Kyllä mä sen tiedostan että toiset ei halua parasta vaan pitää mennä vastavirtaan hipsterinä ja ostaa joku Mokia. Saan mä niille silti naureskella.
Siis fanittaa;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä sen tiedostan että toiset ei halua parasta vaan pitää mennä vastavirtaan hipsterinä ja ostaa joku Mokia. Saan mä niille silti naureskella.
perkele oot sekasi.Mä alan kyllä oleen samoilla linjoilla tässä Japin kanssa. Vituttaa ihan periaatteesta kaikki suomalaiset paska firmat ja varsinkin ne jotka on potkineet työntekijöitä ulos. Huomenna vaihtuu hakat autosta, pankkiin ja vakuutusfirmaan soitto joulun jälkeen, suomalaisen ruoan syönti loppuu... lista on loputon. Toivottavasti loputkin suomalaiset työpaikat valuu ulkomaille. Pian ulkomaalaiset firmat eivät halua käyttää meidän paskaa insinööriosaamista muuta kuin kokoonpanolinjoilla. Sitten päästään lyömään linjan yli ylävitosia Japin kaa kun kootaan maailman parhaimpia korealaisia matkapuhelimia.
Ei täällä mikään muu ole sekaisin kuin sun sarkasmitutka.perkele oot sekasi.
iphone vitosestahan oli myös aikapaljon kuraa kun se tuli myyntiin. Onko se siis myös paska puhelin vai onko siittimesi varteen tatuoitu omenankuva syynä ettei se ole niin paska?Siitä on kirjoitettu jo ihan tarpeeksi arvioita, tuskinpa tarvitaan lisää, käytetään jo kirjoitettuja osviittana. Sun oletukset on ihan toissijaista, Nokian paskuus todellista. ;)
iphone vitosestahan oli myös aikapaljon kuraa kun se tuli myyntiin. Onko se siis myös paska puhelin vai onko siittimesi varteen tatuoitu omenankuva syynä ettei se ole niin paska?
iphone vitosestahan oli myös aikapaljon kuraa kun se tuli myyntiin. Onko se siis myös paska puhelin vai onko siittimesi varteen tatuoitu omenankuva syynä ettei se ole niin paska?
Onko kellään mitään tietoa/kokemusta Asus padfone2:sta?
Mahdatkohan hermanni ymmärtää, että suurin osa ihmisistä ostaa puhelimen vaikka seuraavin perustein:
-Hieno design
-Käyttöjärjestelmä ja sen toimivuus omiin käyttötarkoituksiin / ominaisuudet
Mulla ei ainakaan ole hevon vitun merkitystä onko siinä logona omena, nokia vai htc -teksti. Tällä hetkellä valitsisin itselleni lumia 920 jos olisi rahaa, koska se on omasta mielestäni paras puhelin tällä hetkellä. En koe olevani valintani perusteella vastavirtaan menevä hipsteri. Mun mielestä on ainakin helvetin hienoa, että nokian floppien jälkeen ovat saaneet työnnettyä markkinoille oikeasti toimivan ja siistin luurin, joka menee vielä kaupaksikin.
En näe missään mahdollisuutta että Nokialainen voisi olla se valintani, siinä on tällä hetkellä paras yökuvaus, kaikki muu on kärkeä huonompaa.. Jos arvostaa sen yökuvauksen jotenkin ihan älyttömän korkealle sen voi valita, kaikkiin muihin juttuihin löytyy muilta parempaa.
Kuinka monen tunnin edestä löytyy kokemusta 920:stä, iphone5:stä ja vaikkapa HTC one X+:sta sen s3:n lisäksi, mihin mielipiteesi perustat? s3 on helvetin hyvä puhelin, mutta en ymmärrä, miten jaksat / voit haukkua kaikki muut lippulaivat paskoiksi mutun perusteella.
Selitys vaikkapa 920:n NFC-ominaisuudet, mikä niissä on huonompaa kuin kilpailijoilla?
Itse kallistuisin ykkösen puoleen fyysisen näppäimistön takia. Mulla on kokemusta ainoastaan tuosta ykkösestä ja se toimii ihan täysverisenä läppärinä. Riippuu varmaan aika pitkälti paljon tarvii LTE:tä nyt tai lähitulevaisuudessa. Ihmettelen edelleen, miten toi liittettävyys toimia noin hyvin. Ainoat miinukset antaisin puhelimen akunkestosta. Se on aina sen tasan 16h.
Ostatko parhaan mahdollisen omiin tarpeisiin/omien näkemysten mukaan vai sen mikä voittaa testin jossain vaiheessa? Miten puhelimessa voi olla kaikki muut kärkeä huonompaa kun tuossa uudessa lumiassa on esim sellaisia juttuja mitä samsungissa ei ole? langaton lataus/4g lte verkon tuki ilmeisesti mm löytyy sinun luuristasi?Kuten olen aikaisemminkin sanonut täällä, en ole minkään merkin suuntaan kallellaan vaan ostan aina parhaan mahdollisen, ja samaan hengenvetoon yleensä todennut että nokiaa ei tarvitse varmaan ikinä ostaa. Mullekkin on loppupeleissä ihan sama mikä teksti siinä on, edellinen oli omena, nyt on samppa. En näe missään mahdollisuutta että Nokialainen voisi olla se valintani, siinä on tällä hetkellä paras yökuvaus, kaikki muu on kärkeä huonompaa.. Jos arvostaa sen yökuvauksen jotenkin ihan älyttömän korkealle sen voi valita, kaikkiin muihin juttuihin löytyy muilta parempaa. Designin paremmuuden voin ymmärtää jos joku siinä näkee parempaa siitä kun ei pysty olemaan vain yhtä mieltä minkä testit osoittaa, itse en kuitenkaan designille anna juurikaan arvoa, yleensä ne jotka arvostavat applea yli kaiken antavat sille designille enemmän painoa.
Helmikuussa julkastaan ainakin S4 eli kai tuota luulis saavaan maalis- tai huhtikuussa. Samassa tapahtumassa luulis tapahtuvan myös HTC:n, Applen ja Nokian julkistuksia. Tosin en tiedä julkaiseeko Apple tai Nokia lippulaivoja tuossa tapahtumassa, niin vähän aikaa kuitenkin niiden puhelimien ilmestymisestä aikaa vrt. S3.Alkais olemaan puhelimen vaihto edessä, niin osaisko porukka kertoa että koska nämä seuraavat isot lippulaivamallit ovat tulossa pihalle? Tuntuis vähän hölmöltä ostaa tässä vaiheessa melkeen vuoden markkinoilla ollut puhelin.