No oli ne ostanut lumiatkin, kertoohan se jotain.
Tämä oli hyvä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oli ne ostanut lumiatkin, kertoohan se jotain.
Mulla on Samsungin tv ja Blu-ray soitin;)Sinähän olet.
Heitetään välistä iPhonesta jotain ettei jää aivan Sampan ja Nokian jalkoihin. Itsellä oli käytössä reilun vuoden tuo 4S ja nyt sitten tuli 5 tilalle ja täytyy sanoa, että aikamoinen pettymys vaikken mitään odottanutkaan. Suoraan (helposti havaittavia) käyttäjälle näkyviä muutoksia oikeastaan ainoastaan tuo ruudun koko. Muuten aika tylsää perusskeidaa. Ei hirveänä jaksa kiinnostaa vaikka se ottaa noin tuhat kuvaa minuutissa kun oikein naputtaa. Eikä jaksa sekään kiinnostaa millä sitä lataa. Kuulokkeet olivat kans muuttuneet; en tiedä onko tuo hyvä vai huono asia. Joka tapauksessa täytyy mainita, että täysin säälittävä julkaisu, siis tuo 5, silloin aikanaan. Ei mitää kummepia muutoksia vaan samaa, sinänsä hyvää ja toimivaa, huttua edelleen.
Mulla on Samsungin tv ja Blu-ray soitin;)
Voisko nyt sit todeta, että kyseessä on se ns. "nollapäivitys".
näinköhän on tulossa edes.. nimim. skeptinen Lumian omistaja
Mulla on Samsungin tv ja Blu-ray soitin
Mulla on Samsungin jääkaappi ja pakastin sekä oli miniläppäri
Vähän ehkä offtopiccia, mutta kuinka paljon porukalle on merkillä väliä elektroniikkaa ostettaessa? Ostatteko aina nimenomaan tietyn merkkisiä tuotteita?
Ei oo mitään väliä paitsi samsungia en oo enää kehdannut tämän ketjun lukemisen jälkeen ostella.
Ei oo mitään väliä paitsi samsungia en oo enää kehdannut tämän ketjun lukemisen jälkeen ostella.
Taidanpa laittaa mustaa teippiä tuohon TV: ja Blu-Ray soittimen nimen päälle:DPienenä shokkina tuli itsellekin, että toi mun telkkarihan on perkele Samsung.
Pienenä shokkina tuli itsellekin, että toi mun telkkarihan on perkele Samsung.