Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Pitää kuitenkin muistaa, että ei iPhonea osteta sen takia että se olisi hyvä puhelimena vaan sen takia että se on iPhone. Siihen kun on saatavilla yli 100 000 sovellusta...

No eikös se oo kuitenkin vähän vittumaista kun puhelimen perusominaisuus kusee?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää kuitenkin muistaa, että ei iPhonea osteta sen takia että se olisi hyvä puhelimena vaan sen takia että se on iPhone. Siihen kun on saatavilla yli 100 000 sovellusta...

Tästä sovellusten lukumäärästä oli jossain hyvä kirjotus. Sovellusten määrä on vissiin sen takia niin iso kun joka pdf:stä on tehty oma sovellus. Sään näyttäviä ohjelmia on satoja jne.. olisi kiva nähdä kuinka monta yksilöllistä ohjelmaa on olemassa, ei yhteislukumäärää joista 90% on kopioita toisistaan.

Eihän iphoneen voi mahtua mitenkään 100 000 sovellusta :wtf:

e. Androidiin on saatavilla vain 85k sovellusta :/

Ensi pitäis määritellä järkevä. Toiselle turha softa voi olla hyvinki käyttökelpoinen toiselle. Mutta joo oikeesti jos pelit jätetään pois niin omasta luurista löytyy ehkä 20 "järkeväksi" kelpuutettavaa softaa :) 100 saaminen tekis varmasti hyvin tiukkaa.

Jep, jonnekkin alle 20 jää. Ja pelejä en laskisi järkeviksi sovellutuksiksi, toki älypuhelimella voi pelata mutta kyllä mä pelikäyttöön jonku muun laitteen hankkisin.

(omat lapset on hulluna iPhonen kala"peliin" jossa vedenpintaa koskiessa kalat säikkyy. Hauska sovellus mutta en sitte tiiä onko tossa järkeä :) )

Makuasioistahan on aina kiva kiistellä..!

Ittellä ollut vaikka minkälaisia luureja. Viimeisimpinä HTC Touch Diamond ja HTC Hero sekä nyt käytössä iPhone 3Gs. Pakko sanoa, että pidin hirveästi noista HTC:n luureista, mutta niihin oli vaikea saada lisäsälää (näyttösuojat, kuulokkeet). HTC:n omia olisi kyllä tarjolla, mutta niillä on myös hyvä hinta. Muutaman kerran tilasin ulkomailta jotain, mutta ne eivät koskaan olleet sellaisia kuin niiden ajattelin olevan. Ohjelmia niihin sai ladattua vaikka miten paljon torrenttien avulla, itsellä esim. TomTom. Otin käyttöön kuukausi sitten iPhonen ja olen kyllä ollut yllättynyt miten hyvä se on. Muutamia ohjelmia kuitenkin kaipaan noista HTC:n puhelimista kuten office paketti. Käytön helppous on aivan ylivertaista kun vertaan noihin HTC:n puhelimiin, siis peruskäytön. Nokialaista en ota enää koskaan. Oli parina ensimmäisenä puhelimena, mutta testattuani muita, huomasin niiden olevan parempia. En pidä niiden käyttöliittymästä.

Eli minun ääni menee iPhonelle.

Jaa, mä lataan kaikki sovellukset, maksulliset tai maksuttomat nätisti Appstoresta puhelimesta tai sitten koneelta nätillä iTunes sovelluksella.

appstore.jpg

On muuten käytettävyydessä aika hirvittävä ero noissa sovelluksissa, mutta niin se taitaa olla myös ko. puhelimissa.

Jaa, mä lataan kaikki sovellukset, maksulliset tai maksuttomat nätisti Appstoresta puhelimesta tai sitten koneelta nätillä iTunes sovelluksella.

katso liitettä 62015

On muuten käytettävyydessä aika hirvittävä ero noissa sovelluksissa, mutta niin se taitaa olla myös ko. puhelimissa.

Iso peukalo.

Itekin lataan maksulliset ja maksuttomat ohjelmat yleensä luurilla.

Ootko muuten Android-luureja kokeillut, esim. Desireä, Wavea, Droidia? Ovat aika hyviä luureja.

Tuo AndroLib on kyllä aika karsean näkönen paikka. Ite oon käyttäny AppBrainia. Etit ohjelman, luet viivakoodin puhelimen kameralla suoraan näytöstä ja luuri hakee ohjelman marketista.

Iso peukalo.

Itekin lataan maksulliset ja maksuttomat ohjelmat yleensä luurilla.

Ootko muuten Android-luureja kokeillut, esim. Desireä, Wavea, Droidia? Ovat aika hyviä luureja.
Anna kun veikkaan, iTunes ja Appstore ovat huonoja kun ovat liian simppeleitä käyttää? Vai väittääkö joku täällä ihan tosissaan, että noi on edes samalla planeetalla? Ihan oikeasti?

En ole noita käyttänyt, en ole ihminen, joka ostaa aina uuden ja uuden puhelinmallin. Koittanut olen vain muutamaa mallia lyhyen ajan, eikä niissä mitään vikaa silloin ollut, oivallisesti kaikkea matskua ainakin HTC:n luureissa. Toimivat kuten kosketusnäytön pitääkin, mut iPhone nyt on vain käyttikseltään paras itelle. Jos haluaisin viritellä kokoajan luuriin jotain konsoleita ja mirccejä, niin varmaan hommaisin jonkun muun luurin. Mut niin kauan kuin luurin päätarkoitus mulla on soittaa musiikkia, hoitaa emailit, kalenterit, puhelut ja tekstarit plus toki räpsiminen kuvien osalta, niin iPhone on ehtoton ykkönen. Toki olen iloinen, että nelosessa on HD video, koska sitä olen odottanut.

No niinhän se hoituu androidin puolellakin suoraan puhelimella.
Jep, androidmarket on suht kätevä systeemi. Maksullisia spftia pystyy myös kohta lataamaan ilman kikkailua, vielä se ei onnistu. Kirjoittelen tätäkin luuria tässä desirellä, 3pvä ollut testissä, ja vaikuttaa todella hyvältä. :)

EDIt: Mikelle, musta androidmarket on lähes yhtä simppeli, kuin appstore. Eikä vielä haittaa se, ettei maksullisia sovelluksia pysty ilman kikkailua asentaa, kun hyviä ilmaisiakin löytyy nin törkeesti

Anna kun veikkaan, iTunes ja Appstore ovat huonoja kun ovat liian simppeleitä käyttää? Vai väittääkö joku täällä ihan tosissaan, että noi on edes samalla planeetalla? Ihan oikeasti?

En ole noita käyttänyt, en ole ihminen, joka ostaa aina uuden ja uuden puhelinmallin. Koittanut olen vain muutamaa mallia lyhyen ajan, eikä niissä mitään vikaa silloin ollut, oivallisesti kaikkea matskua ainakin HTC:n luureissa. Toimivat kuten kosketusnäytön pitääkin, mut iPhone nyt on vain käyttikseltään paras itelle. Jos haluaisin viritellä kokoajan luuriin jotain konsoleita ja mirccejä, niin varmaan hommaisin jonkun muun luurin. Mut niin kauan kuin luurin päätarkoitus mulla on soittaa musiikkia, hoitaa emailit, kalenterit, puhelut ja tekstarit plus toki räpsiminen kuvien osalta, niin iPhone on ehtoton ykkönen. Toki olen iloinen, että nelosessa on HD video, koska sitä olen odottanut.

No iTunesista en pidä, mutta kait se on ihan ok. Onhan tuo iPhone hyvä luuri, mutta kyllä muiltakin kilpailijoilta on tullut jo ihan vastaavan tasoisia. Esim. pikaviestittelyyn ja emaileihin löytyy parempiakin luureja.

Samsung Wave? Menivät laittamaan tuohon oman Bada-käyttiksensä, muuten olisikin markkinoiden paras vehje. Muuten teknisesti hyvällä laitteella yritetään saada ihmisiä Badan puolelle, jotta joskus tulevaisuudessa Samsung pääsee tienaamaan omalla SamsungApps:llaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom