ja pulleus. Löysin pakkiksen ja dieettasein ANKAR-R-R-R-ASTI pahimmat läskit poissa ja samalla opettelin punttauksen salat. Siitä se lähti.

Nykyisin motiivina on lähinnä itserakkaus. Tosin tästä on jo tullut elämäntapa, joten se siitä. Motiivina on kasvaa loputtoman isoksi.

Heikkouden halveksunta kaikissa asioissa ja muodoissaan koko universumissa. Halusin vaan ettei tarttisi enää vihata ainakaan itseään niin paljon olemalla plösökynis. Siinä on jotain coolia sotia luonnonlakeja vastaan sillä kaikki energia pyrkii lepoon, tasapainoon. Mä en haluu pyrkiä lepoon niin kauan kuin henki pihisee.

Back
Ylös Bottom