Mikä pierettää?

Vanha ketju, ei auttanut niin katsotaanpa onko kohtalotovereita/vinkkejä.
Itse alkanut nostamaan kaloreita ja mitä enempi syö hiilareita (riisi/makaroni) niin sitä enempi pierettää. Kaikki muu ruokavaliossa pysyy melko vakiona ja on ollut melko vakio viimeisen pari vuotta (kyllä, minulle ruoka on vain polttoainetta)
Jos edes pierettäisi joskus ja vähän eikä edes haisisi mutta kun kaasua tulee oikeasti paljon ja haisee aivan kuolleelle eläimelle niin että autossakin haisee paska pysyvästi vaikka olisi päivän ikkunat auki niin alkaa ketuttamaan...

Joten vinkkejä otetaan vastaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko protskua liikaa? Itse huomaan, että jos syön proteiinia +250g/päivä niin heti tulee samanlaisia ongelmia kuin mainitsit. Nyt pidän protskut noin 200g/päivä eikä mitään ongelmia.

Vanha ketju, ei auttanut niin katsotaanpa onko kohtalotovereita/vinkkejä.
Itse alkanut nostamaan kaloreita ja mitä enempi syö hiilareita (riisi/makaroni) niin sitä enempi pierettää. Kaikki muu ruokavaliossa pysyy melko vakiona ja on ollut melko vakio viimeisen pari vuotta (kyllä, minulle ruoka on vain polttoainetta)
Jos edes pierettäisi joskus ja vähän eikä edes haisisi mutta kun kaasua tulee oikeasti paljon ja haisee aivan kuolleelle eläimelle niin että autossakin haisee paska pysyvästi vaikka olisi päivän ikkunat auki niin alkaa ketuttamaan...

Joten vinkkejä otetaan vastaan!
Pitäs melkein nähdä koko päivän ruokailut ennen kuin alkaa arvuuttelemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom