Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei heralla väliä,ottaa sitä minkä maku miellyttää ja hinta on kohdallaan.kunhan vaan vetää :D samaa tavaraa nuo suurin piirtein on (laktoosissa taitaa olla ne suurimmat erot,mitä oon täältä lueskellu)Jaaggo sanoi:Oonko oikeessa että jos reeni on kunnossa ja syö paljon ja hyvin, niin ei sillä suurta väliä ole mitä heraprotskuu sä vedät. Eikse kuitenki oo aikalailla vaan hienosäätöö?
Ota nyt ihmeessä huomioon että tossa oli puhettä teelusikallisesta. 23g rasvaa per sata on kyllä paljon, mutta vasta kun syödään se 50-100g kerralla.Doggoned sanoi:No on tuossa liki puolet enemmän rasvaa kuin sokeria, joten en itse henkilökohtaisesti pidä tuota lainkaan hyvänä. Mutta jos se ei sinua pahemmin haittaa, niin senkun vaan
grimJester sanoi:Ota nyt ihmeessä huomioon että tossa oli puhettä teelusikallisesta. 23g rasvaa per sata on kyllä paljon, mutta vasta kun syödään se 50-100g kerralla.
Kparta sanoi:Paketti on Fazerin cacao nimeltään. Muistaaksi tais olla noin. 2€ 200g paketti.
Protskua 23g, hiilari 11, rasva 21 /100g..
Oon laittanu tota aina kukkurallisen teelusikan palkkariin joten ei sitä rasvaa nyt hirveesti siihen varmaan kerry..
astro sanoi:Niin ja sokerin ja malton GI ei ole ollenkaan samat.
Doggoned sanoi:Kummalla sitten on suurempi?
astro sanoi:Siis pöytäsokeri eli sukroosi (sucrose) on disakkaridi ja koostuu fruktoosista ja glukoosista. Glukoosilla on GI 100 (kuten myös maltolla joka on glukoosipolymeeri) ja fruktoosilla 25 (koska menee maksan kautta). Täten sukroosi on siltä väliltä eli 65.
Lähde: http://gitesting.com/index.php?page=gitable
Olen aivan samaa mieltä. Itse olen ostanut yhden pusukan sitä metsämansikan makuista ja sitä kahvin makuista Best Wheytä ja näinhän siinä kävi..:urjo: :urjo: :urjo:Pallero sanoi:Join nyt yhen annoksen tuota mansikanmakuista Best Wheytä, ja... No hyi saatana! Kiertäkää tämä tuote kaukaa. Nyt vituttaa kun piti upottaa rahansa tuollaseen kuraan.
^ No tos on jo yritystä. Mulla ei hinnalla NIIN VÄLIÄ, kun käyttö aika vähäistä. Arvot tärkeimpinä ja sit maku ja sit vasta hinta.
Jees. Go4Fit myy ainaki tota Xtremen wheytä, muualla ei oo tullu edes vastaan tuota. :/ Samoten tuo Xtremen recovery palkkariksi on ihan loistava arvoiltaan hintaansa nähden.