Mikä on...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArSka87
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi muuten , ainakin omalla kohdallani, kun rupean "bulkkaamaan" ja syön kunnolla niin parin päivän päästä maha ei vedä mitään alas, tuntuu että maha tulee täyteen parista lusikallisesta. Tuo on todella *****maista, pitäisikö siis syödä vähän kerralla ja useasti päiväissä?

Vai onko mun maha vaan niin :david:

ArSka87 sanoi:
Miksi muuten , ainakin omalla kohdallani, kun rupean "bulkkaamaan" ja syön kunnolla niin parin päivän päästä maha ei vedä mitään alas, tuntuu että maha tulee täyteen parista lusikallisesta. Tuo on todella *****maista, pitäisikö siis syödä vähän kerralla ja useasti päiväissä?

No koitappa meneekö paremmin alas, jos syöt useammin ja pienempiä aterioita. Mullakin tuli välillä tota ongelmaa, mutta yleensä vasta parin viikon jälkeen. Tuossa vaiheessa kokeilin yleensä syödä kaikkea, mikä vain alas menee, ravintoarvoista niinkään välittämättä ja välillä auttoi, välillä ei. Nyt on taas suht kauan menny ilman minkäänlaisia ongelmia. Kyllä se maha pikkuhiljaa oppii ottamaan ruokaa vastaan kun venyy.

Joona sanoi:
No koitappa meneekö paremmin alas, jos syöt useammin ja pienempiä aterioita. Mullakin tuli välillä tota ongelmaa, mutta yleensä vasta parin viikon jälkeen. Tuossa vaiheessa kokeilin yleensä syödä kaikkea, mikä vain alas menee, ravintoarvoista niinkään välittämättä ja välillä auttoi, välillä ei. Nyt on taas suht kauan menny ilman minkäänlaisia ongelmia. Kyllä se maha pikkuhiljaa oppii ottamaan ruokaa vastaan kun venyy.

Pitää koittaa, ja varmaan kannattaa kokeilla ottaa vaikka protskujuomista jos ei muu mene alas?, sillä nestehän menee helposti alas.

ArSka87 sanoi:
Pitää koittaa, ja varmaan kannattaa kokeilla ottaa vaikka protskujuomista jos ei muu mene alas?, sillä nestehän menee helposti alas.
Saattaa muuten johtua juuri nesteestä ettei maha vedä safkaa. Jos syödessäsi juot niin vatsahapposi niin sanotusti laimenee, eikä sulata ruokaa yhtä nopeasti kuin "juomaton vatsa" (anteeksi typerä ilmaus). Semmoinen saattaa auttaa (ainakin minulla) ettet juo mitään syödessäsi, vaan juot noin 15-30 min ennen ruokailua ja 15-30 min ruokailun jälkeen. Saatan tietysti puhua läpiä päähäni mutta ei se mitään, maine lisääntyy :rock:

No, sehän on kaikinpuolin suositeltavaa, että syö useasti ja vähemmän kerralla kuin, että vetää pari kertaa päivässä niin paljon kuin uppoaa. Tuolla useasti syömisellä saadaan elimistöön tavaraa (prot/hh/rasva jne.) huomattavasti tasaisemmin ja sehän on hyvä se :)

ArSka87 sanoi:

Vai onko mun maha vaan niin :david:

Bulkilla tulee helposti ahmittua turhan paljon hiilihydraatteja, jotka sitovat nestettä ja pöhöttävät oloa. Valtavat määrät riisiä ja makaroonia tekevät ähkysen olon, mutta eivät muutu lihakseksi.

Olen sitä mieltä että hiilareiden ahmiminen on täysin turhaa, kun lihasmassaa ollaan tavoittelemassa. Lihas tehdään proteiinilla, riittää, kun hiilihydraattia syö sen verran, että jaksaa treenata kovaa.

Mulla eka pari päivää bulkilla on vaikeimmat. Kaippa se kroppa ei heti totu niin kovaan ruoka määrään, mutta jo viikon kuluttua nälkä kasvaa syödessä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom