Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
"Bisnekseen" varmaan tosi hyvä luuri, insinöörit vetää käteensä kun saa Windowsin luuriin. Kannattaako luurista sitten tehdä "bisnesluuria", on jo ihan toinen asia. Tässä Mikkisoftan Balmerin kommentti kun iPhonen eka versio oli tulossa. Erityisesti "does not appeal to business customers" naurattaa. Kertokaa mulle, mitä se yrityskäyttö oikein on, koska mulla on nyt semmoinen haju, että koko sana on pelkkä illuusio jostain, mitä ei ole olemassa. Mitään yrityskäyttöä ei ole edes olemassa, se on vain sana, jolla koitetaan pönkittää vaikeakäyttöisten luurien mainetta. Jos nyt jollekin projektipäällikölle Nokialla annetaan iPhone, niin mitä töitä jää tekemättä?

Riemurasian flashvideoiden kattelu taitaa olla ainut mikä jää inssiltä pois agendasta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riemurasian flashvideoiden kattelu taitaa olla ainut mikä jää inssiltä pois agendasta

Eli ehkä se oleellisin osa päivän tehtävistä??

Mail for Exchangen kanssa on ollut iifoonissa jonkun verran ongelmia joita en ole saanut ratkottua. Yhtäkkiä lopettaa synkkaamisen ja mikään ei auta

Mulla on pelannu Exchange synkkaus iPhonella alusta asti täydellisesti. Samaa ei voi sanoa Nokiasta.

Nokiaa ei kyllä puolla mikään asia (ehkä kamera, joka on tietenkin jokaisen insinöörin tärkein businesstyökalu).

Mulla on pelannu Exchange synkkaus iPhonella alusta asti täydellisesti. Samaa ei voi sanoa Nokiasta.

Nokiaa ei kyllä puolla mikään asia (ehkä kamera, joka on tietenkin jokaisen insinöörin tärkein businesstyökalu).

Juu, en siis sano etteikö Nokiassa ongelmia olisi, kunhan luettelin iPhonen yrityskäytössä vastaan tulleita ongelmia. Vähänhän noita on ollut, oikeestaan ei yhtään. Tukikeikkoja noista luureista tulee todella harvakseltaan.

Jos minä päättäisin niin Nokiaa ei taloon ostettaisi, mutta eipä IT näitä IT asioita päätä. :)

iPhone toimii modeemina kahdella painalluksella suoraan menu barista.

Windows-koneessa asentamatta mitään pohjalle? Kuulostaa aika näppärältä. Tekeekö se itsestään langattoman tukiaseman vai miten?

iPhone toimii modeemina kahdella painalluksella suoraan menu barista.
Wifi hotspot yhdellä tökkäyksellä @ HTC Desire troll_icon.gif

Toi on kyllä ihan loistava ominaisuus, enpä ole vielä testannut. Tämä uusi tekniikka on saanut minun pään ihan pyörälle, harppaus vanhasta E sarjasta on dramaattinen, olen suorastaan tohkeissani.

Toi on kyllä ihan loistava ominaisuus, enpä ole vielä testannut. Tämä uusi tekniikka on saanut minun pään ihan pyörälle, harppaus vanhasta E sarjasta on dramaattinen, olen suorastaan tohkeissani.
Ilmeisesti sun Wildfire on siis 2.2 nyt? Ainakin Wikipedia väitti että siihen sen saa. Siinä tulee tuo toiminto mukana, ja sitten vain widget home screenille.

Windows-koneessa asentamatta mitään pohjalle? Kuulostaa aika näppärältä. Tekeekö se itsestään langattoman tukiaseman vai miten?

Ei tartte mitään asentaa, kuhan nyt vain on paritettu koneen kanssa. Bluetoothin kautta jakaa.

Ilmeisesti sun Wildfire on siis 2.2 nyt? Ainakin Wikipedia väitti että siihen sen saa. Siinä tulee tuo toiminto mukana, ja sitten vain widget home screenille.

Juu, päivittelin 2.2 versioon. Kyllähän tuo siinä on en ole vaan testannut vielä, suurimmaksi osaksi tulee WLANista puhelinta käytettyä kun niitä aika hyvin löytyy. Himassa, duunissa, koulussa, kaupungilla, hitto metrossakin!

"Bisnekseen" varmaan tosi hyvä luuri, insinöörit vetää käteensä kun saa Windowsin luuriin. Kannattaako luurista sitten tehdä "bisnesluuria", on jo ihan toinen asia. Tässä Mikkisoftan Balmerin kommentti kun iPhonen eka versio oli tulossa. Erityisesti "does not appeal to business customers" naurattaa. Kertokaa mulle, mitä se yrityskäyttö oikein on, koska mulla on nyt semmoinen haju, että koko sana on pelkkä illuusio jostain, mitä ei ole olemassa. Mitään yrityskäyttöä ei ole edes olemassa, se on vain sana, jolla koitetaan pönkittää vaikeakäyttöisten luurien mainetta. Jos nyt jollekin projektipäällikölle Nokialla annetaan iPhone, niin mitä töitä jää tekemättä?

Suurimmassa osassa officeista on käyttiksenä Windows. Business/yritys-käyttö voi olla esim. sitä, että voit tehdä samat asiat luurilla kuin pöytäkoneella/läppärillä ja käsitellä samoja tiedostoja. Älkää minulta kysykö onnistuuko se Symbianilla tai Iphonella.

Kyllä mä uskoisin että yrityskäyttöön Windows mobile toisi vaikka mitä uutta, hitto vaikka remote desktopin Windows-koneeseen. Onhan niitä mahdollisuuksia, se on fakta että Windows pyörii firmoissa niin laajalti että käyttötapoja kyllä keksitään.

e. Minä en alaa seuraa, mutta ymmärtääkseni Bill tunkee mobiiliin ihan oikean Windows seiskan. VPN yhteydet sisäverkkoon, ei se nyt mitään scifiä olisi että demoaisi tulevaisuudessa suoraan puhelimelta jotain powerpointesitystä verkkolevyltä, vaikka HDMI liitännällä. Tämä älypuhelinjuttu on niin lapsenkengissä vielä että mistä sitä tietää mihin homma kehittyy.

ee. Soppaan kun lyödään vielä IPV6, niin taivas on rajana mobiililaitteiden ja yrityksen palveluiden yhteen naittamisessa.

Kyllä mä uskoisin että yrityskäyttöön Windows mobile toisi vaikka mitä uutta, hitto vaikka remote desktopin Windows-koneeseen. Onhan niitä mahdollisuuksia, se on fakta että Windows pyörii firmoissa niin laajalti että käyttötapoja kyllä keksitään.

e. Minä en alaa seuraa, mutta ymmärtääkseni Bill tunkee mobiiliin ihan oikean Windows seiskan. VPN yhteydet sisäverkkoon, ei se nyt mitään scifiä olisi että demoaisi tulevaisuudessa suoraan puhelimelta jotain powerpointesitystä verkkolevyltä, vaikka HDMI liitännällä. Tämä älypuhelinjuttu on niin lapsenkengissä vielä että mistä sitä tietää mihin homma kehittyy.

Hmm, minä kyllä näkisin puhelimessa ennemmin pari isoa päivitystä saaneen mobiiliseiskavinkkarin tai sen seuraajan tms... potentiaaliahan tuossa parivaljakossa piisaisi mutta voidaanhan tuo myös yhtä lailla ryssiä tai saada aikaan vaan semmoinen "ihan kiva" laiteperhe, joka ei nyt vaan riitä. Ja joka tapauksessa kiirehän tuossa tulee koska muut kehittää koko ajan systeemejään myös.

- H

ei se nyt mitään scifiä olisi että demoaisi tulevaisuudessa suoraan puhelimelta jotain powerpointesitystä verkkolevyltä, vaikka HDMI liitännällä.

No ei ole kovin scifiä, tuo on onnistunut jo kauan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom