Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Näinköhän markkinat vastais Applen repäisyyn, jos noin tekisivät.. ensi fiilis, et lopun alkua, mutta toisaalta itse olen ollut jo nyt rajoittunut asenteeltani kun puhuttu yli 4" näytöistä.. ja pitäny niitä liian isoina käyttää.. silti vielä joku 1,5" lisäys "keskimääräiseen" 4,5" näyttöjen kokoon (ihan päästä heitetty) kuulostaa aika julmetun isolta hyppäykseltä..

Näinköhän markkinat vastais Applen repäisyyn, jos noin tekisivät.. ensi fiilis, et lopun alkua, mutta toisaalta itse olen ollut jo nyt rajoittunut asenteeltani kun puhuttu yli 4" näytöistä.. ja pitäny niitä liian isoina käyttää.. silti vielä joku 1,5" lisäys "keskimääräiseen" 4,5" näyttöjen kokoon (ihan päästä heitetty) kuulostaa aika julmetun isolta hyppäykseltä..

No tolla ne vois oikeesti tehdä jotain uutta. Toki siitä huolimatta tulee pari kuukautta aikaisemmin 5s jossa on 6 ominaisuudet pienemmällä näytöllä ;)

Tätäkin kirjottelelen nexus 7:lla ja olis kyllä karmeeta kuljettaa lähes tän kokosta PUHELINTA mukana :D jo toi note2 näyttää aika härskiltä kun noita ihmisillä näkee korvalla :D
Mulle taas Lumia 920 on ollu syy olla hommaamatta Nexus 7:aa :) 10 vähän hiinä ja hiinä, mutta saa nähdä saanko senkään tarvetta perusteltua itselleni.

Muutos on raju luuripuolella, tuntuu ettei iP5:sesta puhu juuri kukaan - teknoblogeissa, arvosteluissa tai somessa...

iPhone 5:ssa ei ole mitään kiinnostavaa, siksi siitä ei puhuta. Veikkaan että seuraavassa iPhonessa on jotain muutakin uutta kun uusi sovellusrivi ja tehokkaammat komponentit. Mikäli haluavat pysyä puhelinmarkkinoilla.

iPhone 5:ssa ei ole mitään kiinnostavaa, siksi siitä ei puhuta. Veikkaan että seuraavassa iPhonessa on jotain muutakin uutta kun uusi sovellusrivi ja tehokkaammat komponentit. Mikäli haluavat pysyä puhelinmarkkinoilla.

Mäpä veikkaan juuri päinvastaista; seuraavaksi tulee Iphone5S joka on nopeampi ja siinä on enemmän pikseleitä.

Mäpä veikkaan juuri päinvastaista; seuraavaksi tulee Iphone5S joka on nopeampi ja siinä on enemmän pikseleitä.

Voi olla, tosin jotain muutakin tarttis tehä jos ei meinaa tulevaisuudessa hävitä roimasti markkinaosuuksia muille valmistajille. Vanhentuneella käyttiksellä varustettu ylihintainen rahastusluuri tuskin houkuttaa loputtomiin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tuo iPhone on nyt vaan sen verta kallis Kiinalaisille ettei ne ihan huvikseen niitä päivittele. Varmaan pitää paikkaansa tuossa jutussa sanottu että ne jotka iPhonen haluaa niillä on jo 4tai 4s tai vastaavaa..

Koskahan niitä Nokian mokia tulee lisää kauppoihin? Hiljasta pidellyt sillä osastolla tai sitten olen ollut sokea/kuuro. Jos sitä ens vuoden alkupuolella päivittelis fööniä sitten mahtoollisesti...

Koskahan niitä Nokian mokia tulee lisää kauppoihin? Hiljasta pidellyt sillä osastolla tai sitten olen ollut sokea/kuuro. Jos sitä ens vuoden alkupuolella päivittelis fööniä sitten mahtoollisesti...

Just viime viikolla kaveri ohi kävellessään osti 920 gigantista että kyllä niitä on kun vaan kysyy ;)

Just viime viikolla kaveri ohi kävellessään osti 920 gigantista että kyllä niitä on kun vaan kysyy ;)

Jaa niitä kuitenkin saa jostain, mä ajattelin että ne on totaalisesti sukupuutossa. Eipä sillä, kun en kytkyineni pääse vielä edes vaihtamaan hetkeen :D Tuolla 920:llä varmaan meneekin sitten niin kauan kun toimii. Tässä 900:ssa toi resoluutio vaan häiritsee aina vaan.

Jaa niitä kuitenkin saa jostain, mä ajattelin että ne on totaalisesti sukupuutossa. Eipä sillä, kun en kytkyineni pääse vielä edes vaihtamaan hetkeen :D Tuolla 920:llä varmaan meneekin sitten niin kauan kun toimii. Tässä 900:ssa toi resoluutio vaan häiritsee aina vaan.

Gigantissa oli kuulemma ollut yksi mallipuhelin ja kun kaveri oli sitä hypistellyt niin myyjä oli sanonut että mustia on varastossa jos kelpaa :) en tiiä miksi varastossa niitä jemmaavat, vai onko se normi tapa gigantissa.

vähä hissuu olla sotatantereella, ni heitetään vähän löylyä kiukaalle..
Mites vannoutuneet iPhone käyttäjät (ja miksei S3:n myös)..
Ottaisitteko mieluummin iPhonen kameran (kun se voitti TM:n testissäkin) vai 920:n?

Onks mulle kasvanu täysin pinkit nokia-lasit päähän vai onks kukaan muu ihmetellyt tota "tulosta".
eli nyt kyse vaan kameroista, ei luurien muista ominaisuuksista..
Ja kyse kokonaisuudesta, sisä/ulko, kirkas/pimeä olosuhteista, eikä mistään yksittäisestä.

...nyt vuodenvaihteessa kun alvi nousee, ja se vaikuttaa myös kytkyn hintaan, niin kaikilla on oikeus sopimusehtojen mukaan purkaa kytkynsä. Asiasta ei operaattorit sun muut tietenkään paljon huutele.

Vaikka nokian markkina-arvo nousisi 50%, niin siltikin se olisi hyvin pieni murto-osa koko applen markkina-arvosta. :)

Näin on. Mutta Applen markkina-arvo tulee romahtamaan jos Noksu nousee 50%. Tuossa viimeisen 3kk kurssikäppyrät

http://www.google.com/finance?chdnp...=0&q=NASDAQ:AAPL&ntsp=0&ei=gNLMUJjsA8mHwAORUA'

Kyllä mun mielestä jokaisen suomalaisen kuuluisi toivoa Nokialle menestystä,sillä ks. firman menestys vaikuttaa suoraan suomalaisten vaurauteen. Suomalaiset taitavat omistaa yli 30% vieläkin Noksusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom