Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö tämän perusteella paras puhelin ole sellainen, jolla voi helposti soittaa ja lähettää tekstiviestin - mitä muuta päivittäiseen käyttöön tarvitaan? Miksi sinun päivittäiset asiasi ovat sen tärkeämpiä kuin ne ominaisuudet, joita muut tarvitsevat ja joita ei ehkä iPhonessa ole?
Siinä taas on vastaavasti miljoona asiaa, joita muissa luureissa ei ole. On aika naurettavaa perustella puhelimen käytön helppoutta sillä, että siinä on T9 numerosyöttö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai Iphonessa muuta ole kuin se softamäärä mitä ei muista löydy. Muista luureista löytyy kyllä perusominaisuuksia joita iPhoneen ei varmaan saada ikinä.

Kauheeta se on. Paljon hankalampaa kuin rakas Symbian <3 Olenkohan mä ihan yksin ajatukseni kanssa siitä, että luuri pitäisi olla kuin tietokone. Kukaan ei rajaa ja kerro mitä sillä teet ja mitä siihen asennat ja moniajo on 100% oikea versio eikä joku huijauskopio. Eikä kukaan ulkopuolinen voi sammuttaa sitä etänä toimistostaan.

Kauheeta se on. Paljon hankalampaa kuin rakas Symbian <3 Olenkohan mä ihan yksin ajatukseni kanssa siitä, että luuri pitäisi olla kuin tietokone. Kukaan ei rajaa ja kerro mitä sillä teet ja mitä siihen asennat ja moniajo on 100% oikea versio eikä joku huijauskopio.

Kyllä. Sinä olet vääräuskoinen ja seuraavassa omenakokouksessa sinut pitäisi ristiinnaulita ja polttaa roviolla. :D

Noin tottapuhuen silloin kun Microsoft on välillä tehnyt kilpailua rajoittavia juttuja se on ollut ihan hirveän kauheaa. Applella se ei ole. No ilmeisesti johtuen siitä että Applessa on kaikki mahollinen mitä ihminen voi tarvita ja sitä mitä ei ole - no sellaisen haluaja on vain typerä muro joka ei ymmärrä omaa parastaan :)

Ahaa, tämäpä oli vapauttava tieto, pistänkin heti puhelimen myyntiin, tämä poika ei perkele rupea safaria käyttään edes operaksi naamioituna, vittu tuskin pystyy nettiä selaamaan, ja googlekin varmaan huijaa ku käyttää noita. Kiitos kun vapautit minut Applen ikeestä, huh, nyt vain Meego ja Leego ostoon niin saan käyttää ehtaa operaa tai vaikkapa internet exploreria, mozillasta puhumattakaan, on ne perkeleitä siellä Jobsin toimistossa!

Miten tää vastaus liittyy mitenkään siihen mun postiin. Aivan ei mitenkään.

Sarkasmi on varmaan vieras käsite, laitan linkin tähän niin voit tutustua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

Sarkasmi on tuttu käsite (ylläri,ylläri).

"Onko sulla jotain ymmärrysvaikeuksia? Mä vastasin kyysymykseen minkä takia mun mielestä iOS on huono ja sä alat puhumaan kännykkän myynnistä. Valoja sinnekin pikkasen. "

Jos et vielä sisäistäny postauksen sisältöa, niin sillä tarkoitettiin, että miten sun vastaukses liitty mun edelliseen postiin mitenkään, ja että miksi pitää aukoa päätä jossei oo mitään oikeeta sanottavaa.

Kauheeta se on. Paljon hankalampaa kuin rakas Symbian <3 Olenkohan mä ihan yksin ajatukseni kanssa siitä, että luuri pitäisi olla kuin tietokone. Kukaan ei rajaa ja kerro mitä sillä teet ja mitä siihen asennat ja moniajo on 100% oikea versio eikä joku huijauskopio. Eikä kukaan ulkopuolinen voi sammuttaa sitä etänä toimistostaan.

Tätä ainakin itse odotan kännykältä ja sen takia kiinnostaakin minkälainen meegosta on tulossa.

Et varmaan sen enempää kuin ne, joiden mielestä puhelimen pitää toimia mahdollisimman sulavasti ilman mitään säätämistä.

Ei mun ainakaan ole ikinä tartennut säätää puhelimia. Painat nappulaa, aukeaa menu, avaat ohjelman mitä haluat käyttää ja käytät sitä. Valinnat-nappulan alta löytyy kaikki ohjelmaan liittyvät asetukset. Tostahan on Michael Knight säätäminen kaukana. Ja tämäkin vielä ilman kosketusnäyttöä.

Ei mun ainakaan ole ikinä tartennut säätää puhelimia. Painat nappulaa, aukeaa menu, avaat ohjelman mitä haluat käyttää ja käytät sitä. Valinnat-nappulan alta löytyy kaikki ohjelmaan liittyvät asetukset. Tostahan on Michael Knight säätäminen kaukana. Ja tämäkin vielä ilman kosketusnäyttöä.
Miksi se luurin sitten pitää olla kuin tietokone jos sitä ei tartte säätää? Vai tarkoititko, että haluat puhelimen olevan Mac, jota ei pahemmin säätää tartte?

Käyttää sitä safarin moottoria kaikki selaimet, ellen nyt ihan väärin muista.

E: Siinä ei siis pysty vapaasti tekee semmoista selainta, kun tahtoo. Syynä oli se, että selaimien on pakko käyttää jotain safarin juttua siinä.

Piti ihan googlata. Itseasiassahan Iphoneen saa Opera minin, joka on siis ihan oma selain.

Edit: Mutta siis kuka nyt haluaa mitään opera-miniä käyttää. ;)

Piti ihan googlata. Itseasiassahan Iphoneen saa Opera minin, joka on siis ihan oma selain.

Edit: Mutta siis kuka nyt haluaa mitään opera-miniä käyttää. ;)

Tiedän, että saa minin. Siinä näyttäis tapahtuvan serverillä purku, muut selaimet joutuu käyttämään safarin js-engineä. Tätä tarkoitin silloin siinä viestissä, ei sitä etteikö eri selaimia sais.

Miksi niitä käyttiksiä on niin monta? Onko se jonkin sortin etu joillekkin että on 6 eri käyttöjärjestelmää per puhelinmalli?
on. toiset ei vaadi kummoista rautaa ja pelaavat vähän rajoitetuin toiminnallisuuksin = halvat puhelimet
ja jotkut vaatii parhaan raudan toimiakseen järkevästi = kalliit puhelimet

esim 3Gs:n ostaja on maksanut raudasta jolla ei ole tehnyt ennen iOs 4:ää yhtään mitään.

Se on kivaa kun posteissa on asiasisältöä, jos olet erimieltä noinkin informatiivisesta postauksesta, niin olisi hyvä kuulla vähän mielipiteitä eikä mitään lollittelua ja mukahauskoja koodinpätkiä.
no mitä osaa tuosta olkiukosta et ymmärtänyt.

jos korjaan kaverin kovat luulot siitä kuinka symbianissa on lyöty resoluutio lukkoon toisin kuin rakkaassa mäkissä, niin jauhan hardisspekseistä?

Eiköhän se tuohon suuntaan lopulta mene. Avoimuus varmaankin valtaa tämänkin alan, android, symbian ja muut vastaavat etunenässä.

Et oo yksin ton ajatuksen kanssa. Mä haen kans tietokonetta pienessä paketissa. Paljon enemmän käyttöä muilla ominaisuuksilla kun puhelin / tekstiviesti, koska nuo muut yhteydenpitotavat on menny ohi noista kahdesta edellämainitusta omalla kohdallani. Pikkasen vielä lisää tehoja, niin hyvä hyvä. Haluaisin joskus tulevaisuudessa korvata läppärin ja pöytäkoneen kokonaan tollasella pienellä pulikalla. Tästä syystä myös näppis / tv-out tai vastaava on myös ehdottomia, koska ei minkään luurin näppiksellä kirjoteta pitempää tekstiä yhtä nopeesti / helposti.. paitsi ehkä sit jos osaa käyttää vaan yhtä/kahta sormee kerralla.

no mitä osaa tuosta olkiukosta et ymmärtänyt.

jos korjaan kaverin kovat luulot siitä kuinka symbianissa on lyöty resoluutio lukkoon toisin kuin rakkaassa mäkissä, niin jauhan hardisspekseistä?

Meinasin jo olla vastaamatta tuohon olkiukotteluun koska suoraan sanoen vaikutat Visual Basic -gurulta, mutta kysytään nyt kumminkin: tiedätkö sinä mitä käyttistason resoluutioriippumattomuus tarkoittaa? Jos tiedät, mitä epäilen, kerro miten Nokia sen on tehnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom