Mikä on parasta proteiinijauhetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PADSI
  • Aloitettu Aloitettu
Flames sanoi:
Voisitko hieman perustella väitettäsi? Kiinnostaisi tietää miksi et suosittele tilaamaan ***:n tuotteita. Entä mikä tekee teidän perusherastanne parempaa?
No voi elämä. Harvempi kauppias suosittelee tilaamaan kilpailijansa tuotteita. :rolleyes:

Parempaa tuosta pakkiksen perusherasta tekee sen alhaisempi laktoosipitoisuus, kuten on moneen kertaan jo todettu.
Kumpaakaan en ole kuitenkaan kokeillut, joten en voi pahemmin kommentoida, kumpi on mielestäni parempaa...

Edit Olin hidas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Snoopie sanoi:
No voi elämä. Harvempi kauppias suosittelee tilaamaan kilpailijansa tuotteita. :rolleyes:

Parempaa tuosta pakkiksen perusherasta tekee sen alhaisempi laktoosipitoisuus, kuten on moneen kertaan jo todettu.
Kumpaakaan en ole kuitenkaan kokeillut, joten en voi pahemmin kommentoida, kumpi on mielestäni parempaa...

No voi elämän elämä! Jos joku sanoo sinulle, ettei todellakaan suosittele käyttämään jotain tuotetta ja ettei ole muuta kuin pahaa sanottavaa, eikö sinua kiinnostaisi kuulla hieman perusteluita vai tyydytkö vain luottamaan tymäävään väitteeseen ilman minkäänlaista kyseenalaistamista?

Väitteeseen on löydyttävä järkeenkäypä perustelu. Harva kauppias kehuu toisten tuotteita, mutta hyvä ja uskottava kauppias pystyy perustelemaan väitteitään ja samaan tätä kautta asiakkaan täysi luottamus.

Flames sanoi:
No voi elämän elämä! Jos joku sanoo sinulle, ettei todellakaan suosittele käyttämään jotain tuotetta ja ettei ole muuta kuin pahaa sanottavaa, eikö sinua kiinnostaisi kuulla hieman perusteluita vai tyydytkö vain luottamaan tymäävään väitteeseen ilman minkäänlaista kyseenalaistamista?

Väitteeseen on löydyttävä järkeenkäypä perustelu. Harva kauppias kehuu toisten tuotteita, mutta hyvä ja uskottava kauppias pystyy perustelemaan väitteitään ja samaan tätä kautta asiakkaan täysi luottamus.
Ihan oikeassa olet mutta mike ei sanonut noista tuotteista varsinaisesti mitään vaan tuosta liikkeestä. Mike ei siis vähättele noita tuotteita vaan tuota liikettä ja sen toimintaa. Mutta olkoot tästä aiheesta. :)

Parhaaksi proteiinijauheeksi sanon itse Optimum Nutritionin 100% whey minttusuklaan.
Monet halvemmatkin herat ovat hyvän makuisia, jos makuna on suklaa.:kuola:

Ketjun otsikon kysymykseen mun vastaus on, että kaikki asiaan liittyvät seikat (maku, ravintosisältö, sekoittuvuus ja hinta) huomioon ottaen 90+ suklaan makuisena.

Mike sanoi:
Tuota lafkaa ei mielellään mainostella. En todellakaan suosittele tilaamaan tuolta, firmasta vain huonoa sanottavaa.

Pakkikselle on tulossa 9,90€ maksava perushera jossa laktoosia vain 3,5g.

Onko sulla Mike tarkkaa tietoa tuon Optimum Wheyn laktoosipitoisuudesta?
Pakkiksen verkkokaupassa sanotaan tästä herasta, että alhainen laktoosipitoisuus, mut siinä on kummiskin ravintosisältöluettelon mukaan 10 g hiilaria 100 grammassa, ja yleensä se hiilari pruukaa näissä herajauheissa olla just laktoosia.

Siinä ei oo hirveen paha hinta ja meikä haluaa maustettua, sano.

Tuosta ei ole kukaan valittanut että vatsalle olisi paha. Laktoosin määrä ilmoitetaan vähän omituisesti tossa. Siihen jauhoon on lisätty vielä jotain maitosokerin pilkkomista jeesaavaa sydeemiä. Tarkkaa laktoosin määrää ei osaa sanoa, jenkit ovat kovin nihkeitä sitä ilmoittamaan.

Entäs riisiproteiini?
Halpaa on, mutta tuntuu vähän siltä ku jois veteen sekotettua hiekkaa. Mut ei se haittaa kuhan huuhtelee aina vedellä alas.

Mike sanoi:
800g. Tosiaankin myymälästä sitten heilahtaa vähänlaktoosisinta halpisheraa vajaalla 9 eurolla.

Heitänpä sellaisen kysymyksen, että miksi tuo vip-alennus on vain myymälässä? Asiakashan ne postimaksut maksaa. Alueellisesti ei kovin tasapuolista toimintaa minusta.

Maso sanoi:
Heitänpä sellaisen kysymyksen, että miksi tuo vip-alennus on vain myymälässä? Asiakashan ne postimaksut maksaa. Alueellisesti ei kovin tasapuolista toimintaa minusta.
Vipit saavat jo 3,15€ alennusta postimaksuista ja kun tähän lisätään pakkauskulut, niin päälle laitettu 10% alennus tiputtaa aika radikaalisti katetta. Ihan liiketaloudellinen peruste.

Mike sanoi:
Vipit saavat jo 3,15€ alennusta postimaksuista ja kun tähän lisätään pakkauskulut, niin päälle laitettu 10% alennus tiputtaa aika radikaalisti katetta. Ihan liiketaloudellinen peruste.

Mun mielestä tuo 3,15e:n alennus on ihan turha, varsinkin kun suurimmalla osalla on jo nettipankit, jonka kanssa maksaessa tulee kiinteä 5€ kuluja, oli sitten VIP tai ei.

10% alennus tuntuu jo melko paljolta, jos tekee esim. 200€ tilauksen. En tiedä, miten pahasti vaikuttaisi sitten katteisiin, jos tekisi 200€ tilauksen (0€ toimituskulut) ja siitä saisi vielä 10% pois, niin hintaa jäisi 180€ sisältäen toimituskulut.

Tavallaan kuitenkin ymmärrän, että tuo 10% ale on tietynlainen kiihoke varmasti kivijalkakauppaankin tallustamiselle. Olishan se silti erikivaa, jos jollain tapaa saisi sen 10% alennuksen nettiinkin ympättyä :worship:

Xaeron sanoi:
Olishan se silti erikivaa, jos jollain tapaa saisi sen 10% alennuksen nettiinkin ympättyä :worship:
No olisihan se, ei tarvis aina ajattaa isää 100km, että pääsee shopailemaan.:D
Mutta toisaalta on sielä kaupassa ihan hauska käydä ja mielellään se isä ajaa sinne kaupalle ja muuten en saanut 10% alennusta niistä kahdesta Pro FX patukasta, mutta väliäkö tolla, hyvään paikaan meni.:D

Kerran ostin FASTin Hera 80 maustamattomana kun säästin jotain - muistaakseni jopa 4 euroa. Hyi saatana. Jouduin sotkemaan siihen kaakaojauhetta (jossa oli helvetisti sokeria) että sain pussin käytettyä loppuun. Kokonaisuus oli siis edelleen maultaan ja nyt myös ravinto-opillisesti perseestä, joten näin ollen muutaman euron säästö oli typerä temppu. Tämä on tietysti makuasia, mutta itse en tule maustamatonta protskua ostamaan.

M.Cremaster sanoi:
Kerran ostin FASTin Hera 80 maustamattomana kun säästin jotain - muistaakseni jopa 4 euroa. Hyi saatana. Jouduin sotkemaan siihen kaakaojauhetta (jossa oli helvetisti sokeria) että sain pussin käytettyä loppuun. Kokonaisuus oli siis edelleen maultaan ja nyt myös ravinto-opillisesti perseestä, joten näin ollen muutaman euron säästö oli typerä temppu. Tämä on tietysti makuasia, mutta itse en tule maustamatonta protskua ostamaan.
vähän heittää funlightia sekaan niin kyllä se menee.ainakin allekirjoittaneelle

Kokeilkaa sekoittaa maustamatonta ja maustettua heraa keskenään. Hyvin toimii ja tolla halpisheralla saa hyvin vedettyä hintaa alaspäin.

M.Cremaster sanoi:

Ootko sekotellut jokohkin oboyn kaakaoihin? Oon ite sekotellu niihin missä ei ole sokrua KAIT niin paljon. Siis se on jotain "aitoa"kaakao jauhetta, paljon vahvemman makusta eikä sitä tarvi paljon paskakaan laittaa. Ja hyvää on.

Kparta sanoi:
Ootko sekotellut jokohkin oboyn kaakaoihin? Oon ite sekotellu niihin missä ei ole sokrua KAIT niin paljon. Siis se on jotain "aitoa"kaakao jauhetta, paljon vahvemman makusta eikä sitä tarvi paljon paskakaan laittaa. Ja hyvää on.

Onkohan tuossa kaakaossa sitten rasvaa, mikä ei taas ole palkkariin lainkaan hyvä asia.

Siteeraamasi kaveri oli huolissaan sokerista. Mikä siinä nyt on niin pahaa? Maltolla on liki sama GI kuin sokerilla, joten olisi liki sama jättää malto pois. Vai olenko nyt väärässä?

Kauheita herkkusuita.Kyllä nyt pitäisi isolle miehelle mennä jahot alas,ilman oboy kaakaota:lol2: :piis: Mun mielestä taas noi maustetut on pahoja ja suosinkin maustamattomia.

Nutriplus on paras

Joo, itelläkin menee suurimman osan aikaa maustamatonta. Parhaimmankaan makuinen maustettu ei nappaa pitemmän päälle, ovat liian makeita. Yleensä lisäksi sotken maustettuun 1:1 maustamatonta.

Maustamattomista oikeestaan ihan sama, mitä ostaa. Suosin soijaisolaattia ja riisiprotua todella matalan hinnan ja leivontaan soveltuvuuden takia. Halpisherassa ei ole muuta vikaa oikeastaan, kuin se, ettei sitä voi leivonnassa käyttää. Niin joo, jonkun verran menee maitoprotuakin maustamattomana.

Vastaus riippuu puhtaasti taloudellisesta tilanteesta, mieltymyksistä ja mitä proteiineiltaan haluaa. Itse olen käyttänyt kieltämättä kallista ja jo hifistelyn puolelle menevää Designer Wheyta, mutta toisaalta se myös sekoittuu ja imeytyy hyvin. Maku on perussuklaa ja ainakin Fastin ja maustamatonta parempi. :D

Kaveri tekee niin, että pistää sheikkeriin ~1/3 tuota maustamatonta halpaa ja ~2/3 Designer Wheyta + hiilarit, maku ei ole yhtään hullumpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom