Mikä on parasta proteiinijauhetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PADSI
  • Aloitettu Aloitettu
Join nyt yhen annoksen tuota mansikanmakuista Best Wheytä, ja... No hyi saatana! Kiertäkää tämä tuote kaukaa. Nyt vituttaa kun piti upottaa rahansa tuollaseen kuraan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaaggo sanoi:
Oonko oikeessa että jos reeni on kunnossa ja syö paljon ja hyvin, niin ei sillä suurta väliä ole mitä heraprotskuu sä vedät. Eikse kuitenki oo aikalailla vaan hienosäätöö?:)
ei heralla väliä,ottaa sitä minkä maku miellyttää ja hinta on kohdallaan.kunhan vaan vetää :D samaa tavaraa nuo suurin piirtein on (laktoosissa taitaa olla ne suurimmat erot,mitä oon täältä lueskellu)

Doggoned sanoi:
No on tuossa liki puolet enemmän rasvaa kuin sokeria, joten en itse henkilökohtaisesti pidä tuota lainkaan hyvänä. Mutta jos se ei sinua pahemmin haittaa, niin senkun vaan:)
Ota nyt ihmeessä huomioon että tossa oli puhettä teelusikallisesta. 23g rasvaa per sata on kyllä paljon, mutta vasta kun syödään se 50-100g kerralla.

grimJester sanoi:
Ota nyt ihmeessä huomioon että tossa oli puhettä teelusikallisesta. 23g rasvaa per sata on kyllä paljon, mutta vasta kun syödään se 50-100g kerralla.

Joo otan, mutta on siinä silti enemmän rasvaa kuin sokeria;)

suklaanmakuinen whey+ sekotettuna veteen malto6 kanssa = bueno

Kparta sanoi:
Paketti on Fazerin cacao nimeltään. Muistaaksi tais olla noin. 2€ 200g paketti.
Protskua 23g, hiilari 11, rasva 21 /100g..

Oon laittanu tota aina kukkurallisen teelusikan palkkariin joten ei sitä rasvaa nyt hirveesti siihen varmaan kerry..

Van Houten on paljon parempaa (siis maultaan jne). Ja tosiaan ei teelusikallisesta tule juuri yhtään rasvaa kun vertaa että herasta tulee aika paljon.

Niin ja sokerin ja malton GI ei ole ollenkaan samat.

Doggoned sanoi:
Kummalla sitten on suurempi?

Siis pöytäsokeri eli sukroosi (sucrose) on disakkaridi ja koostuu fruktoosista ja glukoosista. Glukoosilla on GI 100 (kuten myös maltolla joka on glukoosipolymeeri) ja fruktoosilla 25 (koska menee maksan kautta). Täten sukroosi on siltä väliltä eli 65.

Lähde: http://gitesting.com/index.php?page=gitable

astro sanoi:
Siis pöytäsokeri eli sukroosi (sucrose) on disakkaridi ja koostuu fruktoosista ja glukoosista. Glukoosilla on GI 100 (kuten myös maltolla joka on glukoosipolymeeri) ja fruktoosilla 25 (koska menee maksan kautta). Täten sukroosi on siltä väliltä eli 65.

Lähde: http://gitesting.com/index.php?page=gitable

Ah, kiitos tiedosta:worship: Olin jälleen väärässä:)

Pallero sanoi:
Join nyt yhen annoksen tuota mansikanmakuista Best Wheytä, ja... No hyi saatana! Kiertäkää tämä tuote kaukaa. Nyt vituttaa kun piti upottaa rahansa tuollaseen kuraan.
Olen aivan samaa mieltä. Itse olen ostanut yhden pusukan sitä metsämansikan makuista ja sitä kahvin makuista Best Wheytä ja näinhän siinä kävi..:urjo: :urjo: :urjo:

Älkää ihmeessä ostako koko Best Wheytä jos ette halua vetää sitä naama punaisena.:jahas:

Ilmeisesti kaikki mansikan makuiset on vähän sitä sun tätä. Nimittäin tuo Hera80, mansikan makuinen proteiinikin on aika hirveetä. Liian imelää, kaukana mansikasta. Maustamaton oli melkein parempaa. :D

High Performance Comp 8 24,90 /1.5kg /(täysproteiini)
Skip Promax (saman tyyppinen tuote kuin comppi)

Hyvää Heraa on aika monella UFS, joissakin Jrfitneksen merkeissä ja monessa muussa.....

Löytyykö Fastin Whey+:lle(mansikka) haastajaa, jos verrataan arvot(proteiini/rasva/hiilarit/kalorit) ja tietenkin hinta. Tuo pussihan taitaa maksaa 26.90€/600g.
100g 370kcal, proteiinia 87g, hiilarit 0.4g, rasva 1.9g

Tuo Fastin maksaa sen 44€/kg, joka on turhan suolaista, jos jauhoja mun tapaan vetää paljon.
Fitnestukusta kun tilaa 8 kg säkin whey-80, niin hinnaksi tulee n. 13 €/kg. Proteiinia 77 g, hiilarit 5 ja rasva 8 , eli näissä arvoissa häviää sen, minkä euroissa säästää:)

Xtreme Whey MAX 4kg 59,80e (14,95e/kg) , 83 g Proteiinia, 0,3 g Hiilihydraattia josta laktoosia 0,3 g, 3 g Rasvaa ... hiukan eri hinnoissa mitä Fast nämä. :)

^ No tos on jo yritystä. :) Mulla ei hinnalla NIIN VÄLIÄ, kun käyttö aika vähäistä. Arvot tärkeimpinä ja sit maku ja sit vasta hinta.

^ No tos on jo yritystä. :) Mulla ei hinnalla NIIN VÄLIÄ, kun käyttö aika vähäistä. Arvot tärkeimpinä ja sit maku ja sit vasta hinta.

Jees. Go4Fit myy ainaki tota Xtremen wheytä, muualla ei oo tullu edes vastaan tuota. :/ Samoten tuo Xtremen recovery palkkariksi on ihan loistava arvoiltaan hintaansa nähden.

Optimum Nutritionin Gold Standard 100% Whey. Ainakin "double rich chocolate" on maitoon sekoitettuna ylivoimaisesti parasta, mitä olen maistanut. Ei oo tosin halpaa, mutta on niitä kalliimpiakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom