Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
^tuon näki heti kun S5 ilmestyi, todellinen floppi teknisesti ja designinkin kautta katsottuna, lippulaivan irvikuva. Note4 varmaan myy edelleen ihan hyvin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ollut enemmän kuin tyytyväinen Sony Xperia z2 puhelimesta. Ennen kaikkea ihan mieletön akun kesto. Parhaimmillaan kestänyt 2 päivää, vaikka tullut jopa yksi kokonainen fudismatsi katseltua puhelimella. Kamerakin todella hyvä, ja Välimeressä tullut testailtua vedenkestävyyskin.

Laitellaas tänne nyt kaverin puolesta, kun ei omista käyttäjää täällä. Elikkäs kyseessä on OnePlus One - älykännykkä, saa 300 eurolla ja vastaa tehoiltaan iPhone 6 ja samsung s5. Mielenkiintonen puhelin sinänsä, kun ei myydä normikaupoissa. Kun testasin, niin vaikutti aivan pätevältä eikä lainkaan halvan oloiselta, kaverin kännyssä oli vieläpä 64 gigan sisäinen muisti ja kokonaan vajaat 300e.

http://http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2014/08/23/huippupuhelin-300-eurolla--testissa-kohuttu-oneplus-one/201411688/66

Pitäisi siirtyä älypuhelimiin ja tällä hetkellä vaihtoehtoina on:

Sony Xperia M2

Motorola Moto G 4G

Kokemuksia kyseisistä luureista ?

Motorola Moto G 4 G on hyvä vaihtoehto, itse ostin itselleni kyseisen luurin joululahjaksi ! Suosittelen sinua suuntaamaan matkapuhelinfoorumi.fi ja sieltä voit etsiä lisää tietoa : )

Minä suosittelen Honor 3c:tä. Nyt ollut viikon käytössä ja aivan lyömätön luuri.

Tänään asentelin Sony Xperia Z1 compactia äiteelle enkä mistään hinnasta vaihtaisi Honoria siihen vaikka Xperialla yli kaksinkertainen hinta onkin.

Viisi tähteä annan Honorille.

Huawein uudet kapulat on kyllä aika huippuja... Mate7aa tuli tuossa näppäiltyä eikä paljoa pahaa sanottavaa ole. Edestä kuin iPhone, takaa kuin samsunki. Firma joka jakelee ilmaisia tonttulakkeja Itiksessä ei voi olla läpeensä paska...

Oneplussaan vertailin, ja monessa mielessä on huawei vähän edellä. Takakameran sävyt parempia, näyttö parempi. Etukamera blurrempi, vaikka molemmissa 5megaa.

Joo siis Huaweihän se tämä honorkin on jos joku ei satu tietämään. Takakannen sisällä lukee mutta päälle päin ei missään. Kaikki jotka ovat kokeilleet ovat kehuneet ja puhelimen laatuvaikutelma ja desing on kovalla tasolla hinnasta huolimatta.

Itsekin ihastuin välittömästi tähän käyttöliittymään jota on säädetty iphonen suuntaan. Nätti ja simppeli.

Samaan aikaan tuli mulle Lenovon tabletti eikä voi samana päivänä verratakkaan. On se niin ankea honoriin verrattuna.

Jees Huawei fani tuli minusta ja ehdottomasti tsekkaan jatkossakin heidän tarjonnan..

iPhonen nollapäivitys numero 6.0 on käynyt kaupaksi ihan kohtuullisen hyvin. Apple teki pörssiyritysten kaikkien aikojen kovimman kvartaalituloksen. Samaan aikaan Samsungin ja Mikkisoftan tulokset ovat laskussa. Siinä on taas vihaajille pureksittavaa.
Apple teki maailman kovimman tuloksen - Talous - Verkkouutiset
Niinpä, mitä se kertoo ostajista kun maksavat aina vaan samasta luurista eri kuorissa aivan poskettomasti. Tai noh, eihän niitä kuoriakaan vaihdeta, mut silti kauppa kätkäy. Miten se menikään se sanonta, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...

Tulos tarkoittaa toki että erittäin hyvä laite, mutta että paras? Voiko oikeastaan älyluurien yms kohdalla mikään olla suoraan paras, kun osa niistä ei yksinkertaisesti sovellu kaikkien käyttötapoihin?

En nykyään enää jaksa erotella mikä puhelimista on paras, on vain parhaita puhelimia. iPhone 6 (Plus) on yksi niistä.

Toki nyt puhuttiin vihaajista, ja joo onhan tuossa vihaajille pureksittavaa. Toki varmasti moni vaan vetää lisää pökköä pesään, kun huomaa että heidän inhoamallaan merkillä on niinkin monta "tyhmää ostajaa"..... loppuuko tommonen sitten koskaan, probably not kun puhutaan vaikka HC murottajista.

Niinpä, mitä se kertoo ostajista kun maksavat aina vaan samasta luurista eri kuorissa aivan poskettomasti. Tai noh, eihän niitä kuoriakaan vaihdeta, mut silti kauppa kätkäy. Miten se menikään se sanonta, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...

Tämä "inhokkimerkkini ostajat ovat vain väärässä" -argumentti on yksi klassikoista.

- - - Updated - - -

Miten Applen tulos liittyy siihen, mikä on paras älypuhelin? Maailman myydyin auto on Toyota (Corolla), onko se siis maailman paras auto?

Tämä kännyköihinkin siirtynyt "mun isin auto on parempi ku sun isin auto" on jotain sellaista mihin en jaksa alkaa. Vaikka en nyt itse Corollaa ole ostamassakaan, niin eiköhän silti ole täysin selvää, että kyseessä on varsin onnistunut tuote. Toki varmasti nämä nollapäivittäjät yrittävät parhaansa mukaan Corollaa vähätellä. Vihaajia kun ei faktat kahlitse. Sinänsä volyymimallin (Corolla) rinnastaminen premiummallien hintajohtajaan (iP6) on typerää.

Ehtoota ja päivää. Olisi uuden luurin hankkiminen käsitteillä. Nykyinen on ikivanha Lumia (eli en välttämättä juokse koko ajan uusimman tekniikan perässä ;)), joka on "riittänyt" tarpeisiini. Käytännössä oleellisimmat toiminnot ovat olleet
- soittelu
- tekstarit
- navigaattori
- verkon jakaminen.

Parin ongelma on ollut kirjoittamisessa virheherkkyys pienen näytön ja vähäisten välialueiden takia. Kamera on myös totaalisen surkea, mutta ei ole kriittinen mun tarpeisiin, olen ottanut vain yhden selfien, muut kuvat ovat onnistuneet vielä huonommin. :)

Taloudessa on toinen Lumia ja iPad mini.

Mitä suositellaan uudeksi luuriksi ja millä perusteella? Mitä ei kannata ottaa ja miksi? Mitä sudenkuoppia missäkin? Useammat laturit eivät houkuta: Käykö iPadin laturi iPhoneen?

iPhone 6 (ei plus) on itellä ja se on kyl toiminut hyvin, navigointi tapahtuu Google mapsin appin kautta. Verkon jakaminen toimii hyvin. Varmaan samoilla ominaisuuksilla löytyy halvempiakin.

Sama laturi käy.

Ehtoota ja päivää. Olisi uuden luurin hankkiminen käsitteillä. Nykyinen on ikivanha Lumia (eli en välttämättä juokse koko ajan uusimman tekniikan perässä ;)), joka on "riittänyt" tarpeisiini. Käytännössä oleellisimmat toiminnot ovat olleet
- soittelu
- tekstarit
- navigaattori
- verkon jakaminen.

Parin ongelma on ollut kirjoittamisessa virheherkkyys pienen näytön ja vähäisten välialueiden takia. Kamera on myös totaalisen surkea, mutta ei ole kriittinen mun tarpeisiin, olen ottanut vain yhden selfien, muut kuvat ovat onnistuneet vielä huonommin. :)

Taloudessa on toinen Lumia ja iPad mini.

Mitä suositellaan uudeksi luuriksi ja millä perusteella? Mitä ei kannata ottaa ja miksi? Mitä sudenkuoppia missäkin? Useammat laturit eivät houkuta: Käykö iPadin laturi iPhoneen?
Tuolla käytöllä ja historialla suosittelisin päivittämistä uudempaan Lumiaan, 640 irtoaa 139 egellä ja täyttää tarpeesi täysin. Kamerakin on hyvä/riittävä normaalikäyttöä ajatellen. Päivittyy ensimmäisten joukossa Wp10:iin. Toki jos iOS miellyttää ja pinkkaa löytyy niin odottele hetki, uudet iPhonet julkaistaan ensi viikolla, kauppojen hyllyillä toki vasta hiukan myöhemmin.

Kannattaa oikeesti miettiä onko iPhone sen arvoinen. Mulla on itellä iPhone 6, ja kun tämän hankin, olin varma että tää on hyvä hankinta. Eihän miljoonat käyttäjät voi olla väärässä. Mutta noh, nyt totuus on iskeny päin kasvoja ja en mä nää tässä mitään erikoista. Toki hieno design ja kamera on ihan jees, mutta muuten. Tulevaisuudessa joskus kun tää näkee viimeisen päivänsä, niin varmaa on että iPhoneen en enää palaa, vaan johonkin androidiin. Ei oo iPhone läheskään niin paljoo muokattavissakaan kuin androidit. Onhan sekin lisäks hienoo että tää on suht kallis puhelin, saa kaupungilla suuret rispektit taatusti. Nään tän iPhonen ennemminkin jonain egoboostaus puhelimena.

Ei kai puhelimen kalleudesta mitään rispektiä nykyään saa, 20€/kk maksaa tämä mun kuutosomppu vol. 2, ekan onnistuin jo saamaan pimeeksi niin uusi tuli huollon kautta tilalle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom