Mikä on ollut vaikeinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v.lle
  • Aloitettu Aloitettu
Roskaruokaa tekee mieli, varsinkin viikonloppuisin tai jos jotain leffaa kattelee telkusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikeinta ja turhauttavinta on ollut se selittelyn mää rä mitä joutuu porukalle antaa miksei juo baarissa muutaku vettä ja limpparii, ja miks ottaa pizzeriassa kanasalaatin eikä kebab ranuja. Ja auta armias ku ne näki mun ehrman varastot ni hirvee sota että miks sää syöt tommisii, ei tolla kasva. Perustelut ettei kasva, kaveri käyttää horkkaa eikä syö ni ei siitä sillo oo mullekkaa hyötyy. Välillä vituttaa oikeen kunnolla tommoset, mut sit voi kesällä aina kysyy että mites oli :D

Mut helppoo oli kyl kaikesta luopuu, ei vaa pidä ikinä ostaa taloon semmosii juttui mitä ei saa syödä ni ei tuu kiusauksiakaan ikinä. Pullaa, karkkia, limsaa, vaaleeta leipää ja alkoholia en oo varmaa puolee vuotee kohta ostanu eikä enää tee ees roskaruokaa mieli oikeestaan. :hyvä:

Jäätelö. On ja pysyy vaikka mistä tahansa muusta pystyisi nipistää.

Toka on sushi tai ylipäätään japsiruoka, missä on valkeaa riisiä/nuudeleita. En sitä valkeaa hiilaria niinkään kaipaa, mutta sushia kyllä. Kaikki riisikorvikkeet on olleet lähinnä vaan turhia unelmia, sillä jos ei autenttisesti mennä niin ei samalla lailla kelpaa.

Vaikeinta ja turhauttavinta on ollut se selittelyn mää rä mitä joutuu porukalle antaa miksei juo baarissa muutaku vettä ja limpparii, ja miks ottaa pizzeriassa kanasalaatin eikä kebab ranuja. Ja auta armias ku ne näki mun ehrman varastot ni hirvee sota että miks sää syöt tommisii, ei tolla kasva. Perustelut ettei kasva, kaveri käyttää horkkaa eikä syö ni ei siitä sillo oo mullekkaa hyötyy. Välillä vituttaa oikeen kunnolla tommoset, mut sit voi kesällä aina kysyy että mites oli :D

Mut helppoo oli kyl kaikesta luopuu, ei vaa pidä ikinä ostaa taloon semmosii juttui mitä ei saa syödä ni ei tuu kiusauksiakaan ikinä. Pullaa, karkkia, limsaa, vaaleeta leipää ja alkoholia en oo varmaa puolee vuotee kohta ostanu eikä enää tee ees roskaruokaa mieli oikeestaan. :hyvä:

Välillä kyllä itteenikin vituttaa kommentit, siitä mitä itellä on lautasella. Ei sitä aina jaksa alkaa selittelemään kaikkia terveysvaikutuksia sun muuta roskaa:D

Mulla tuo ruokalautanen on muokkaantunut ajan kuluessa, ja jatkaa muovautumistaan edelleen. Joskus muinoin on menty täysmaidolla ja voilla, ja nyt mennään rasvattomalla eikä käytetä mitään voinappeja. Kaikkeen tottuu, eikä se niin hirveetä ole.

Pidän yleensä lauantaisin pienen mässäilytuokion, jolloin on lupa vedellä kaikenlaista:) Sekin on vaan hyvästä.

Legendaarisimpia juttuja varmaan näissä asioissa on aina ne maatalonmiehet, jotka eivät suostu mitään jäniksen ruokia syömään:D Läskisoosia se olla pittää.

"cheatti päivä" venuu yleensä siihe pe-la ku tulee pizzaa väännettyy (kebabbiin en koske ja alkoholia en juo)

Melkein vaikeinta on ollu se että jos esim koneella istuu niin on vähän tullu tavaksi kävellä jääkaapille kattoo mitäs sieltä löytyy, mutsi kyl tajunnu nyt pitää sen tyhjänä :(

Mutta ei mulla oikeestaan mistään oo vaikeutta luopuu ainut mikä on niin energia juoma mut seki menee nykyään Ed Lemon Lightina (ei sekää kyl järkevää oo juoda päivittäin)

dieettiä kyl takana vasta 3 viikkoa ja tuntuu et housut alkaa pikkuhiljaa tippuu :wtf:

Vaikeinta on ollut luopua suklaasta ja muista naposteltavista.

Onneksi olen löytänyt tervellisempiä ja hyvät ravintoarvot sisältäviä tuotteita tilalle kuten PROTEIN PUFFS yms.

Joo, ja sitten se että "no kyllä säkin voit joskus relata". Ehkä voinkin, ja relaankin, mutta teen sen omilla ehdoillani ja silloinkun tekee mieli.
Porukka kuvittelee, että mulla on joku spartalainen itsekuri 24/7 päällä, vaan koska en vedä pullaa sun muuta paskaa joka hiton kokouksessa. He eivät mitenkään voi käsittää ilmeisesti sitä, että ei vaan tee välttämättä mieli :jahas:

Alkoholista on vaikee luopua, varsinkin kun oikeasti tykkää ihan sikana oluesta. Tiistaisin on myös kepulipäivä kun paikallisessa ravintolassa on burgerit (siis ihan ravintolameiningeillä) 5e.

Ja joskus tosi harvoin on pakko vetää pussi sipsejä, ah sitä hiilareiden, suolan ja rasvan määrää.

Leffa illan shipsit ja keksit
tumman leivän kanssa ei koskaan ollu mitään hätää
koska se varmaan on tullut äidin maidon kautta vaaleeta ei tee mieli edes syödä

Mulla ei oo ollu kyllä vaikee luopuu mistään, mutta jos jotain on pakko sanoo niin se ois sipsit. Kun syön yhen sipsin, niin 15min päästä pussi on tyhjä :) Ja kun yksi sipsipussi tulee syötyä, niin on pakko syödä toinenkin. Mutta onneks ei tapahdu ku jotain 2kk välein.

Olut :D

Opiskelijaelämän paheet vainoavat, vaikka olisi töissä, punttaisi ja dieettaisi.

Suklaa.. Mitään muuta makeaa ei ole ikinä ikävä..

Keton aikana en tehnyt mieli paahtoleipää ja sitä samaa suklaatakin.

Mässääminen. Oon tottunut mässäämään 24/7.
Edelleen mnässään, mutta oon saanut vuoden aikana vähennettyä sitä paljon.
Haluisin lopettaa kokonaan, koska oikeesti ne ei vaan maistu niin hyvältä kun lapsena. Mieluummin söisin melkeen kunnonruokaa, mutta mässyt on helppoja naposteltavia.
Onneksi omaan hyvän aineenvaihdunnan. En ole lihonnut koskaan vaikka mitä olisin syönyt

Ehdottomasti vaikeinta on syödä tarpeeksi (hyvää) rasvaa. Sitä jotenkin on tottunut ns. "terveelliseen" ruokavalioon, jossa rasvaa kartetaan kaikin keinoin.

Ihan sama täällä,vko sitten käyty inbody mittaus paljasti et rasva% ihan liian alhalla joten rasvotuskuurilla ollaan..Vielä kun joku keksis sellasen vyön jonka vois tohon rintojen alle kiristää pitämään ne lisärasvat yläkropassa;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom