Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Koska Apple. Apple on kiistämätön undisputed maailmanmestari brandin luomisessa.

Tositarina: Tapasin pari vuotta sitten vanhoja kavereita pitkästä aikaa (oltiin siis silloin sellaisia 38v ukkoja). Kestää noin 10min kun iphonetistit esittelevät kännyissään jotain helvetin kynttilää jonka liekki heiluu kun sitä luuria heiluttaa tms.

Siis häh? Vaikka mun noksu ottaisi suihin en todellakaan olisi sitä esitellyt kavereille ainakaan ennen baarin pilkkua. Sellaiset pikku jutut kuin perhe, ura, elämä yleensä ovat kuitenkin ehkä mielenkiintoisempia kuin joku känny.

Tämän takia apple-fanipoikien ja normaalisti puhelimeen asennoituvien ihmisten maailmat eivät koskaan kohtaa.

Näitä puhelinväittelyjä on hauska lukea, tuntee itsensä poikkeuksellisesti täysijärkiseksi :)

Täytyy kuitenkin sanoa, että perhe, ura ja elämä yleensä keskusteluaiheina vanhojen kaveriden kanssa??!! Mikään ei muuten ole uuvuttavampaa, kuin tuoreen isän hehkutus ja selitys siitä vaippojenvaihdon ihanuudesta lapsettomille kavereilleen, taikka naimisissa olevan kaverin selitykset naimattomille kavereille, kuinka mukavaa sitä on istua viikonloput vaimon kanssa kotona.

Entäpä ura sitten, vielä pahempaa. Kehutaan vuoroin, kuinka hyvin menee ja jaellaan käyntikortteja - kavereille! C'mon, tästä syystä en käy Kallessa.

Elämä yleensä on varsin kattava keskustelunaihe ja sillä saa filosofoitua muutaman juoman jälkeen viimeisetkin kaverit hakemaan lisää, että jotenkin jaksaa kuunnella.

Elikkä, näihin verrattuna puhelinkeskustelu on varsin hyvä aihe vanhojen kavereiden kanssa. Terveisin tyytyväinen iPhonen omistaja, ei fanipoika tai muukaan poika tällä iällä, vaikka orsilla voi itseään senioriksi itseeni verrattuna kutsua :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisätään nyt vielä sen verran päivityksen jälkeen, että 10km Helsingin keskustasta puhelin näyttää yhtä palkkia huilatessaan sohvalla. Hienoa työtä. Tuo paska nokia näyttää täyttä signaalia (eri operaattorit ei voi tätäkään selventää, sen verran vilkkaalla asuinalueella ollaan). Eikä puhelimeen tule vieläkään BT yhteyspyyntöjä :curs:.

Ja kaikkien hilavitkuttimien vertailu on just hauskaa. Oikeesti kukaan ei halua kuunnella toisen arkiaskareita. Ei taatusti, jos ei ole joku ammattiseikkailija. Ystävällisyyden nimissä noita jaksaa lätistä, mutta taatusti haukotuttaa.

Ei kuulosta hyvältä Jakobin ongelmat iluurin kanssa, aijai. Ehkä se Samsungin tai HTC:een hankkiminen olisikin kannattanut.

Torstaina tuli puhelin ja perjaitaina pääsin ekaa kertaa tosissaan testaamaan. Aloitettiin helpolla, duunimatkalla helsingistä turkuun soitin viisi puhelua, joista YKSI toimi moitteetta. Yksikin puhelu n.15min katkoi moottoritiellä 130kmh vauhdissa kolme kertaa lähes peräkkäin! Alkoi inan verran kyrsimään :curs:. Paikallaan tuo ei ole noin pahaa ollut, mutta liikkuvana yksilönä alkaa tosissaan harmittaa, kun automatkojen ainoa hupi viedään. Mä tiesin, että antennivikaa on, mutta en sitä, että puhelin on lähes hyödytön Suomen "ykköstiellä". Tätä testiä jatkettiin sunnuntaina ja samoin tuloksin, joten ei ollut päivästä kiinni.

On Nokiakin pätkinyt aina yhdessä kohdassa, mutta ei ikinä noin pahasti.

Nyt uusin firmis sisään, toivottavasti mäkpookin ja ip4 liittäminen via BT nyt onnistuu. Ei onnistunut aikaisemmin. Eikö näiden pitäisi vaan toimia. On taas hermo hiukan pinnassa. saatana.

Joudut näköjään hommata kaks luuria, toisen puhumiseen ja toisen valomiekalle :D

Lisätään nyt vielä sen verran päivityksen jälkeen, että 10km Helsingin keskustasta puhelin näyttää yhtä palkkia huilatessaan sohvalla. Hienoa työtä. Tuo paska nokia näyttää täyttä signaalia (eri operaattorit ei voi tätäkään selventää, sen verran vilkkaalla asuinalueella ollaan). Eikä puhelimeen tule vieläkään BT yhteyspyyntöjä :curs:.

Ja kaikkien hilavitkuttimien vertailu on just hauskaa. Oikeesti kukaan ei halua kuunnella toisen arkiaskareita. Ei taatusti, jos ei ole joku ammattiseikkailija. Ystävällisyyden nimissä noita jaksaa lätistä, mutta taatusti haukotuttaa.

Luuri vaihtoon. Mulla on iphone 4:ssa parempi kuuluvuus kuin missään luurissa ikinä ja samaa sanoo pari kaveria jotka luurin on ehtiny saamaan.

Onko sulla luurin bt-valikko auki ku yrität sitä yhtymään bookin kans? Eikö se edes näy tietokoneelle?

Taitaa olla maanantaikappale. Itsellä ei mitään ongelmia koko luurissa.

Mulla ei mitään ongelmaa yhteyksien kanssa vaikka aluksi epäilinki,mutta testien jälkeen olen huomannut luurin toimivan täydellisesti. Kun teet tota bt yhteyttä,niin avaa asetukset-yleiset-bluetooth, pistä päälle ja anna olla siinä kunnes rupeet liittään tietsikkaa. sitten mb löytää luurin ja paritat. Ei ole vaikeaa..

Sori OT..

Mulla ollu iPhone nyt jokunen kuukausi ja olen aina inhonnut Applen ylimielistä asennetta. Inhoan edelleen. Pirun hyvä puhelinhan tämä silti on mutta ei musta taida suureksi Applefaniksi olla. Ei ainakaan niin että ottaisin ihan asiakseni saarnata asiasta. Oikeestaan ihan sama mikä vempain kädessä kuhan toimii.

90% käyttö on kuitenkin soittamista ja puheluihin vastaamista. Lisäksi maili ja soitin. No jee, onnistuis aikamonella muullakin luurilla.

Näitä puhelinväittelyjä on hauska lukea, tuntee itsensä poikkeuksellisesti täysijärkiseksi :)

Täytyy kuitenkin sanoa, että perhe, ura ja elämä yleensä keskusteluaiheina vanhojen kaveriden kanssa??!!

No voi LOL, tisseistähän sitä yleensä puhutaan, mutta noi tylsätkin aiheet ovat saletisti kiinnostavampia kuin joku liekki kännykän näytössä.

Hyvin onnistuit ottamaan viestistä sen olennaisimman pointin esiin. :rolleyes:

edit: oli näköjään pari muutakin takertunut tohon keskusteluosioon. Viestini tarkoitus oli siis esittää esimerkki siitä kuinka hyvin Applen brandin rakennus on onnistunut. Applen tuotteet kautta linjan ovat varmasti eniten intohimoa herättäviä verrattuna kilpailijoihin.

No voi LOL, tisseistähän sitä yleensä puhutaan, mutta noi tylsätkin aiheet ovat saletisti kiinnostavampia kuin joku liekki kännykän näytössä.

Hyvin onnistuit ottamaan viestistä sen olennaisimman pointin esiin. :rolleyes:

edit: oli näköjään pari muutakin takertunut tohon keskusteluosioon. Viestini tarkoitus oli siis esittää esimerkki siitä kuinka hyvin Applen brandin rakennus on onnistunut. Applen tuotteet kautta linjan ovat varmasti eniten intohimoa herättäviä verrattuna kilpailijoihin.

Mullakin on nykyään niin vähän vapaa-aikaa, että jos illanistujaisten kohokohta on pierusoittari tai kännykän taustakuva niin taidan jäädä himaan...

Kävinpä itseki ronklaamassa luureja, ja Samsung Galaxy S tuntui parhaalta käytettävyydeltään, jopa parempi kuin iLuuri 4. Tuntuu että valmistajien välillä on aika paljon eroa, vaikka käyttis olisikin Android. Samsung tekee mun mielestä parhaat A-luurit, tällä hetkellä. Toisaalta mua kyllä edelleen vierastuttaa puhdas kosketusnäyttö, saapa nähdä mikä luuri tulee lähiaikoina ostettua.

Melkoisen makuasia ottaako Samsungin vai HTC:een. Samsung tuntui kyllä halvalta omaan käteeni. Täytyy kyllä myöntää, että tekisi mieli sekin hommata Desiren viereen :P iPhonessa en näe mitään minkä takia hankkia se, tylsän oloinen kapistus. Applen logokaan ei herätä itsessäni minkäänlaisia riemun tunteita.

Onko tuossa hd2:sessa muka android, eikö siinä ole windows mobile?

Windows-puhelin toi on. Jos semmosen haluaa niin odottelisin hetken että W7-luurit tulevat markkinoille.

Voi vittu mä olen puusilmä. Windows puhelimessa - EI kiitos.

Syyskuun 15. HTC pitää tiedotustilaisuuden englannissa ja huhut uumoilevat EVOn eurooppalaista versiota. Jos ei tuota niin jotain sieltä on tulossa. Kyllä tässä jaksaa sinne saakka venailla ihan hyvin.

Laitan nyt tänne, kun en parempaakaan paikkaa keksi. Eli onko puhelimen näytön värimäärällä oikeestaan mitään eroa, esim. 260k värejä tai 18 milj. väriä.

Melkoisen makuasia ottaako Samsungin vai HTC:een. Samsung tuntui kyllä halvalta omaan käteeni. Täytyy kyllä myöntää, että tekisi mieli sekin hommata Desiren viereen :P iPhonessa en näe mitään minkä takia hankkia se, tylsän oloinen kapistus. Applen logokaan ei herätä itsessäni minkäänlaisia riemun tunteita.
HTC vs. Samppa duelhan on ihan prioriteeteistä kiinni
- Sampassa isompi/parempi näyttö jota voi kytätä jopa auringonpaisteessa
- Desiressä Sense UI + HTC-widgetit + nopeammat päivitykset + salama kamerassa (lähinnä taskulamppukäyttöön mutta anyway)

Tykkään Samsungin designista enempi (pelkistetty FTW), mutta Sensen + Widgetit + nopeammat upgradet tekee Desirestä mun valinnan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom