Mikä on menny vikaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skidi94
  • Aloitettu Aloitettu
Yleensä mulla on ollu että lihakset ollu kipeenä hyven treenin jälkeen, mutta mikä ku nyt meni hartiat ihan jumiin jota ei yleensä ole tapahtunu eikä pitäis vai pitäiskö??? oon tehny nuita ranskalaisia punnerruksia ja pystypunnerrusta niskan taa ja etteen nii meni ihan jumiin hartiat!

Venyttele ja lepää vähän aikaa. Mut miten toi lihasten hyvä kipeytyminen liittyy tähän hartioiden jumiutumiseen? :rolleyes: Mut tosiaan: Venyttele enemmän hartioitas ja olkapäitä ja anna lihastes levätä.

Vois ehkä kuunnella tähän väliin:

Finntroll - Trollhammaren /,,/ Hyvä biisi..

Pystäreillä saa kuulemma olkapäät jumiin aika tehokkaasti, jos ei huolehdi niistä.. ja muutenkin kai, jos tekee liian usein. Mulla jumaa aina joskus etuolat, mutta kyllä treenit ovat onnistuneet ihan hyvin silti.

Ite olen ainakin huomannu, että pystypunnerruksella saa olkapäät ihan huolella jumiin. Nyt kun olen niitä alkanut vääntämään urakalla. Venyttelyhän siihen auttaa, säännöllinen sellainen.

okei.

tarkotin vaan että jos treenaa paljo nii sehän vaan on että lihakset on kipeinä nii se on normaalia ja tietää että on tehnykki jotain, jos ei tunhnu nii tietää että ei oo niin ottanu niihin lihaksin tuo treeni. Mutta pitää venyttelä sitte vähän paremmin ja jättää pystärit vähemmälle.

Back
Ylös Bottom